Wat " niemand " leuk , hip of leker vindt en jij dan weer wel.......

11-05-2007 23:47 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe ik op dit topic kom :D, maar hebben jullie dat ook ; dat je niemand anders kent die datgene lust / leuk vindt waar jij helemaal blij van wordt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ff kijken of ik nog wat mensen kan geruststellen :P



Patat met melk . Heerlijk!



Elvis! Grote fan hier. Ken niemand in mijn omgeving die dat ook leuk vind (ja, behalve m'n ouders dan )



Mmm, verder ben ik even vergeten wat ik gelezen heb.



Wat ik verder erg lekker vind: Doritos Texas Paprika (bijna nergens meer te krijgen :(), als ik die eet, dan lik ik eerst "de smaak" er chipsje voor chipsje vanaf....en dan ga ik pas echt kauwen :$



En: oude brieven enzo, papier dat al een beetje verkreukeld is... als je dat dan op en neer beweegt, dat geeft zo'n lekker geluid...



En vulpenvullig vind ik ook heerlijk ruiken idd!!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook nooit snap, heb je lekker gegeten, nemen mensen daarna meteen een kauwgompje of gaan ze tanden poetsen. Ik wil nog lekker nagenieten van de smaak.



Of als je iets lekkers met je handen hebt gegeten, dan ruik ik ook steeds nog even aan m'n handen, hahaha!



Erg zeg :D
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Getver Demo;)
Alle reacties Link kopieren
Getver Demo;)
Jo! Ik begrijp dat jij een paar dezelfde afwijkingen hebt ;):P
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Ik was s met een vriend uit eten , die ik behoorlijk aantrekkelijk vind, tot ie het laatste van zijn dessert met zijn vingers van zijn bordje ging aflikken, knap ik dan volledig op af, vreemd toch.
Alle reacties Link kopieren


Of als je iets lekkers met je handen hebt gegeten, dan ruik ik ook steeds nog even aan m'n handen, hahaha!



Vind je het erg als ik hier andere beelden bij heb!? ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik was s met een vriend uit eten , die ik behoorlijk aantrekkelijk vind, tot ie het laatste van zijn dessert met zijn vingers van zijn bordje ging aflikken, knap ik dan volledig op af, vreemd toch.
mijn ex deed dat altijd met zijn tong!
Alle reacties Link kopieren
Zou dat niet door de vinobianco komen? :P
 haha
Alle reacties Link kopieren
ik vind het héérlijk om vrij te zijn en dan geen afspraken te hebben, een lege agenda vind ik heerlijk om te zien! ik ben graag alleen thuis



het schijnt in te zijn om veel vrienden te hebben, heb ik ook niet, alleen wat kennissen dat vind ik wel oké, heb genoeg aan mezelf, mijn vriend, familie, collega's en mijn beessies



oké mijn beste vriendin mis ik wel maar ja je kunt het lot niet dwingen, wij zijn uit elkaar gegroeid en ik zou graag een nieuwe beste vriendin willen...maar een hoop vrienden nee, geen behoefte aan
Alle reacties Link kopieren


quote: sto reageerde



Ik was s met een vriend uit eten , die ik behoorlijk aantrekkelijk vind, tot ie het laatste van zijn dessert met zijn vingers van zijn bordje ging aflikken, knap ik dan volledig op af, vreemd toch. mijn ex deed dat altijd met zijn tong!  Ook in het restaurant????????
Alle reacties Link kopieren
haha nee sto...
Alle reacties Link kopieren


ik vind het héérlijk om vrij te zijn en dan geen afspraken te hebben, een lege agenda vind ik heerlijk om te zien! ik ben graag alleen thuis



het schijnt in te zijn om veel vrienden te hebben, heb ik ook niet, alleen wat kennissen dat vind ik wel oké, heb genoeg aan mezelf, mijn vriend, familie, collega's en mijn beessies



oké mijn beste vriendin mis ik wel maar ja je kunt het lot niet dwingen, wij zijn uit elkaar gegroeid en ik zou graag een nieuwe beste vriendin willen...maar een hoop vrienden nee, geen behoefte aan




Oh dat ben ik helemaal met je eens!!!



Ik heb vandaag sinds eeuwen weer es een vrije dag voor mezelf, ik keek er al weken naar uit en ik geniet ten volle! Lekker helemaal alleen, geen afspraken lekker doen wat ik wil.



Ik heb dat erg nodig, tijd voor mezelf, ik hoef ook niet veel vrienden, mensen komen en gaan in mijn leven en ik vind dat eigenlijk wel goed zo!
Alle reacties Link kopieren
én ik wil geen kids
Alle reacties Link kopieren




quote: Dushi74 reageerde



Ik vind de crocs leuk. Dus behalve het verplegend personeel in ziekenhuizen en of instellingen vind niemand ze leuk. Behalve ik, ik ga ze denk ik binnenkort maar eens aanschaffen. Als ze echt echt echt heel erg lekker zitten tenminste. Dushi, ze zitten zaaaaaaaaaaaalig!!!!!!!

Vooral omdat ik hele brede voeten heb. Ik heb de zilveren Crocs btw.

Maar ik draag ze alleen in en om huis...... ( en voor een boodschap in de plaatselijke buurtsuper)





Die vind ik toch lelijk die dingen. Niet om aan te zien!!

Ik geloof meteen dat ze lekker zitten.

Maar met die dingen aan je voeten wil je toch nog niet dood gevonden worden :(!!



 

BTW heb je een paar jaar geleden ook UGGS gehad??



En dan die versierengen voor die dingen!! Mens je bent toch geen basisschool meisje meer!!!!


Alle reacties Link kopieren
Ja die dingen heb ik zien staan en dacht : was da???????????

Hoe kan zo lelijk iets bestaan en bedacht worden, uggs zijn ook pesterijen voor t oog.
Alle reacties Link kopieren
:D Grappig zoveel weerzin over die Crocs.....nee ik vind ze ook niet leuk ( wel vet hip;)) maar ze lopen ECHT als een tiet!

Uggs heb ik nooit gehad, maar wel WOLKY 'S  en Rohde pantoffels.... VOOR IN HUIS he dames!!! Heeeeeeeeerlijk......thuiskomen en dan je stiletto hakken uit en dan je wolky's of crocs aan...... (vervolgens BH ook uit en joggingbroek aan, shoot me!)En ja, m'n vriend vindt me nog steeds aantrekkelijk hoor....;)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weleens de Viva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven