Eetclubje Amsterdam

26-04-2015 15:16 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben op zoek naar een paar meiden uit Amsterdam (26-36) die het leuk vinden om af en toe uit eten te gaan, voor elkaar te koken of het leuk vinden om een terrasje te pakken.

Ik vind het leuk om weer wat nieuwe mensen te leren kennen en zo m'n vriendengroep uit te breiden.

Korte omschrijving van mezelf: 30, single, werk fulltime. Hou erg van reizen, sporten, eten en drinken en nog veel meer.

Ik hoor graag van jullie!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Il sluit me graag aan! 100009602854655@facebook.com

(ik ben wel 23, trouwens...)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij super leuk!!

Moet ik een PB sturen of?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey, heb jullie een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig! Ik wacht je berichtje af, aangezien ik je geen PB kan sturen.
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt dit ook heel leuk! Ik ben alleen wel 25
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het ook leuk! Ik ben te vinden via pb of facebook ilse wenninga. Ik ben 23 alleen maar hou wel erg van koken en ook wel ervaring mee
Alle reacties Link kopieren
Is er al een groepje gevormd? Ik weet niet zo goed hoe alles hier werkt haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit ook graag aan! Ik ben 28 en heb iig heel wat kookboeken die ik wel eens zou willen uittesten!
Alle reacties Link kopieren
ik wil eventueel wel een facebook aanmaken ofzo? want ik kan jullie geen pb sturen. willen jullie me een berichtje sturen dan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Het bleek dat ik ergens nog een vinkje moest zetten op PB berichten te versturen/ontvangen. Ik heb Ilse, Essa en Tess nu een PB bericht gestuurd met mn mailadres. Bij de anderen had ik die mogelijkheid niet, als jullie een pb berichtje sturen met hun mail, dan voeg ik jullie toe aan de groep.

Helemaal leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Klinkt erg gezellig en leuk, zijn jullie al compleet of is er nog een plekje voor mij?
Alle reacties Link kopieren
He!



Lijkt me ook leuk! Ben 26 en woon sinds een paar maanden in Amsterdam, veel vriendinnen wonen verspreid over het land dus ik vind het leuk om nieuwe meiden te leren kennen! Ik werk fulltime en houd daarnaast van reizen, hardlopen, bootcamp, festivals en lekker eten&terras!

Ik weet niet of ik nog zou kunnen aansluiten en zat te denken: misschien is een besloten Facebook groep handig hiervoor zodat we makkelijk berichtjes naar elkaar kunnen sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Dito hier! Ik ben begin 30 en single. Ben ook vlot en hip. Ga nog graag op stap en lekker uit eten, wijntjes drinken met meiden en lekker gek doen. Helaas is iedereen om me heen gesettled. Zou graag met jullie in contact komen! evt kan ik mn facebooklink geven voor foto's :-) Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben 26 en dol op koken, uiteten, wijntjes en reizen. Kan ik me nog aansluiten bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zou graag ook aansluiten als dat kan! Nieuw in Adam, 25 en altijd zin om nieuwe mensen te leren kennen en lekker eten:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Lijkt me erg leuk om met jullie in contact te komen! Ik woon ook in Amsterdam en vind het erg leuk om uit eten te gaan, lekker op het terras te zitten en naar festivals te gaan. Ik was benieuwd of jullie iets hebben opgezet om met elkaar in contact te komen?
Alle reacties Link kopieren
Hi Meiden,

Het lijkt mij (26) en mijn nicht (24) ook heel erg leuk! Wij wonen allebei ook in Amsterdam (oud-zuid en de overtoom). Is er al een groep opgezet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een privé berichtje gestuurd, het lijkt mij ook superleuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik woon ook sinds kort in Amsterdam. Is dit idee nog actief?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon ook sinds kort in Amsterdam en vind dit idee erg leuk!! Ben overigens 32 :-)
In vino veritas
Alle reacties Link kopieren
Als jullie nog mensen zoeken dan meld ik me hier graag voor aan! Ik ben wel 24, maar houd ook heel erg van koken, wijntjes en uit eten eten gaan. Net nieuw in Amsterdam ook, en zou mijn vriendengroep graag uitbreiden hier
Alle reacties Link kopieren
quote:TesM schreef op 23 september 2015 @ 17:46:

Als jullie nog mensen zoeken dan meld ik me hier graag voor aan! Ik ben wel 24, maar houd ook heel erg van koken, wijntjes en uit eten eten gaan. Net nieuw in Amsterdam ook, en zou mijn vriendengroep graag uitbreiden hier



Ik weet niet of de oproep van de topicstarter nog actief is, maar mij lijkt het iig leuk!

Ik kan je alleen geen prive bericht sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven