Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal gezellig jullie groepsdate!



Ik ga niet meer afspreken met de nemesis. We hebben even heen en weer bericht en het is het toch niet tussen ons.



Ik heb verder geen lijntjes, maar ook even geen trek. Paar drukke weken voor de boeg dus doe het rustig aan.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Jammer, Boeb, maar wel goed om die knoop door te hakken, denk ik.



Fijn dat ik irl wat minder gereserveerd was, Re_ske :-) Soms vinden mensen me dat in het echt ook, daarom twijfelde ik op een gegeven moment even of Famke me nou een beetje zat te plagen :-D Er gaat dan wel van alles in mijn kop om. Merkte het vanavond met de voorstelling waar ik heen ging ook wel. Eerst best leuk contact met iemand die ook alleen gekomen was, maar toen het afgelopen is ging zij naar haar bekenden en ik naar de mijne. De mijne hadden alleen wat meer fans en ik voelde me er eigenlijk maar een beetje bij staan. Het zou alleen zomaar kunnen dat die onzekerheid niet te zien was, dat soort dingen weet ik nooit goed. En ik ben ook gewoon moe. Merk het ook meteen weer aan mezelf als ik een leuke kerel zie dat ik denk 'out of my league'. Hoewel ik die 'angst' sowieso wel een beetje heb, omdat ik mijn radar niet helemaal vertrouw. Ik ben dus in die zin wel blij met hier, omdat blijkt dat het lastig vindne van een match best vaak voorkomt. Allemaal niet zo'n punt, maar als ik dan zo'n stelletje zoenen zie uitwisselen of hier lees over tegen iemand aankruipen of knuffelen denk ik wel eens: mja. Dat zou ik ook wel weer eens willen. Val ik al in herhaling? :-D Vergeef me, ik moet eigenlijk naar bed denk ik.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook een gezellige avond en leuk om gezicht bij de verhalen te hebben. Ik reageer later uitgebreid.



De date vandaag was leuk. Voelde goed, relaxt en gezellig. Even gewinkeld en daarna op terras gezeten lekker in het zonnetje. Spreken van de week weer af. Ik wil zelf normaal wel eens te snel gaan bij een verwachting die kan ontstaan na leuke dates. Nu bewust niet. De snelheid hoe het gaat is veel prettiger.
@Fam; daar moet zeker meer wijn in! Gaan we voor zorgen



@Renske; fijn dat je goed thuisgekomen bent! Vond het tof dat je erbij was.



Grappig om te lezen wat de meningen zijn. Ik doe wel stoer maar de helft van de tijd ben ik gewoon een mietje



Fam en Imo; jullie zijn lekker en leuk! Wat scheelt het die mannen toch

Syb en SK; gek genoeg klopte het beeld wat ik van jullie had wel een beetje. En wat betreft (de hopelijk voorbije) onzekerheden van SK: echt nergens voor nodig.

Ik stond van Pat wel even te kijken! Je zal vast wel eens verteld hebben hoe oud je bent; maar op de een of andere manier had ik een kale, gezette 50-er in mijn hoofd. Vraag me niet waarom. Fijn dat je date leuk was!

Cool; leuk om een gezicht erbij te hebben. Ik vond je niet gereserveed hoor



Met de rest niet lang genoeg gesproken geloof ik (sorry!) maar vond het een leuke avond!

Verder heb ik adh van de succesverhalen van Dana en SK Tinder maar weer geïnstalleerd. Eens kijken of alle leuke mannen in tussentijd niet al geclaimd zijn!
Tot zover Amy's pauze 😜😜😜
Alle reacties Link kopieren
Ug
Alle reacties Link kopieren
Gab, ik herken de reactie om meteen na dump op tinder te gaan zitten. Maar geloof me, dat werkt dus niet.



Ga eerst lekker dingen voor jezelf doen. Lief zijn voor jezelf: sauna, massage, wandeling. Mss iets leuks met n vriendin. Alleen jij zelf kunt het gemis weer goedmaken en dan komt er vanzelf weer ruimte voor n ander.



Ik ken je gevoel. Het is kut. Maar het gaat over. Echt waar!
Alle reacties Link kopieren
Zo, daar ben ik ook weer. Hebben jullie het nog laat gemaakt vrijdag?

Ik ben er niet heel lang bij geweest en niet iedereen uitgebreid kunnen spreken helaas, dus kan alleen de eerste indrukken geven ;)



@Famke, eens met Renske. Ik had ook verwacht dat jij rustiger zou zijn, haha. Maar knappe vrouw ben je en erg gezellig volgens mij

Had je die barman met die bobbel nog vesierd :P Haha



@Renske, ik vond het echt knap van je dat je zo'n avontuur aan gaat, stoer hoor! Kunnen we de blog ergens lezen? En over wie gaat het nou, die hoi tegen je zei? De foute man of die ex-vriend, die wegens foute man niets meer liet horen?



@SK, zoals iedereen hier al zegt.. waarom ben/was jij zo onzeker?? Volgens mij kun jij genoeg vrouwen aantrekken ;)



@Cool, ik had me jou heel anders voorgesteld qua persoonlijkheid. Gereserveerd is mss niet helemaal het goede woord, maar je lijkt me iig erg lief.

Je laatste verhaal kan ik niet helemaal volgen.. maar begrijp dat je ondertussen ook wel weer toe bent aan een leuke nieuwe vent.



En @Pat, daar had ik ook wel een ander beeld bij. Idd een jongere, stoerdere uitstraling dan verwacht.



@Amy, ik had me jou ook veel anders voorgesteld, je hebt een veel zachtere uitstraling Snap echt niet dat jij nog nooit een relatie hebt gehad..?!



@Sybreed, eigenlijk wel ongeveer zoals ik had verwacht :D



@Dana, leuke vrouw, haha dat verhaal van die getrouwde man.. Goed bezig met je buurtgenoot!



@Imo, niet echt gesproken, maar op t eerste gezicht een leuke, pittige vrouw.



@5x5, had ik nog niet echt een beeld bij, omdat je er nog maar kort bij bent. Leuk je ontmoet te hebben!



@Boebe, vervelend.. maar ws wel t beste dan. Sterkte!



@Gabrikiki, bah vervelend.. jij ook sterkte.





Ik ben dit weekend veel bij bf geweest. Hij had aangegeven dat ik t hele weekend welkom was, dus daar heb ik gebruik van gemaakt ;) Alleen zaterdag overdag had ik nog een feest.

Tja, af en toe die afstandelijkheid.. Lastig wel, vooral om t niet op mezelf te betrekken en verkeerd te reageren, wat dan weer averechts werkt.. Maar dat is dan even een tijdje en daarna gaat t wel weer goed en leuk.
@Maka: Ja, daar komt het wel ongeveer op neer. Vind het momenteel best moeilijk met diverse mensen om me heen met prille relaties enzo, maar ik vind het ook wel weer leuk voor ze natuurlijk. Door dat soort dubbeledingen komt het verhaal er misschien wat wazig uit 😉
Alle reacties Link kopieren
cool. Het is ook confronterend als je gelukkige stelletjes om je heen ziet en zelf klaar voor een nieuwe liefde bent.Je bent niet de enige. Ik heb ook het met het spannend gevoel van het "onbekende" om iets op te bouwen en iemand te leren kennen. Het is zeker een bindingsangst.



Je kan scherp schrijven (niet negatief bedoeld ) maar in het echt mijn indruk zachtaardig en lief en lekker mee kletst in een gesprek. Hopelijk heeft Fam je een duwtje in goede richting kunnen geven met jullie gesprek



5x5 klein van stuk. had ik ouder verwacht (wist je leeftijd niet) gezien de leeftijden van je kinderen. Leuk om jou ook gesproken te hebben met Imo erbij.



Imo. We hebben elkaar nu meer gesproken. Het is goed dat je een korte pauze inlast en even niet teveel gefocust bent op het daten. Wie weet ontstaat die nu wel spontaan komende tijd.



Syb. Heerlijke droge humor. Was gezellig en lekker gekletst met je. Je kon zelfs inschatten welk gevoel bepaalde situaties geeft zonder dat je me goed kent.



SK: onzekerheid nergens voor nodig. Was gezellig je weer gezien te hebben. Dit keer zonder Oostblok dames



Amy. Niet veel gesproken. Ik hoorde van Fam ze heeft rood haar. Dacht aan een vurige roodharige dame Indruk die ik kreeg een vrouw die goed weet wat ze wil maar ook hele lieve meid die veel humor heeft en van het leven geniet.



Sloeg je stijl achter over dat het beeld niet klopte hahaha Jou omschrijving een kale man dikke buik. Ook met de paar haren die er nog zijn opzij gekamd om kale bol te camoufleren. ;)



maka. had ik een ander beeld bij. Zelf had je gezegd lief gezichtje sterk karakter. Klopt zeker wel. Beetje kat uit de boom kijken in het begin. Leuke omschrijving

Het op jezelf betrekken gebeurd snel als iemand wisselt van wel en dan weer geen afstand houden.



fam. Je bent het waard om leuke liefde te vinden. Type man zoals dater past zeker bij je. Deze man was het net niet. Dat kan. Geef het daten even rust.



Renske. Tof dat je erbij was. Sterke vrouw. Het is zeker goed om te horen waar ik vandaan kom ;) Scheelt weer gokken.



Gabriki; gelijk in het daten storten zal niet helpen hem te vergeten. Al was jullie relatie zo kort. Het is tegenstrijdig dat hij veel samen wilde zijn, wel van je houdt maar toch iets mist. Contact houden zou het alleen maar moeilijker maken om hem uit je gedachten te zetten
Fijn dat ik mijzelf op het forum zo bloot geef dat iedereen een juist beeld van mij krijgt. Blijkbaar ben ik een open persoon hier.



Ik begin met de samenvatting: wat staan er een boel leuke mensen op datingsites. Wanneer is de eerste keer dat iemand op onze groepsdate komt waarvan we echt meteen weten waarom...?



@ Res_ke: Jij hebt letterlijk de meeste hindernissen moeten overwinnen voor de date en ik vindt het geweldig stoer. Ik vind dat mensen moeten accepteren dat iemand in relaties klungelt, dus ik vind dat je ex gewoon positief op je toenadering moet reageren.



@ Cool, Je zit in je hoofd. Jij bent okay en stop met nadenken over wat je moet doen. Het is niet erg om een eenling en jezelf te zijn. Soms is het wat moeilijker zoeken, maar je snapt sneller wanneer het echt past.



@ MaKa, wat ben je lekker down to earth in werkelijkheid! Had een heel druk persoon verwacht die communicatie deed...



@ 5 X 5, ik heb je te kort gelezen om mij een beeld te vormen, maar je bent leuk en die man komt wel.



@ Amy, jij bent veel relaxter om te spreken dan ik uit je schrijfstijl had verwacht. Ik vond het trouwens hilarisch dat je in uiterlijk nogal op mijn zus lijkt... In ieder geval leuk dat we binnenkort stadsgenoten zijn en ik wens je veel succes om naast kwantiteit ook kwaliteit te vinden op Tinder!



Waar ik momenteel sta is niet geheel duidelijk. Ik merk dat de laatste fase van mijn stage alle interesse in een vriendin dempt en ook dat ik geen zin heb in jagen tot na mijn volgende stage. Ik dnek namelijk dat het tijd wegneemt die ik nuttiger aan andere zaken kan besteden. Aan de andere kant is mijn therapie zo succesvol afgerond dat ik nu niet gekker ben dan ieder ander. Ik maak meer tijd vrij voor leuke dingen (en had zoveel lol op Best Kept Secret dat ik mijzelf niet meer herkende met hoe ik mij op eerdere festivals voelde) en mijn studie is weer beter op de rit.



Er is dus wel ruimte voor een vriendin al wil ik niet te veel energie steken in zoeken. Dat is waar ik sta op dit moment.
@ gab, ik heb eigenlijk het idee dat als iemand het na een aantal maanden niet exclusief wil maken (en daar bedoel ik niet meer mee dan kijken of het werkt) dat de belangstelling er niet is en dat het zeker niet vanzelf komt. Daarna wordt geen exclusiviteit eerder een teken dat iemand er elk moment mee wil kunnen stoppen en dat is na zes maanden eigenlijk al een beetje vreemd.



Zeker omdat het na zes maanden niet mogelijk is om er zo mee te stoppen zonder problemen omdat je al gehecht bent. Ik vindt het ook vreemd dat hij het al drie maanden weet en je niet genoeg respecteert om het eerder te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat was weer een leuke bijeenkomst!

Gaan we:



@Cool, het was apart maar ik dacht meteen dat jij het was,

gezien je blouse in dezelfde kleur was als je avatar

Leuke dame met een serieuze instelling qua daten.

Ook nog even offtopic gekletst wink, wink

Volgens mij heeft famkej je nog aardig wat tips gegeven, wat

ze mij ook vaak geeft.



@Re_ske, erg leuk dat je er was, stoer van je. Hopelijk vind

je iets buiten de hele ex en foute vriend situatie. Zeker wel

een heel avontuur met de reis etc.



@Pat, man, auto naar de maan, vakantie van de rails.

Gelukkig staan de lijntjes nog gespannen. Hehe, geen foute

goudzoekers deze keer. Ik heb ook alleen maar zilver.

Ik hoop dat ik dat Amsterdamse wat jij hebt, ik ook een beetje

krijg op een gegeven moment



@Amy, ik dacht dus echt dat je op die actrice leek. Dus de hele

tijd je wenkbrouwen zo -_-. Maar je was totaal anders. Stralend

met een lach. Dat hele auditie tafereel van een tijdje terug

begreep ik niet omdat ik tussen 2 boeren dorpjes ben opgegroeid.

Maar nu begrijp ik nog veel minder waarom er niet leuke

exemplaren zich aanmelden om op de ster te gaan staan & hun

dansje te doen.



@Imo, jou heb ik niet zo lang gesproken maar je zag er goed

uit. Lees net dat je even een online date time-out neemt.

In het wild kom je denk ik ook wel snel leuke mannen tegen.

Eindelijk mooi weer.



@Maka, helaas niet gesproken, maar voor zover een spontane

leuke vrouw. Succes met bf!



@Syb, jij had best veel materiaal dit keer zeg

Erg gelachen om hoe het er op je stage aan toe gaat. Gelukkig

had ik nog niet gegeten om bepaalde onderwerpen

Jong uiterlijk en toch veel wijsheid. Leuk dat je er was!



Fijn te horen en lezen dat je zulke grote stappen maakt qua

zelfontwikkeling. Dat hele jagen is leuk als het je hobby is,

anders moet je er niet teveel tijd aan besteden. Als je weer

begint met hengelen, geen bijbel typen & laat die dames maar

eens bewijzen dat ze jouw tijd waard zijn



@Fam, rots in de branding, kaars in de wind, wals der wijsheid.

Je hebt me weer even recht gepraat waar ik qua onzekerheid nog

wel eens krom wil gaan hangen. Bedankt daarvoor

Even lief in het echt als op het forum, alleen met wat meer pit.

Hopelijk ben je snel over ex-date heen want je zal een man echt

gelukkig maken.



@5x5, best nieuw in het topic, erg leuk dat je er ook al direct

bij was. Je kwam spontaan en gezellig over, beetje online en

offline rondkijken en dan gaat het vanzelf denk ik.



Tja, die gare onzekerheid komt omdat ik ben opgegroeid in das

Nörden van het land. Waar bijna iedereen 5 koppen groter is &

niet vloeiend is in wartaal & onzin. 2 dates gehad in zo'n 4

jaar. Daarna een foute verhuiskeuze gemaakt waar het type latino

ook niet echt in de mode is. Maar hier in mid-Nederland ging het

veel beter. + nu hoef ik niet meer te jagen, indianen kostuum

draag ik nu alleen voor fabulous gay parties.



In het weekend ook nog een mailtje van knuz gekregen. Iemand

heeft je een bericht gestuurd. Maar ik dacht dat ik ook dat

account had verwijderd. Naast okcupid, paiq, relatie planet,

tinder & badoo... okay ik had een net uit van vijf voetbal

velden, ik ben een waardeloze zeeman.

Zie je zo'n klein fotootje, blonde dame, wel knap.

62 jaar -_-

Dus die eruit gegolfd op een sociaal acceptabele manier &

profiel de nek omgedraaid. Of the meat market!



@Gabrikiki, wat super lam voor je. Slecht van die knakker dat

hij het al maanden lang wist maar je niet kwijt wou. Typisch

geval oude schoenen. Toont niet echt het "om jou geven" vind ik

om eerlijk te zijn. Een tijd terug had ik ook de keuze om iemand

aan het lijntje te houden, dat had ik toen niet gedaan.

Goed dat je inziet dat je zo vervangen zal worden als hij wat

beters tegen komt en sterk van je dat je het afgekapt.

Het is even rot, maar er zijn nog andere mannen. Neem even de

tijd om het te verwerken & als je zin hebt, gewoon weer swipen,

chatten of mailen.

ps. er zijn andere kratiz opties dan tinder.



Komend weekend poging 4 om een vakantie te gaan plannen.

Ze leidt altijd af
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo! wat leuk om te horen dat jullie het leuk hebben gehad! Een aantal van jullie heb ik al gezien, door het lezen van sommige beschrijvingen ben ik wel heel benieuwd naar de rest! Volgende date ben ik er weer bij!



Mijn vakantie was leuk, maar er waren toch wat irritaties. Zo nu en dan schoot de twijfel weer terug in mijn hoofd. Die negatieve houding van hem blijft toch wel een punt waar ik moeite mee heb, op deze vakantie kwam het wel weer erg naar boven. Ik laat het even berusten.
Tsk. Collega, zichzelf recentelijk op datepad begeven: Eerste of tweede kerel raak! Naja. 😜

Oh en ze heeft kinderen en hij ook. Dus het kàn mensen, het kàn 😄



@Wink: Tja, lastig, waar trek je de lijn he.. Goed om het even te laten rusten nu. Misschien vond hij het spannend en werd hij daar onzeker van. Maar ja, het moet niet gaan overheersen natuurlijk..
Haha, Sk! Die kleur draag ik vaker, al vind ik de avatar toch net wat te extreem. Iets meer kleurdiepgang kies ik. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit met dat shirtje. De bovenkant vind ik leuk, maar die koordjes eigenlijk niet. Ik merk dat ik me daar dan onzeker over ga voelen 😆 Idd leuk gebabbeld haha.

Met Fam voelde meer als even sparren en een beetje bevestiging; dat waar ik het hier ook wel eens over had: Hoeveel chemie moet je blijven houden in een relatie wil het geen broer-zus-relatie heten of vriendschap. Soms zin maken in bepaalde zaken, maar dan moet er uiteindelijk toch wel een trigger zijn. Dat soort dingen. Concrete tips heb ik vast wel weer nodig als er weer eens een 'lijntje' is. 😉 Ik snap overigens wel dat het met die laatste date niets werd, Fam, ik denk dat je er goed aan hebt gedaan dat af te kappen. Geen match..



Pat haha, ja ik heb soms een scherpe pen, niet altijd bewust. Ik ben inderdaad ook zachtaardig en lief (sommigen noemen het zelfs schattig 😒) en dat is soms wel eens vervelend omdat er mensen zijn die denken dan over mijn grenzen heen te kunnen draven. Daar ben ik wel wat harder door geworden. Maar ik ben ook nuchter en soms ronduit lomp 😉 Op papier komt die, eh, directe kant meer naar voren.

Ik herinner me de beschrijvingen van de eerste meet nog dus ik wist wel ongeveer hoe ik jou moest verwachten. Al vond ik je alsnog 'stoerder' (ik vind even geen beter woord) dan verwacht. 😃
Alle reacties Link kopieren
Date (1e) was niet spetterend, maar wel gezellig. Ik voel me alleen wel totaal een newbie in datingland. Beetje jammer dat er toch ongeschreven regels zijn? Had de neiging om -zoals ik bij vrienden- direct een appje te sturen dat t gezellig was geweest, aangezien het afscheid wat abrupt was. En toen bedacht ik me dat die spontaniteit meteen `t beeld zou geven alsof ik de vonkend had zien vliegen.. dus toch maar even wachten..
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 29 juni 2015 @ 18:44:

Tsk. Collega, zichzelf recentelijk op datepad begeven: Eerste of tweede kerel raak! Naja. 😜

Oh en ze heeft kinderen en hij ook. Dus het kàn mensen, het kàn 😄

..Vraag naar haar geheim cool Was ze ook online actief?
Hahaha Pat. Tja. Ik weet niet. Ik hoorde dat hij in dezelfde situatie zat qua kinderen en verloop scheiding. Misschien is dat een geheim. Maar goed, het is haar gegund hoor, ze heeft geen makkelijke tijd gehad (niet alleen die scheiding). Maar ja, ze was dus online actief, maar pas net. Ik heb een maandje of twee geleden een soort blogje op Facebook geplaatst over 'meer vriendschappelijk' en toen zei ze dat ze er net mee begonnen was en niet meer durfde of zo (als grapje). Ze heeft niet veel kikkers hoeven kussen ;-p
Alle reacties Link kopieren
@Qian,

Tja, dat dating gedoe. Ik ken de etiquette nu wel redelijk. Alleen betekent het niet

dat ik me er aan hield.

Vriendin & ik waren beide blij dat we een deel van de datingfase hadden over geslagen.

Niet van die gemaakte, geplande uitjes, niet een appje sturen als je zin hebt weerhouden omdat

het misschien te graag of te gemakkelijk over kwam. Gewoon afspreken wanneer er tijd is.

& geen, ik ben nog niet toe aan een relatie blaat, blaat. We vonden elkaar leuk en dat was

al snel duidelijk



Maar dat eerste deel van de datingfase gewoon skippen is wel voor de gevorderden
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Net date gehad met italo. NEXT!
Alle reacties Link kopieren
Imo, what happened??
Alle reacties Link kopieren
Pff zelfs hints van: ik vind het vervelend dat je de hele tijd aan me zit. Hielp niet. Pfff
Alle reacties Link kopieren
quote:imogen75 schreef op 30 juni 2015 @ 09:52:

Pff zelfs hints van: ik vind het vervelend dat je de hele tijd aan me zit. Hielp niet. PfffJeetje. Nouda is het tijd om nooit meer af te spreken inderdaad
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven