Welke smartphone?

18-06-2015 08:10 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een nieuwe smartphone. Ik wil hem simlockvrij kopen.

Ik wil graag een telefoon met een goede camera, die snel en mooie foto's maakt. Daarbij een goed geheugen om het allemaal aan te kunnen.



Ik zoek niet het duurste van het duurste, dus een iPhone valt eigenlijk al af.

Ik heb nu een Samsung Ace II, maar die is op en aan vervanging toe. Ik wil nu een betere camera dan daar op zat.



Een redelijk onbekend merk mag ook.



Wie heeft tips? Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je op http://tweakers.net/categorie/215/smart ... producten/ gekeken? Aan de linkerkant kan je de vereist cameraresolutie instellen, en dan bovenin sorteren op prijs.
Sony Xperia heeft een heel erg goede camera.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Huawei Ascend P7, voor de prijs is het goede kwaliteit, ook hele goede camera.
voor mij viel de Sony xperia af qua prijs, vond ze te duur, maar anders zou ik daarvoor gaan



ik heb nu een samsung s4 mini en ben redelijk tevreden over de foto's, maak erg veel foto's
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Daar kan ik al eens meer starten. Nog een specifieke Sony Xperia?



Worden jullie foto's snel gemaakt? Mensen met een iPhone lijken achter elkaar door te kunnen klikken. Maar wat zorgt er voor dat dat kan? Welke eigenschappen in je telefoon heb je dan nodig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Isabela schreef op 18 juni 2015 @ 08:18:

Sony Xperia heeft een heel erg goede camera.



Dit. En die Aqua versie is een aanrader.

Kan tot 30 sec. onder water. Bestendigd tegen zand. Erg snel (quad core) en mooie foto's.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb xperia z3 compact. Maakt hele mooie foto's (met een andere app dan de oorspronkelijke), maar kan niet zeggen dat je ze snel achter elkaar kunt maken. (verschillende apps geprobeerd)

Misschien is de z1 (compact), z2 of m4 een optie voor je?

Of als je niet vast zit aan android een iphone 5 (s/c) 2e hands of een Nokia Lumia. Die laatste heeft ook een fantastische en snelle camera.
Alle reacties Link kopieren
quote:anonymiss schreef op 18 juni 2015 @ 13:50:

Wat is je budget?Max ¤300,- en dat is ook echt de max momenteel.
Alle reacties Link kopieren
quote:roodwitblauw schreef op 18 juni 2015 @ 16:56:

Ik heb xperia z3 compact. Maakt hele mooie foto's (met een andere app dan de oorspronkelijke), maar kan niet zeggen dat je ze snel achter elkaar kunt maken. (verschillende apps geprobeerd)

Misschien is de z1 (compact), z2 of m4 een optie voor je?

Of als je niet vast zit aan android een iphone 5 (s/c) 2e hands of een Nokia Lumia. Die laatste heeft ook een fantastische en snelle camera.





Hoe is Nokia? Ik dacht dat die een beetje afgeschreven waren?

Nokia is een Windows phone hè?

Ik denk dat Android wel mijn voorkeur heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Isabela schreef op 18 juni 2015 @ 08:18:

Sony Xperia heeft een heel erg goede camera.Let op: dan moet je wel iets uit de Z-serie nemen. Ik heb een M2 (van het werk) en die is crap.
Mijn vader is heel erg tevreden met zijn Huwaei en die was nog geen 300 euro. Ondersteund 4G, goede camera, makkelijk in gebruik en goede batterij. Weet even niet welk type hij heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel (nog steeds) over welke smartphone ik ga kopen.



Heb nu de iPhone 4, maar die begint erg langzaam te worden en hangt om de haverklap vast.

Tijd voor een nieuwe dus.. maar ik zie door de bomen het bos niet meer.



Ik wil een telefoon die goed en soepel werkt, niet te veel poespas heeft en het liefst een batterij heeft waar ik de dag moeiteloos door kan komen (ik laad 'm elke nacht op, maar het is wel prettig als ik 's avonds laat nog wat percentage batterij overheb).

Ik gebruik de telefoon best veel, niet extreem, maar toch best veel.



Eerst wilde ik graag voor de Xperia Z3 compact gaan, maar die vind ik toch behoorlijk aan de prijs.

Nu twijfel ik tussen de Samsung S4 of de S5 mini. De S5 mini lijkt me qua formaat fijner, maar over de S4 hoor ik meer positieve verhalen (ook van mensen die hem al ruim 1,5 jaar gebruiken).



Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Motorola moto G, echt een hele fatsoenlijke telefoon voor die prijs. De camera is niet geweldig, maar dat is voor mij niet zo'n ramp. En al eerder genoemd, kijk eens op tweakers.net
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch graag ook een fatsoenlijke camera, maak veel foto's.

Heb op tweakers en kieskeurig.nl en andere vergelijkingssites gekeken, maar kom er maar niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Sony Xperia M4 Aqua

Deze is goed. Scherpe foto's, mooi beeld & geluid MP3/MP4.

Makkelijk in gebruik.



( ¤ 261,76 incl. btw en verzending bij redcoon.nl )
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Romilly schreef op 18 juni 2015 @ 09:29:

Ik heb de Huawei Ascend P7, voor de prijs is het goede kwaliteit, ook hele goede camera.Mee eens!! ik heb hem ook 14 mp camera en veel geheugen! ik ben erg tevreden!
Ik ehb ook de motorola moto g. Camera is idd niet daverend, maar kwaliteit verder helemaal top. Draait nieuwste androidversie en de batterij gaat makkelijk een dag mee, als je wilt wel langer.



Van de nieuwe moto heb ik gehoord dat die een betere camera krijgt, maar duurt nog wel even voor ie uit komt..
Een chinees.



Ik heb een Doogee voor 86 dollar. Doet het al bijna een jaar en een goede camera. Behuizing is redelijk en mooi scherm en kan tegen een stootje en kinderslijm



Man heeft een ander chinees merk, een beetje zoals htc of iphone qua mooiheid maar een android telefoon qua binnenkant. Was 200 dollar. Doet het al 2 jaar.



http://ejiayu.com/en/Product-12.html
quote:abarth schreef op 21 juni 2015 @ 21:33:

Ik heb toch graag ook een fatsoenlijke camera, maak veel foto's.

Heb op tweakers en kieskeurig.nl en andere vergelijkingssites gekeken, maar kom er maar niet uit.Tweakers is een site voor echte techneut nerds, ik zou daar naar luisteren. Kieskeuring is van sanoma tegenwoordig. En er word nog maar weinig revieuwd daar vind ik.
quote:abarth schreef op 21 juni 2015 @ 20:48:

Ik twijfel (nog steeds) over welke smartphone ik ga kopen.



Heb nu de iPhone 4, maar die begint erg langzaam te worden en hangt om de haverklap vast.

Tijd voor een nieuwe dus.. maar ik zie door de bomen het bos niet meer.



Ik wil een telefoon die goed en soepel werkt, niet te veel poespas heeft en het liefst een batterij heeft waar ik de dag moeiteloos door kan komen (ik laad 'm elke nacht op, maar het is wel prettig als ik 's avonds laat nog wat percentage batterij overheb).

Ik gebruik de telefoon best veel, niet extreem, maar toch best veel.



Eerst wilde ik graag voor de Xperia Z3 compact gaan, maar die vind ik toch behoorlijk aan de prijs.

Nu twijfel ik tussen de Samsung S4 of de S5 mini. De S5 mini lijkt me qua formaat fijner, maar over de S4 hoor ik meer positieve verhalen (ook van mensen die hem al ruim 1,5 jaar gebruiken).



Iemand tips?als je twijfelt tussen de s4 of de s5 mini, waarom dan niet de s4 mini ? of zeg ik nu iets heel geks?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uiteindelijk de S4 gekocht ben er heel tevreden over, is een goede keus geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven