Formil wasmiddel (lidl)?

30-06-2015 10:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wast deze goed schoon? Ruikt deze lekker? Ik zag de Marseille variant staan, maar niet meegenomen... Als tevreden dames reageren, ga ik het halen hihi
Geeft weinig geur af dus als je wilt dat je kleding echt naar wasmiddel ruikt is hij denk ik minder geschikt. Ik gebruik die van de lidl juist omdat ik niet van wasmiddelgeur in mijn kleding hou.
Ik heb altijd formil. Wast prima, de geur is heel bescheiden. Naar die Marseille variant ben ik ook benieuwd, dus ik lees mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:JoniJoni schreef op 30 juni 2015 @ 10:18:

Ik heb altijd formil. Wast prima, de geur is heel bescheiden. Naar die Marseille variant ben ik ook benieuwd, dus ik lees mee!Die was vorige werk in de aanbieding, was er toen niet geweest. Er stonden vanmorgen nog 5 flessen in ons filiaal, dus de kans dat ze morgen op zijn is groot. Is een reclame artikel.
Fijn spul ja, maar ik vind dat met name omdat het min of meer geurloos is!
Alle reacties Link kopieren
superspul idd,

maar vooral omdat het nergens naar stinkt.
ik vind het ook goed spul . Het ruikt gewoon lekker schoon als de was uit de machine komt
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk spul! Gebruik het al jaren.
Weinig geur idd. Dat vind ik erg jammer, maarja.
Alle reacties Link kopieren
Formil is een prima wasmiddel. Wast goed schoon. Bescheiden geur inderdaad, maar voor het beddengoed en de handdoeken vind ik dat juist wel prettig.

De geur van Marseillezeep vind ik een beetje apart, dus ik ga deze variant eerst even ruiken bij de Lidl
Alle reacties Link kopieren
Paar weken terug hadden ze een variant met aloe Vera in de aanbieding.



Rook heerlijk. Ik doe de was al jaren met Formil maar vond het altijd zo jammer dat het zo bescheiden geurde.



Blij dus met deze nieuwe variant. Tot vorige week, toen was ie op en bleek hij bij de Lidl uit de schappen te zijn verdwenen. Tijdelijke aanbieding blijkbaar.



Nu dus een andere variant in de reclame begrijp ik. Komt dan waarschijnlijk ook niet in het vaste assortiment. Jammer.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik meestal het poeder (beter voor je machine) maar ook af en toe de marseille-vloeibare.

Het liefst bij handdoeken. Je kunt ook een blok marseillezeep in je kast leggen voor de geur.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Net bij de Lidl geweest, en ik was te laat. Helaas pindakaas.

Laatst rook ik toevallig bij iemand anders de was en viel het me op dat die zo lekker rook, en dat mijn formil dat niet doet. Maar goed, verder bevalt het prima dus ik ga daarvoor niet overstappen naar een ander merk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven