Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - We gaan er voor!! Deel 4

20-06-2015 17:40 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 3 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!



Deel 3 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Ik had het er ook met mijn beste vriendin over. Die is ook aardig stevig geworden en ik vertelde haar over cambridge en ze was helemaal enthousiast. Later zei ze dat haar vriend niet enthousiast was, hij was blij met haar zoals ze is. Toen zei ik ook tegen der: voor wie doe je het? Voor hem of voor jezelf? Als jij zo gelukkig met jezelf bent moet je het niet doen. Toen zei ze ook "ja ik ben nu ook niet gelukkig met mezelf"
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal, eerste dag ging goed. alleen wat veel gedaan gister. waardoor ik me vandaag echt heel erg slap voel.

nog een paar uurtjes en dan mag ik weer een shake. in het vervolg wat rustiger aan doen.

Vorige keer heb ik 4 maanden over 25 kilo gedaan, dus 10 in 2 maanden zou wel haalbaar zijn hoop ik.

succes iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik al verwacht had...100gr afgevallen thuis 700gr. Weegman zei je bent tenminste niet aangekomen. Moest gewoon genieten op vakantie ook als er een keer een ijsje ingaat. Over 2 weken pas weer wegen. Mn vet percentage was wel erg gezakt waarschijnlijk houd ik veel vocht vast.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips. Ja ik trek me er ook zo min mogelijk van aan hoor. Alleen af en toe wordt je zo moe van die saboteurs die je een wijntje blijven aanbieden. Nou, vandaag weer de eerste dag. Meteen een goede test want heb al het lekkers aan traktaties moeten afslaan op het werk. Nou, het is voor een goed doel. Nu nog even die eerste dagen doorbijten haha!
Alle reacties Link kopieren
Icequeen welkom.

Die saboteur die ken ik en het overkomt mij nog steeds. Misschien een tip. Pak het wijntje aan, vraag er een glas water bij. En elke x dat ze vragen of je nog wil laat je het waterglas bijvullen en laat je de wijn staan. Als er gevraagd wordt waarom je het niet opdrinkt dan zeg je dat ze niet naar je wilde luisteren en blijven aandringen als je kiest om het nu even niet te doen. Werkt bij mij goed.



@ mianoo over een paar dagen als je in ketose zit wordt het makkelijker.



@ redmissy kop op. Je bent al zoveel kilo's verloren. Knap hoor.



Ik heb het vandaag voor het eerst in 3/4 jaar niet koud gehad!!!!,😳

Er zijn teveel mensen die voor mij denken. Je bent zo slank waarom neem je niet dit of dat. Had het vandaag met een stroopwafel. Nou net gedaan als bij het wijntje. En je bent van het gezeik af.

Als ik nu weer onbesuist alles in mijn giegeltje ga stoppen heb ik voor niks afgezien.

Ga na de vakantie nog voor de laatste kilo's (5) en dan ben ik wel tevreden.

Kan mijn gewicht goed vasthouden ondanks het uit eten en bbq die ik heb.

Dus als het mij lukt gaat het jullie ook lukken.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden ben ik ook weer even.

Hartelijk welkom aan de nieuwe meiden!! En succes natuurlijk!



Anke leuk om je hier weer even te zien



Andrea fijn om te lezen dat je een modus hebt gevonden om met saboteurs om te gaan. Ik ben zo blij dat ik die echt niet heb in mijn omgeving!! Ik krijg alleen maar te horen dat ze diep respect voor me hebben dat ik het 'volhoud' en dat ik er zo geweldig uitzien (ga door, gimme more!! 😂😂)



Babs wat goed dat je je hebt kunnen herpakken meid. 't Komt wel goed met jou!!!



Redmissy, hele fijne vakantie, geniet er van meid!



Crazuyaura ik denk dat dat de enige juiste reden is om wat dan ook aan je uiterlijk te doen: omdat je op dit moment niet gelukkig bent met hoe je er uitziet. Maar wat support van je partner is wel fijn en maakt het wel makkelijker



Als ik nu vergeten ben om op iemand te reageren dan excuses, is geen bewuste actie!



Hier gaat het best aardig gezien het rot nieuws van vorige week. Vanmiddag bij mijn Weegjuf geweest en ik was 2 ons zwaarder dan vorige week maar ik houd erg veel vocht vast. Ik was wel bijna 2 kg vet kwijt. Op mijn eigen weegschaal was ik niks afgevallen. Komt wel weer.

Gisteravond met vriendinnen ergens een hapje gegeten, geen succes. We hadden alle drie een salade met zeevruchten en gisteravond moesten we, eenmaal thuis, alle drie hardlopend naar de toilet Wel goed voor het weegresultaat denk ik 😂



Vandaag ook de uitslag gekregen van de biopten die de gynaecoloog vorige week heeft genomen. Het is pap4 met cin2, ze gaan dus een lis uitvoeren na mijn vakantie. Ik zit nog in de ontkenning dus ik ben er wel relaxt onder. Het is niet anders, ik ben er best vroeg bij dus het komt wel goed.



Succes weer allemaal meiden en vergeet niet te drinken!!!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Haha andrea2!! Ik ga die tip zeker weten proberen!!
Alle reacties Link kopieren
Takketrol wat @&)$£%% voor je. Ik stuur je een hele dikke knuffel. Sterkte maar eerst lekker genieten van je vakantie. En dan zie je wel weer verder....
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Takkentrol wat een rotuitslag! Geniet lekker van je vakantie en probeer r niet teveel aan te denken. Aan de ene kant natuurlijk rot dat je een negatieve uitslag krijgt voor je vakantie, maar anders had je misschien de hele vakantie in onzekerheid gezeten.



Ik krijg zo mijn bestelling van Ikea binnen dus ik ben me vandaag lekker in het zweet aan het werken met het in elkaar zetten. Hopelijk is het te zien op de weegschaal morgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb besloten om deze week nog af te maken en dan in de vakantie Sonja te gaan doen. Vind het te ongezellig zo. Gisteren met dochter de stad in geweest en ze wilde op een terrasje ergens lunchen met mij maar dat ging dus niet. Opperde dat zij een broodje kon eten en ik een bakje thee kon nemen maar dat vond ze niet gezellig en dat snap ik.

Vind niet dat mijn kinderen er onder moeten lijden.



Vandaag gaat het gelukkig goed, heb 2 moeilijke dagen gehad.

Hoop vrijdag 79.9 te zijn!



Lukt het met het kasten pakket Crazylaura?



Takkentrol, ik heb er geen verstand van maar het klinkt niet fijn. Wens je veel sterkte met alles!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft niemand van ons het nu nog koud! Weet niet hoe het met jullie is maar ik geniet hier van!!!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Nou echt iedereen zweet zich rot en ik heb het eindelijk eens lekker. Heb op kantoor met een omslagdoek gezeten om dooi te blijven. Haha
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Net mijn laatste maaltijd op van de eetweek.

Was gisteren bij de weeg juf 900 gram vet kwijt in mijn eetweek dit was veel volgens haar.



Vandaag voor het eerst op school te horen gekregen dat ze her beginnen te zien. Vooral in mijn gezicht. Nou dat mag ook wel na bijna 14 kilo.



Word morgen weer afzien met alleen shakes En repen. Maar voor het goede doel.



Hoe trekken jullie het met dit weer?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had dus 1 bureaublad die beschadigd was aangekomen. Ik ikea gebeld. Ja ze liepen achter met spullen omruilen, het zou minstens 3 weken duren voordat ik gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak. Ik mocht het ook zelf omruilen. Dus ik heb me aardig in het zweet gewerkt met het sjouwen :p



Ik ben eerlijk gezegd er nu wel een beetje klaar mee. Misschien ook omdat het einde in zicht komt. Als het goed is hoef ik nog maar 1,5 week en ik denk dat dat mijn motivatie niet ten goede komt. Was bijna zo ver om naar de mac te rijden om een mcflurry kitkat te halen. Totdat ik zag dat 1 zo'n ding 450 kcal bevat :O Ik heb gewoon heel veel zin om iets te eten ipv repen en shakes. Naja gewoon maar even op mijn tanden bijten vooral als ik dan weer zie hoe lang jullie het allemaal volhouden
Alle reacties Link kopieren
Even een tijdje niet geweest en wat is er een hoop bijgeschreven!



Takkentrol wat een rotnieuws, voor jou! Wat krijg je een hoop op je bordje en wat ben je toch een onwijs sterke vrouw.



Ik kan even niet alles bijlezen, maar ik lees zo tussendoor wel dat bij een aantal de motivatie wat verder weg is.

Ik denk dat dit ook gewoon het allerlastigst is, het volhouden...

Hoe dichterbij het doel komt, hoe makkelijker je af en toe de teugels laat vieren denk ik.



Ik ben door medicatie weer aangekomen, nu houd ik nu ook super veel vocht vast...

Nou ja het zal wel weer goed komen :-)



Ik geniet met volle teugen van het zomerse weer, vind het heerlijk!

Ik heb het ook vrijwel nooit echt heel warm Andrea, ook niet voor het afvallen.

Dus waar anderen nu zweten heb ik het gewoon lekker :-)



Geniet van de mooie dagen!
Alle reacties Link kopieren
Wat is het warm!! Ben nu wel heel blij met de afgevallen kilos waar ik vorig jaar bij 25 gr de hele dag met een doekje zweet liep te deppen heb ik daar nu geen last van! Heb het wel warm maar is goed te doen!!

Ben nu de koffer aan het inpakken rot werk haha heb altijd veeeeel teveel mee haha.



Wil iedereen een hele fijne goede week wensen!! Takkentrol voor jou een extra dikke knuffel.

Tot volgende week allemaal
Alle reacties Link kopieren
Fata het komt goed. Geeoon lekker rustig aan doen. Je lichasm doet het werk. Heb het altijd koud ook voir het afvallen. Herkenbaar.

Il ben ook wat zwaarder met dit weer en een aan staande maandelijkse periode. Wat maakt het uit.



Redmissy beter te veet kilo's in je koffer dan aan je lijf. Fojne vskantie en geniet ervsn.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik een zin in een ijsje of een ijskoud stuk watermeloen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet even niet meer welke thee jullie mogen Etjenetje, maar je zou ijsjes kunnen maken van thee.



Ik weet t Andrea maar het is wel een klein beetje frustrerend dat ik nu weer ruim boven de 80 zit, maar idd kan er niks aan veranderen :-)



Fijne vakantie Redmissy!
Alle reacties Link kopieren
@ etjenetje Je kunt ijsjes maken van hat poeder dat ook door het water kunt mixen. Lekker en cb-proof.



@ fata je weer boven de 80. Dat is lastig te accepteren, maar als je niks buitenhet boekje doet moet het goedkomen. Hou vol.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Iom de juf besloten om smorgens een shake te nemen en de rest koolhydraatarm/vrij.

Ik wil in de vakantie eigenlijk wel kunnen genieten met mijn gezin.



Ik was 5 ons kwijt. Hou het scherp in de gaten want wil wat er af is aan kiloos er natuurlijk niet meer bij op hebben. Denk dat 1 a 2 kilo onvermijdelijk is maar dan wel weer afvallen hoop ik .....
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!



Ik heb niet alles teruggelezen, alleen de laatste paar paginas, maar jeetje Takkentrol wat een klote nieuws! Wat krijg jij veel tegenslagen, heel veel sterkte



Fijne vakantie Takkentrol en Redmissy! Geniet ervan allebei!



Ik ben gisteren teruggekomen van een vakantie. En ik ben echt zwaar verdrietig Vorige week maandag weggegaan, dinsdag een super fijne dag gehad, totdat ik woensdag ineens verschrikkelijke kiespijn kreeg, echt zelden zo'n pijn gehad! Tegen de avond niet meer uit te houden dus daar naar een tandarts geweest (wat een gedoe, Italianen spreken dus echt amper engels), blijkt dat ik twee! wortelkanaalbehandelingen nodig heb, snap er niets van, verzorg mijn tanden altijd goed. Hij kon het op dat moment niet doen (en ik wilde het eerlijk gezegd ook liever niet, doe zoiets liever in Nederland), dus antibiotica meegekregen en daarmee begonnen, gecombineerd met 600 Ibuprofen en 2 Paracetemol (zoveel ben ik totaal niet gewend qua pijnstilling maar was echt niet te harden). Antibiotica sloeg niet aan, uiteindelijk naar de dokter en het ziekenhuis nog geweest, andere antibiotica gekregen hogere dosis, die is uiteindelijk na 3 dagen wel gaan werken. Uiteindelijk de laatste twee dagen nog wel op het strand kunnen liggen, maar leuk is anders met koorts (waarschijnlijk reactie op de antibiotica) en een kloppende kies. Wat een ellende.



Uiteindelijk dus echt niets aan mijn vakantie gehad. Totaal geen shakes kunnen nemen ook, wel geprobeerd maar zodra er iets vloeibaars of zoets tegen mijn kies komt ga ik echt door de grond van de pijn (nu nog steeds). Heb gewoon gegeten wat er voor handen was (zacht en makkelijk weg te krijgen), zal ook wel zwaar aangekomen zijn door dit in combinatie met antiobiotica.... Maar het kan even niet anders. Baal zo Ik had zoveel zin in de vakantie!!!!!!



Maandag voor de behandeling hier naar de tandarts en ik hoop dat ik daarna het shaken weer kan oppakken. Ik mag het nu niet eens van de huisarts. Ik baal zo!



Sorry voor dit enorme zeurbericht hoor, moest het even kwijt. Ik voel me nu nog steeds behoorlijk ziek (ik kan dus echt niet tegen antibiotica al sinds kind zijnde niet), ik kom later weer meeschrijven als ik wat opgeknapt ben!



Succes iedereen in deze hitte, het komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Zahra wat kl&%¤# voor je. Jammwr van je vakantie. Pijn in je mond is zo verschrikkelijk. Hoop dat het snel over is. Maak je over de shakes maar iets minder druk. Het is eventjes niet snders. Dikke knuffel
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Och wijfie wat klote!!! Kijk je zo uit naar je vakantie en wordt het zo'n domper! Dikke knuffel voor jou meis

Ik snap dat je nu baalt van het niet kunnen shaken en het zwaarder terug komen maar da's nu ff niet belangrijk, komt wel weer. En aan de andere kant, ik moet nog maar zien hoeveel CB'ers niet zwaarder terug komen dan ze heen gaan Als je straks hersteld bent en weer voor het echie kunt shaken is het er ook zó weer vanaf.



Sterkte meis
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie lieve woorden Andrea en Takkentrol! Jullie hebben ook gelijk, ik blijf steeds maar aan shaken denken terwijl ik me nu beter kan focussen op weer beter worden! Bedankt! 💐 ik kan soms zo blijven malen in mijn eigen hoofd dan is het fijn om dit even te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven