Lijf & Lijn alle pijlers

Een nieuw begin: samen afvallen.

18-05-2015 11:05 1200 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oude topic niet meer werd bijgewerkt, gaan we hier fris, fruitig en gemotiveerd weer verder!



NaamLengteStartHuidigAfgevallenStreefDikkerdjedap1,8379,576,5- 374,5Hamaika1,688479,5- 4,567Holloway1,657067,5- 2,555Floorfaberfan1,797777,1+ 0,172Sommerfugl1,7179,965,7- 14,265Rosekapje1,809086,6- 3,475Dasoli1,7310593,7- 11,377Kevertje221,6870,569,5- 165Daisydippy1,797876,2- 1,863BriannaF1,6384,779,1- 5,665Sasky1,6768,366,7- 1,664Flower_1,7670,370,1- 0,265Ploetje1,6065,265,2057Bloempie891,749085,6- 4,472Murij1,637373060Chinchilla1,70126,2126,20100Twintigermeisje1,6010098,2- 0,865Aurora901,6875,872,8- 369xElle1,768989075



Gewicht graag doorgeven op vrijdag.

Nieuwe meeschrijvers zijn natuurlijk welkom!



Wanneer iemand zonder bericht twee weken niet meeschrijft en ook het gewicht niet doorgeeft, wordt diegene uit de tabel verwijderd. Het is natuurlijk altijd mogelijk om weer mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
@Hamaika: Veel plezier, en ook een beetje sterkte komende week!

@Sommerfugl: Jeetje, wat ga jij hard! Geweldig zeg!

@Rosekapje: Wat goed van je!

@Kevertje: Kom op meis! Je kan het! Sporten is prima te doen met deze warmte, alleen niet midden op de dag gaan lopen hijgen. :p Fijn dat je jouw knop weer om hebt gekregen!

@Dasoli: Wauw! Wat een uitdaging! Super goed! Laat je ons weten hoe het is gegaan?

@Leeuwin: Goede tips!

@Floorfaberfan: Goed bezig!



Gisteravond weer een ontzettend leuke dansles gehad. Vanavond met vriendlief weer gaan hardlopen. Kijken of we het weer op kunnen pakken. Ben zo blij dat m'n vriend weer wilde gaan, want het is écht goed voor hem én het is een extra motivatie. Overwinning van vandaag: het hardlopen én niet gesnoept tijdens het koken. Zo gelijk m'n sporttas inpakken voor morgen, dan kan ik vanuit m'n werk gelijk door. Volgende hardlooples (ik loop met Evy) staat voor donderdag gepland.
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen, even zwaaien hier

Dank jullie wel voor de succeswensen en complimenten, ik word er vrolijk van.

Ik wens jullie veel succes, zet 'm op en dan gaan jullie je doelen vast bereiken!!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Jeetjemina! 👍🏻



En wat knap Lauwie! Lekker sportief bezig. Goed man. En fijn om dat samen met je vriend te kunnen doen.



Ik ga m'n tas inpakken en op naar de sportschool.



Succes allemaal weer vandaag!
Wat zijn jullie allemaal sportief bezig! Met zo een warm weer heb ik echt de moed niet om mijn loopschoenen aan te trekken. Niet goed bezig...
Hahahaha wat een leuke loop discussie! Ik zou ook wel naar mijn ouders kunnen lopen, is zo’n 5 km, ik krijg alleen ontzettend snel blaren, en helemaal nu met dat warme weer! Ik hou het maar bij fietsen!



Doei leeuwin! Bedankt voor de tips en succes om op gewicht te blijven! Ik neem je tips mee, was al bezig met de laatste twee maar eet ook snel achter de tv vooral dus daar moet ik eens mee stoppen. Gewoon aan de eettafel bord leeg = op en dan een theetje op de bank als ik nog iets wil kijken maar liever gewoon actief blijven ’s avonds want ik zit al heel de dag.



Ik doe niet mee met de oostenaren, kom uit het zuiden. Amsterdamse binnenstad vind ik heel leuk maar inderdaad ook voor even een dagje ofzo, daarna wil ik weer lekker natuur om me heen!



Chincilla door je eetlijstje denk ik weer aan de radijs in mijn moestuin, die moet ik echt eens rap uit de grond gaan halen… misschien vanavond iets lekkers ermee maken!



Floor dan maak je elke dag ook een flinke reis!



Al dat sporten van jullie… ik zou t zo graag meer willen kunnen doen!! Gisteravond eerst 2,5 uur van werk naar huis gereisd, daar wat spullen gepakt voor afspraak en toen weer 2 uur in de auto gezeten… en de zon scheen zo lekker, echt balen!

Iedereen die wel kan: geniet ervan, lekker de buitenlucht in!



O: vertival porridge met melk en een glas grapefruitsap

T: nootjes van Bites we Love

L: spelt beschuit met sandwich spread

T: nectarine

D: iets met die radijsjes…
goedemorgen op deze warme dag



O: magere yoghurt met speltmuesli

T: kop thee of water( heb zo een afspraak om 11.00)

L: geen idee

T: geen idee

D: geen idee.

weinig inspiratie, is ook veels te warm om aan eten te moeten denken. alhoewel ik heb nog ijsbergsla, komkommer en radijs over. dat is deze week in de reclame bij de Plus voor 1,49. om uit te zoeken 3 stuks.

Misschien dat ik wat eitjes hard kook, is wel lekker om zo te eten en door de sla te doen.
ik kan de blaadjes van de radijs ook gebruiken!! soep receptje
Goedemorgen allemaal! Op deze zonovergoten dag. Ik tel de dagen af, nog 2, tot ik naar Bilbao ga. Daar is het 40 graden, jezus nog heter hahahaha.



Jammer dat je ons gaat verlaten Leeuwin, jij ook veel sterkte in de toekomst.



En Dasoli wat enorm knap dat je die 18 kilometer gaat lopen. Zet hem op meis.

Sommerfugl jij gaat echt goed zeg.

IK snap er hier niets van. Eet gezond, snaai niet en er gaat niks af. Er komt ook niks bij maar toch.... Ben een beetje teleurgesteld. En ja ik weeg soms ook nog meermaals per week.... Nou hopelijk heb ik met deze warme dagen geen honger hahaha.



Hahahaha nee ik doe ook niet mee met de Oostenaren, of de zuidelingen, ik kom uit Haarlem en woon nu al weer 15 jaar in Almere.



De rest moet ik nog bijlezen, hahaha, paar uur weg en alweer ene hoop gepost. En ze mogen het niet zien op het werk.

Vandaga qua eten geen idee, pastaatje denk ik vanavond en verder weet ik het nog niet.



Succes allemaal!
Groetjes, hamaika.
hee hamaika,



kan het zijn dat je door de warme dagen nu misschien vocht vasthoudt?

mijn enkels en voeten zijn al dikker en dat wordt de komende week alleen maar erger door de warmte!
Alle reacties Link kopieren
Dasoli, knap hoor dat je naar je ouders toe gaat wandelen.

Als je het gezegd hebt kun je inderdaad niet meer terug.

Zou ook wel een goede voor mij zijn, maar mijn ouders wonen 100 km verderop..

Ik wil er altijd nog wel een keer heen fietsen..

Verder ook geen mensen waar ik zo even heen kan lopen.



Leeuwin, jammer dat je weggaat. Zet hem op en word een slanke meid!



Floorfaberfan, haha ik heb ook in Twente gewoond, ben nu verhuisd maar kom er nog regelmatig! Ik ben wel echt een tukker, ik plaat heel Twents en mijn schoonfamilie ook, dus waar ik nu woon verstaan ze me niet altijd en horen ze altijd aan mijn accent dat ik uit Twente kom!

Je hebt een net lijstje!



Jeetjemina



Warmte op mijn werk hebben we van die grote papieren, die best dik zijn. Daar neem ik vanavond wat van mee en dan ga ik die voor sommige ramen hangen om de warmte buiten te houden. Vooral in de ruimte waar de hond is, vind het zo zielig die warmte voor de pup!

Voor de rest ben ik van plan veel water te drinken, vanavond even spa rood in slaan. En moet veel werken en daar is gelukkig airco. Ben totaal geen warmte mens!



Bewegen, ik heb vanmorgen al wat was weggewerkt en afgestoft en het huis gezogen, telt ook als beweging toch?

Verder mag ik vandaag nog 6 uurtjes in de winkel werken waar ik ook veel beweeg.



Gisteravond om 23:00 uur weer thuis van werk, heb nog even wat plakjes kipfilet met roomkaas gegeten, had minder dan 1000 kcal gegeten en anders heb ik vandaag zo'n trek.

Moest wel op de weegschaal van mezelf vandaag, (dinsdag) en vergeleken met zaterdag is het + 0,1 en vergeleken met vorige week dinsdag + 1.3 ..

Maar ik ga er nu weer tegenaan en wil 18 augustus 65 kilo wegen! (of in ieder geval onder de 66!)



Mijn eetlijstje:

O: eiwitreep + peer

T: 2 kiwi's

L: groentesoep met brood

T: 1 plak krentenwegge

D: kipfilet met verse spinazie
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
word weer een warme dag,

straks een appeltje en dan ff een lunch in elkaar draaien.

heb net een flesje cola achter over geklokt, niet goed ik weet het, maar soms heb ik suiker nodig. dan is mijn bloedsuikerspiegel aan het kloten. Ik bestel hier wat anders voor, scheelt weer in de kilo`s, dan hoef ik me niet te buiten te gaan aan de cola, snoep en koeken.

Oh, heb mezelf gisteren getrakteerd op een doos perenijsjes.
Alle reacties Link kopieren
Dasoli: Hoe is het gegaan met lopen? Super hoor met dit weer!

Kevertje: Goed dat je een doel stelt. Ik moet op 3 augustus weer naar de dietiste. Mijn doel is dan 65,5 kg wegen. Hiervoor moet ik 0,5 kg per week afvallen. Moet de doen zijn!

Leeuwin: Wat jammer dat je weggaat, ik heb de tabel aangepast. Mocht je ooit weer mee willen schrijven dan ben je natuurlijk van harte welkom!

Rosekapje: Dat soeprecept klinkt lekker!

Floorfaberfan: Volgens mij ben ik de enige uit het noorden als ik dit zo lees. Ik ben een geboren en getogen Friezin.



Vandaag was tot nu toe wel een productief dagje. Ik heb mijn werkroute vanochtend op de fiets gedaan. Vanmiddag heb ik ook gefietst voor de boodschappen. Vanavond ook een werkroute, dus ik heb in de planning om dat maar weer op de fiets te doen. En ik heb de slaapkamer en badkamer schoongemaakt vanmiddag. Dus nu mag ik wel even buiten een tijdschrift lezen had ik bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie goed bezig met bewegen ! Zeker met dit weer. Ik word er nogal sloom van.

Maar moet het huis aan kant maken en gelijk maar een grote schoonmaak want dit weekend komt er visite. Wel met tropenrooster dus heel vroeg op en straks even dutten in de schaduw.



Fijne dag, hopelijk valt het mee met de hitte !
Alle reacties Link kopieren
Ja in de ochtend vind ik het heerlijk om te sporten. Daarna lekker douchen en aan het werk.

Ik ben zzp"er dan gaat t ook iets makkelijker denk ik.



Fijne dag vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
En nog een Tukker!



Hier gaat het goed deze week. Eet eigenlijk alleen maar gezond en kom uit op zo'n 1500 kcal per dag, prima vol te houden. Kan door nasleep van operatie alleen helaas niet sporten, dat duurt nog wel een tijd.

Maar bij mij gaat die weegschaal ook niet snel genoeg omlaag.

Nou ja als het maar langzaam aan doorgaat..

Ik ga niet meer elke dag wegen. Wil het zelfs gaan beperken tot om de twee weken want ik wordt er enorm geobsedeerd door en dat werkt demotiverend.
Hee tukkers en overige dames



Gisteren mijn eetschema overtreden… de trein had anderhalfuur vertraging, ik heb op een houtje zitten bijten op het station, toen boodschappen doen en voelde me echt wel heel erg flauw… laat thuis dus en helemaal geen zin meer om de radijs uit de grond te trekken en uitgebreid te gaan koken. Dus het werd een bakje spinazielasagne van de supermarkt… ik baal nu achteraf wel een beetje van mezelf. heb het wel met smaak opgegeten. zelf maken blijft altijd lekkerder natuurlijk!

Vandaag ga ik uit werk naar de pilates dus komt er ook niets van de radijsjes…



O: griesmeelpap met kaneel en een glas grapefruitsap

T: nectarine

L: waldkornbroodje met sandwichspread

T: noten van bites we love

D in trein: bakje bloemkool freekeh salade en een nectarine



Hoop dat de trein nu geen vertraging heeft anders mis ik mijn sportles straks nog!
rosekapje kan goed zijn ja vocht vasthouden, ik zal daar eens op letten of het beter gaat na de hitte. En wat mega hinderlijk van die trein, mijn baas had dat ook al, die moest naar Ede en was 3 uur onderweg vanuit Bijlmer.



kevertje zeker tellen die huishoudelijke klusjes ook mee als beweging. Ik had vorige week ook een half uur in de tuin gewerkt, en voor mij telde dat ook wel als sportsessie haha, zker gezien de spierpijn.

Holloway ook al zo actief, ik moet zeggen met deze warmte..... Niet echt hahaha.



Succes allemaal weer, ik schrijf pas weer na het weekend want morgenochtend zit ik in het vliegtuig!
Alle reacties Link kopieren
Wat is het waaaarrrm!!!
Alle reacties Link kopieren
@Lauwie, super warm! Bleeh gevoelstemperatuur is wel echt 40 geloof ik. Mijn hemel!! Zweet me de pan uit. Stap net van de fiets.



@Hamaike een fijne tijd, goede reis! Tot na het weekend!



Mijn lijstje vandaag:



Anderhalf uur gesport, 350 kcal verbrand.



O: 3 cracottes met hageslag

L: 2 volkoren boterhammen met filet americain en kersen

T: Perzik en ik denk zo nog een paar granenbiscuitjes

D: Zomerse pastasalade



Vanavond 1 radler



Al met al 1200 kcal
Alle reacties Link kopieren
Net weer van mijn werk met airco, in auto met airco, en thuis komen met alle gordijnen dicht.

Nog geen last van de hitte..

Morgen ben ik dagje vrij, zie er best tegenop met die hitte. Erg toch?!

Heb vandaag wel 2 blikjes cola light uit de koelkast gedronken, vind ik zo lekker met dit weer..



Mijn eetlijstje: (best veel)

O: 300 gram aardbeien + nog iets ben het vergeten! (samen was het 300 kcal, dat weet ik nog wel)

T: Sultana Goodmorning

L: Quiche, plak krentenwegge met roomboter en bakje druiven..

T: plak krentenwegge met roomboter + appel

D: Kip uit airfryer + ijsbergsla met pijnboompitjes en geitenkaas (+ evt. andere groente restjes)
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Even snel Hamaika een goede reis en fijne tijd in Baskenland wensen !

Later meer (binnen 30 graden hier )
Alle reacties Link kopieren
Heb net afgesproken om met mijn walvislichaam morgen naar het water te gaan, pff.. Ik in bikini kan ik die andere mensen niet aandoen!

Voel me er zelf ook echt niet prettig bij.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
...
anoniem_203790 wijzigde dit bericht op 01-07-2015 20:30
Reden: verwijderd, heb al een waarschuwing aan mijn kont
% gewijzigd
voorlopig geef ik alleen mijn gewicht door. heb een waarschuwing gekregen en ben nu bang om nog wat te plaatsen. zet hem op meiden en wie er op vakantie gaat heel veel plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven