Nieuwe laptop gekocht....

21-06-2015 20:53 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik heb er niks dan ellende mee.

Ik heb afgelopen maandag mijn nieuwe laptop binnen gekregen.

Al vanaf het begin blijft de touchpad regelmatig hangen. Dusdanig dat ik een minuut niks kan doen met mijn muis. Soms een paar seconden, soms een volle minuut of langer.

Zaterdag terug gegaan naar de Mediamarkt. Die dachten dat het aan de drivers lag. Plausibel, dus jongen van de serviceafdeling installeert de goeie drivers en zegt dat ik het zo nog maar eens moet proberen.

Als het niet opgelost was en het zou wel aan mijn hardware liggen zou ik een nieuwe krijgen.



Thuisgekomen laptop aangezet en binnen het kwartier weer hetzelfde probleem.

Terug naar de Mediamarkt, daar kwamen ze met de mededeling dat ze "uit coulance" wel mijn laptop zouden herinstalleren. Gratis. Alsof ze me daarmee de grootste dienst ter wereld bewezen. Alsof het normaal is dat een laptop van vijf dagen oud kuren vertoond.

Nou ja, beleid is beleid dus ik heb de laptop achter gelaten. Vandaag kon ik hem ophalen met de mededeling dat ze hem geherinstalleerd hebben, en dat de laptop "naar behoren werkt".

Vol goede moed laptop weer mee naar huis, en je voelt de bui al hangen.... probleem is nog niet weg.

De cursor loopt nog steeds regelmatig vast en het duurt net zo lang als voor de herinstallatie. En nu heb ik zo langzamerhand toch wel de stoom uit mijn oren.



Niet dat ik iets wil met dit topic hoor, gewoon even klagen.

Morgen ga ik maar wéér terug en dan mogen ze het toch echt definitief oplossen.

Dan rijd ik voor de vierde (!!!) keer in twee dagen 30 km heen en 30 terug omdat het ding NOG niet functioneert.....

Ik hoop eigenlijk dat ik gewoon mijn geld terug krijg maar ik ben bang dat zij straks beweren dat zij het bekeken hebben en dat er niks mis mee is dus dat ik naar mijn garantie kan fluiten.....

Het is in elk geval aardig frustrerend aan het worden.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
En blijkbaar is het heel redelijk dat ik maar akkoord moet gaan met een leenlaptop.
668, the neighbour of the Beast
Hij was vanaf begin af aan niet goed en je hebt recht op een deugdelijk product, dus toch liever je geld terug. Zeg dat je er geen vertrouwen meer in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Dat argument heb ik ook al geprobeerd. Regels zijn regels mevrouw, wordt er dan gezegd .
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:mary57 schreef op 22 juni 2015 @ 19:42:

Na 4 reparaties heb je recht op geld terug of een vervangend apparaat. Opsturen hoef je niet te accepteren, ben je hem ook zo'n 6 weken kwijt. Je moet zeggen dat je hem niet zolang kunt missen.Het geweldige gebaar van MM is dan een leenlaptop.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 22 juni 2015 @ 19:59:

[...]





Het geweldige gebaar van MM is dan een leenlaptop.Dat is balen. Nou ja, meer kun je zelf toch ook niet doen
En Facebook of twitter erbij halen? Het is flauw, maar dan moeten ze maar wat klantvriendelijker zijn en betere service geven..
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 22 juni 2015 @ 20:07:

En Facebook of twitter erbij halen? Het is flauw, maar dan moeten ze maar wat klantvriendelijker zijn en betere service geven..

Ja misschien is dit het proberen waard, wat een ontzettende sof.



Ik heb het een keer met een PC gehad, soortgelijke problemen - niet bij MM wel een grote keten, en na de tweede "reparatie" kwam ik thuis en bleek ie nog te hangen elke keer. Ben toen witheet met het kreng onder mijn arm (en hij was zwaar!!!) naar de winkel gelopen op een hele drukke middag (woensdag?zaterdag?) en heb zo'n stampij gemaakt dat ik mijn geld contant terugkreeg zonder verpakking en zonder bon. Ik was oprecht woest, stond te trillen op mijn benen toen ik naar buiten liep.



Niet dat ik je dat aanbeveel natuurlijk, maar ik zou in ieder geval die laptop daar testen en niet zomaar mee naar huis nemen. Succes...
Alle reacties Link kopieren
Victorie!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Jes!
Ik ga voor kwantiteit.
quote:Marels schreef op 22 juni 2015 @ 20:19:

Victorie!Wat bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ze hem opsturen heb je recht op een vervangende laptop tot je je eigen laptop weer terug hebt.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Mja, maar ik heb niks aan een vervangende laptop als ik dan gewoon een gerepareerde terug krijg. Het ding is nieuw dus moet het gewoon werken, en moet ik geen gerepareerde hebben.



Maar na heeeeel veel zeuren en debatteren hebben ze dan besloten om hem toch terug te sturen op hun kosten en mij mijn geld terug te geven. Als het goed is wordt het overgemaakt. Konden ze zo direct niet doen. Sukkels.

Nu maar een nieuwe laptop ergens anders gaan zoeken....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij omdat ze door hadden dat ik niet echt weg zou gaan voor het opgelost zou zijn

Denk dat ze me zat waren
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 22 juni 2015 @ 21:29:

Maar na heeeeel veel zeuren en debatteren hebben ze dan besloten om hem toch terug te sturen op hun kosten en mij mijn geld terug te geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 22 juni 2015 @ 21:33:

Volgens mij omdat ze door hadden dat ik niet echt weg zou gaan voor het opgelost zou zijn

Denk dat ze me zat waren Dat is ook de bedoeling, dat ze je beu worden. Dan ondernemen ze meestal wel actie.
Alle reacties Link kopieren
Het leukste was dat mijn vader bij mij koffie zou komen drinken, die moest langs de stad van de media markt. Dus die is me met zijn gezelschap komen vereren. En twee man konden ze slechter aan dan één ofzo.

En ineens was het geregeld. Mafkezen.



Ik heb echt een hekel aan van die klanten die vinden dat ze altijd en overal hun zin maar moeten krijgen en moeilijk gaan doen, maar in dit geval stond ik toch echt wel in mijn recht, waren zij toch echt fout... Ik had me twee keer af laten schepen, dat wilde ik niet nog eens doen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
En nu moet ik weer een nieuwe en zie ik door de bomen het bos weer niet meer :(

Deze was volgens mij de beste qua prijs/kwaliteit maar alleen bij MM te koop.

En daar ga ik dus niet meer kopen
668, the neighbour of the Beast
Ik heb een Asus, heel heel erg tevreden mee. Maar het blijft lastig om te kiezen hè.

Fijn dat je je geld terug hebt in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog niet he, ze moeten het storten. Kansloze toestand.

Maar ik heb iig bevestiging dat ze hem retour genomen hebben en dat ik geld terug zou krijgen.



Mijn vorige was ook een toshiba trouwens en die was fantastisch. Heb alleen ooit problemen met een Acer gehad. En de HP die ik nu heb was gewoon snel versleten maar daar heb ik ook geen issues mee verder. Heb ik ook al jaren. Ik vraag me zelfs af of ik hier mijn scriptie niet op geschreven heb en dan is ie al zeker 6 jaar oud.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven