Echte vriendinnen gezocht (regio BoZ/Goes of verder)

08-04-2013 18:50 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van een ander topic dacht ik dat ik best eens een oproepje kon proberen.



De conclusie die de TO in dat topic trok kan ik ook trekken; ik heb weinig vriendinnen.

Veel kennissen en los-vaste vriendschappen, maar ik mis toch wel échte vriendinnen.



Mensen met wie je leuke dingen kunt doen, die je alles kunt vertellen en met wie je een échte klik hebt.

Ik snap dat dat niet makkelijk gaat zijn en dat je dat niet weet aan de hand van een oproepberichtje kunt inschatten, maar het zou toch wel heel leuk zijn als het zou lukken.

Gewoon van die mensen bij wie je spontaan langs gaat, wie je gewoon even belt als je er zin in hebt, met wie je eens iets leuks gaat doen, dat idee.

Iemand hoeft niet eens in de buurt te wonen, want een vriendschap op afstand kan net zo waardevol zijn.

Ik woon zelf in de regio Goes - Bergen op Zoom.



Ik ben zelf achter in de twintig, werkzaam in de zorg, en min of meer bewust kinderloos. Een kat opvoeden is erg genoeg, zeg maar.

Interesses lopen sterk uiteen, ik ben een muziekfan, ik maak zelf sieraden.

Ik vind dat eigenlijk niet eens zo belangrijk dat onze interesses overeen komen, ik zoek vooral iemand met wie ik lekker weg kan kletsen over alles en nog wat.



Wie er zin heeft om te mailen; marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wel wat reactie via de mail, maar hier zakt het topic maar sneu omlaag, dus ik up hem even
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
En schop :D
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hallo Marel,



Zoek je nog steeds een goede vriendin?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik was dit oproepje eigenlijk vergeten, maar je mag altijd eens een pbtje sturen. Gezellig!!!



Waar kom je zelf vandaan?

Of doe maar via pb, ze moeten hier niet alles weten
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven