Zwangerschap Klaagtopic!

13-06-2015 08:44 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ook even de behoefte om ongegeneerd te klagen? Ik in ieder geval de vraag hoe gaat het mompel ik toch prima of het gaat ja hoor etc.



Maar daadwerkelijk heb ik veel hoofdpijn regelmatig hartkloppingen hijg al bij het minste geringste pik elk virus op nu weer keelpijn verstopte neus.



Wie wil er lekker met mij mee klagen? Tuurlijk ben ik blij dat de baby oké en gezond eruit ziet tot nu toe en dat het verder goed verloopt. Dit is ook puur voor de klaag.



ps ben 25 weken zwanger
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop geschreven weer vandaag



Italiagirl, ik heb van de Vk Metamucil gekregen tegen obstipatie, werkt bij mij perfect bij 1 zakje per 3 dagen. Er staat niet op dat er suiker in zit, wel heeft het sinaasappel smaak.



Hoogzwangeren, heel veel succes de komende dagen! Flink verkoeling zoeken en veel drinken (waarom voel ik mij nu iemand die ongevraagd advies geeft....hormonen ).



BAM, de jeuk is nog steeds killing. Pilletjes van de ha helpen niet, smeerseltjes (al tig geprobeerd) verzachten tijdelijk. Ik heb de kleine deze week voor het eerst gevoeld en dat maakt een hoop goed!



Ah madame, dat is niet leuk om te horen!
Alle reacties Link kopieren
Madame, vervelend om te horen

Zit er een kern van waarheid in? Dat betekent nog steeds niet dat je er wat aan zou kunnen doen, hoor, maar dan kun je de boosheid misschien naast je neerleggen: so what, dan ben ik maar wat hormonaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 29 juni 2015 @ 19:06:

Madame, vervelend om te horen

Zit er een kern van waarheid in? Dat betekent nog steeds niet dat je er wat aan zou kunnen doen, hoor, maar dan kun je de boosheid misschien naast je neerleggen: so what, dan ben ik maar wat hormonaal!



Ik ben idd wel sterk in mijn mening geven. Maar het doordrammen of opdringen herken ik niet. Iig nog nooit gehoord dat iemand dat vond.

Nu ruzie met een andere vriendin hierom ( die ook zwanger is en dus ook hormonaal, heel gezellig). Terwijl ze precies hetzelfde doet.

Ik ben er een beetje klaar mee.

Gaat ze een heel verhaal appen overhoe ze zich aan me ergert en dan eindigen met: maar ik ga niet in discussie. Ja doei ik laat me natuurlijk niet beledigen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
O klink niet leuk MadameQ. En wat kinderachtig om zoiets over de app te doen.
Alle reacties Link kopieren
Handig die vluchtkoffer lijstjes.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sooph84 schreef op 29 juni 2015 @ 18:59:





BAM, de jeuk is nog steeds killing. Pilletjes van de ha helpen niet, smeerseltjes (al tig geprobeerd) verzachten tijdelijk. Ik heb de kleine deze week voor het eerst gevoeld en dat maakt een hoop goed!

Had je mn tip nog opgevolgd van de zemelen gel, te koop bij Prenatal? Dat was het enige wat bij mij echt heeft geholpen, heb ook echt allerlei verschillende zalfjes en smeerseltjes geprobeerd maar direct na de eerste keer smeren van dit spul merkte ik al meteen dat dit het was voor mij! Smeer nu nog maar 1 a 2 keer per dag, nog amper jeuk! En ik heb cetirizine tabletjes gehad vd huisarts, maar die mag je volgens mij pas later in de de zwangerschap, weet niet welke jij hebt gekregen? Maar die helpen mij ook heel goed.. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ooh jeuk lijkt me zo erg. Mijn vraagouder had het ook. Bij haar hielp helaas niks.

Succes. Hopelijk helpt de tip van bam.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 29 juni 2015 @ 19:56:

[...]





Ik ben idd wel sterk in mijn mening geven. Maar het doordrammen of opdringen herken ik niet. Iig nog nooit gehoord dat iemand dat vond.

Nu ruzie met een andere vriendin hierom ( die ook zwanger is en dus ook hormonaal, heel gezellig). Terwijl ze precies hetzelfde doet.

Ik ben er een beetje klaar mee.

Gaat ze een heel verhaal appen overhoe ze zich aan me ergert en dan eindigen met: maar ik ga niet in discussie. Ja doei ik laat me natuurlijk niet beledigen.



Stom zeg , groot gelijk! Laat het lóóós, laat het lóóóós

Geniet maar even van een rustige avond zonder gezeur
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 29 juni 2015 @ 20:15:

[...]





Stom zeg , groot gelijk! Laat het lóóós, laat het lóóóós

Geniet maar even van een rustige avond zonder gezeur



Ja ze is nu naar bed. Mooi rustig. Maar we hebben het al redelijk uitgepraat.

Hopelijk zijn binnenkort bij beide de hormonen wat minder.

Leuk hoor samen zwanger zijn haha.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb de gel gekocht, maar helaas... Cetirizine is inderdaad voor later in de zwangerschap. Ik heb... Oh, dat weet ik al niet eens! Zit niet in het originele doosje, maar een van de apotheek. Ik weet wel dat je deze maar tot ongeveer 34 weken mag gebruiken omdat het benauwdheid bij je kindje kan veroorzaken tijdens die bevalling.



Wat kinderachtig zeg, via de app aangeven iets niet leuk te vinden en dan nog geen reactie/discussie willen ook! Snap dat het lastig is om los te laten, zeker met een goede vriendin
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vervelend sooph!



Ik was ervan overtuigd dat het jou ook zou helpen :(
Alle reacties Link kopieren
Jee dat zalfje begint zijn werk te doen!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Pfff ben die hitte nu al zat. De nachtrust wordt er alleen maar slechter op waardoor ik nu weer moe ben.



Gaan jullie nog iets doen vandaag? Hier staat weinig op de planning.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook ruk geslapen. Had last van onrustige benen, wist van gekkigheid niet hoe ik moest liggen. Ik moet de hele dag werken en wij hebben geen airco op kantoor. Dit is zo'n vooroorlogs pand die de Duitsers toentertijd zijn vergeten mee te nemen
Ik zit lekker binnen met deuren en ramen dicht. Huis is goed geïsoleerd, dus is wel lekker koel nog.

Moet alleen vandaag weer naar t ziekenhuis (in de auto met kapotte airco) om bloed te prikken en een echo van de hersenen van de baby. Klein voordeel: ik mag elke 2 weken spieken bij de baby!
Ik heb voor de verandering goed geslapen! Dat wil zeggen: van 1 tot 5. En nadat ik man naar de logeerkamer gestuurd had, omdat ie zo snurkte. Hier staat vandaag nog wel iets op de planning: op zoek naar een luchtige zwangerschapsbroek. Ik hou niet zo van jurkjes en ik heb dus alleen maar spijkerbroeken. Dus ik ga zo richting de stad (op de fiets denk ik...).
Alle reacties Link kopieren
Oeh een spijkerbroek met dit weer is echt geen pretje.

Ik houd het toch lekker bij de jurkjes. Al is dat in combinatie met mijn bekkenband een wanstaltige vertoning. Ik ben net een verpakte rollade omdat die band de vetjes zo omhoog drukt.
Alle reacties Link kopieren
Hier goed geslapen, wel elke 2u wakker maar steeds weer goed in kunnen slapen van 23u tot 11u..



Ook binnen met de deuren en ramen dicht! Weinig plannen vandaag, straks even naar de drogist voor rennie's , curanol tabletjes en de mini's voor het ziekenhuis volgende week. Daarna door naar moeder en zusje om daar te (avond) eten. Een vriend komt ook daarheen en komt daarna weer mee naar mij thuis om te helpen met boodschappen doen/sjouwen en dan boort ie meteen even gaatjes in de muur voor het wandrekje dat boven de commode hoort En ik heb gister als cadeautje een regen douche voor mezelf besteld met een nieuwe kraan dus die monteert ie ook meteen even! Helemaal leuk!
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper dat lijkt me echt erg om met die warmte te werken zonder airco ofzo. Zorg dat je genoeg drinkt en desnoods extra pauzes nemen.



Hoe zit het met jullie eetlust? Ik heb alleen maar trek in junkfood , drinken en ijs. Iets anders hoeft voor mij niet.. Heb vanmorgen braaf m'n zuivel en alles op , maar nu heb ik zo'n trek in iets lekkers als een patatje!
Alle reacties Link kopieren
mijn eetlust heeft nu vooral zin in framboos mona pudding en melk

en 7up, terwijl ik dat normaal niet eens lekker vind haha!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Bamischijven... Helaas geen salade
Mijn leerlingen zijn een toets aan het maken en ik moet plassen maar mag dus niet weg
Alle reacties Link kopieren
Oh nee mmaas. Moet je nog lang wachten.

Zodra ze klaar zijn snel plassen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Vergeet geen eten en drinken mee te nemen voor je man in de tas . Het kan zomaar zijn dat het erg lang duurt en je wil ook niet dat man de hele tijd weg loopt.

Hier is alles op gegaan straks bij de tweede neem ik zelfs meer eten voor 'm mee hoewel het niet eens lang duurde maar dat we rond lunch tijd naar het ziekenhuis gingen en rond etenstijd alles echt begon.
Geslaagd voor broeken! Kom je thuis, is het 24 graden in je woonkamer. Ik doe nu dus maar een siësta.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven