Nieuwe tv kopen..

26-06-2015 19:41 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik willen een nieuwe tv kopen, heb altijd 2e hands televisies gehad en onze huidige is nog een vierkante.

Nu willen wij een moderne televisie waar je Netflix op kunt kijken en uitzending gemist e.d.

We willen wel een grote i.v.m grote woonkamer en de inrichting is zo dat we best ver van de televisie af zitten..



Iemand tips? Of advies welke we juist niet moeten hebben..
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een smarttv gekocht van Samsung, 42", ¤350

Prachtig scherp beeld, bij de HD zenders superbeeld. Veel aansluitingen (HDMI, usb), Wifi en voor bekabeld internet.



Bij de BCC
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Afstand tot tv is oa bepalend voor de grootte van je tv
Je bent zelf een theepot
Hier ook sinds kort een smarttv van Samsung, 48" en heel blij mee! Prachtig beeld, veel extra's en ik heb er een soundbar op aangesloten voor mooier geluid.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je hier wat aan?

TV afstand

Verder, bijna alle tv's zijn tegenwoordig Smart TV's. Met een Smart TV kun je zo netflix kijken, als het goed is is er automatisch een app op van netflix.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een paar maand geleden een Samsung gekocht, van de 7000 lijn, 42inch denk ik, exact model kom ik niet meteen op. Zeer tevreden over, hiervoor ook Samsung, maar iets kleiner model.



Wij hebben een kleine woonkamer, dus als je groot woont lijkt een 46-48inch mij wel minimaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik een van LG smart tv. Twijfelde eerst of ik Smart wilde maar wat een goede keuzen. Ideaal ik kan op: Netflix heb alle radio zenders kan op youtube kan sqreen mirroring doen met mijn telefoon helemaal top!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even een middagje gaan kijken in mediamarkt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
alleen voor inspiratie natuurlijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, morgen gaan we naar de elektrozaak hier in het dorp even een kijkje nemen.. Anders kunnen we altijd nog naar media markt rijden.. Mmm, jullie horen het nog.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 26 juni 2015 @ 20:49:

alleen voor inspiratie natuurlijk.







Wilde ik net zeggen
Je bent zelf een theepot
quote:gelderka schreef op 26 juni 2015 @ 21:38:

Mijn tip is dat je aan een grote TV snel kunt wennen.

Dus als je met de standaard regels uitrekent hoe groot hij zou moeten zijn... neem gerust een maat groter.

Jullie doen zo te lezen goed lang met een TV. Dus open het spaarvarken en koop iets goeds.Nou inderdaad! Ik had een 32 inch en nu 48 inch. Nu is de kast waarop de tv staat ook erg groot dus had nog wel een slag groter gekund, haha
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gekozen voor een tv met een zilveren randje ipv zwart. Zo lijkt hij minder aanwezig als hij uit is. Dat was eigenlijk mijn enige eis. Voor de rest heeft Fireflyman alle opties genomen die hij graag wilde. Het is overigens geen curved tv. Dat vonden we qua prijs te gek worden.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
We hebben zaterdag een mooie televisie gezien van Philips 55 inch maar helaas 1999 euro!

Ik vind dat een hoop geld voor een televisie, vriend denkt er anders over..
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Wij hebben juist bewust niet de grootste maat gekocht niet nog net past. Een (relatief) kleine maat is minder overheersend in huis, en nog meer dan prima.



We hebben een Philips, reuze smart, maar dat smarte vind ik puur teleurstelling. Het is niet handig, het voegt niets toe. Ik ben geen voorstander van apparaten met "extraatjes". Liever de hoofdfunctie goed doen, en verder niets. We hebben AppleTV voor Netflix, streamen, en huren van films. En KPN voor uitzending gemist. De smart-functies van de TV hebben we uitgeprobeerd, en sindsdien nooit meer gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten 7 meter van de televisie af, kamer is 9 meter en anders in richten willen we niet.

Dus grote tv is wel een eis! :-)
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven