Wat eet je op dit moment? deel 9

25-01-2015 19:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren






Welkom in alweer het negende deel van het topic 'wat eet je op dit moment?'



Begonnen als telegramstijl-topic is dit topic uitgegroeid tot een topic waarop gezellig gekletst wordt over eten, drinken en alles wat daarmee te maken heeft. En inmiddels ook vaak over onze dagelijkse beslommeringen.



Of je nu vroeg op bent of dat het gaat om een nachtelijke snack, of gewoon een lekker kopje koffie of thee, het kan hier allemaal! Van snackbar tot sterrenrestaurant! Hier is het op elk tijdstip etenstijd!



Iedereen is welkom om, vast of incidenteel, gezellig mee te komen kletsen schrijven dus schuif gezellig aan en heel veel plezier in het nieuwe deel!



hier vind je deel 8
Alle reacties Link kopieren
Lekker bezig Thee!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 juni 2015 @ 19:42:

Lekker bezig Thee!



Dank je Het voelt ook wel goed moet ik zeggen.



En ik kan hier dan weer wat kleine dingen doen die mijn moeder niet zo goed meer kan. Dadelijk een 2e partij rabarber snijden en morgen gaan we (ouderwetse) snert maken en natuurlijk gaan er een paar bakjes van div. mee naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, Thee! Klinkt goed allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Thee, super!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Heb net bij de thee m'n 4e gebakje op in 3 dagen
Alle reacties Link kopieren
Oh lekker Thee al die gebakjes. Wij eten nu inderdaad op " ramadantijden" van zonsondergang tot zonsopgang mag er gegeten worden. De kinderen die eten gewoon op normale tijden dus gewoon ontbijt lunch en avondeten .



Vandaag had ik bezoek en heb het volgende allemaal gemaakt. Aubergine gehakt rolletjes in een tomatensaus, aardappel koekjes, kipmerguez worstjes in bbq saus, salade en ananas en kersen als toetje. Heb ook nog een smoothie gemaakt van avocado, amandelmelk, kokosmelk, dadels en aardbeien voor extra energie.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist de bananen eclairs in de koelkast opgemaakt.

Nu aan een broodje met filet americain en een bakje earl grey thee.
Alle reacties Link kopieren
Broodje paling.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Oeh lekker allemaal chocodonut! Respect hoor het is vooral met dit weer heel zwaar lijkt me.



Nu een tosti kaas/kipfilet en dochter lief ook een tosti.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker allemaal chocodonut! Ik vind het ook heel knap! Het lijkt me ook gezellig dan 's avonds met z'n allen eten, zeker met de dingen die je klaarmaakt!



Ik had net een schaaltje kwark met muesli en een stukje appel als lunch en véél water tussendoor.
Alle reacties Link kopieren
Respect hoor Chocodonut, met deze warme dagen! Echt heel erg knap.



Nu een glas aardbeienthee. Heb mijn tweede douche vandaag zojuist genomen en body mist opgespoten. Nu lekker fris.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat schepsnoep dropduo zure stickszure matten zure beertjes drop zout van alles en nog zit op de bank.
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
Alle reacties Link kopieren
Ik zwaai weer even, te druk met mezelf en om hier alles draaiende te houden, dan schiet het forum er weleens bij in.



Bladora, een dikke



Thee, wat klinkt het gezellig bij je ouders!



Voor de rest ook een
Alle reacties Link kopieren
Coetje
Alle reacties Link kopieren
Ik eet smarties die smelten zo lekker in je mond. M&ms doen dat niet
Alle reacties Link kopieren
Knap idd choco, met deze warmte. Ik was ooit de laatste ramadanweek in Egypte in mei. Wij dronken de hele tijd water met alle excursies maar de chauffeur/gids etc. mochten dat allemaal niet. Was best confronterend.



coetje



Tussen de middag weer tomatensoep op, brood lukte nu niet qua kauwen. Vanavond hadden we kalkoenschnitzel, gebakken bistrokriel, doperwtjes, rauwkost, rabarber en ik had een bak kerriesaus meegebracht die ik laatst maakte van verse bouillon.

En ik heb vandaag 2 x gelopen/boodschappen gedaan, weer een megastap vooruit voor mij!!



Blue, gaat het nog met de hitte?
Alle reacties Link kopieren
Wat goed en fijn, Thee!



Het is hier plakkerig warm, heb om half acht vanavond al mijn kleren uitgetrokken en nog een douche genomen. Niet meer aangekleed daarna. Jammer maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ontbijtje!

Bananenmousse met zelfgemaakte Granola



Bananenmousse is gewoon een flinke banaan met een klein beetje melk/amandelmelk/havermelk in de notenmaler laten "blenden".. tadaaaa, mousse!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de respect wensen . Ik verbaas me altijd hoe makkelijk het eigenlijk vol te houden is. En normaal kan ik me moeilijk inhouden ik wou dat ik deze discipline altijd had . Ik denk ook wel dat het samenhorigheids gevoel ook wel sterk meehelpt .



Lekker ontbijtje kippenmama.



@Thee wat knap inderdaad je klinkt helemaal lekker vrolijk doet je goed hè zo bij je ouders. Ik heb wel vaker aan je gedacht als je wat meer mensen om je heen zou hebben dat het dan misschien qua eten veel beter met je zou gaan. Het is toch altijd gezelliger om samen te eten. Ik hoop niet dat je dit verkeerd bericht verkeerd opvat want dat bedoel ik er dus totaal niet mee hè.
Alle reacties Link kopieren
Thee,ben je nog bij de aldi geweest?



Ik eet een boterham met chocopasta en drink tussendoor veel water. Dorst!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de knuffels!



Choco, mag je op deze warme dagen ook geen water drinken dan? Ik weet er dus niks van he, de ramadan.Knap dat je het volhoudt!



Ontbijt was 2 crackers met kaas en een gekookt ei.Weer lekker fruit ingeslagen op de markt dus we kunnen weer paar dagen vooruit.

Vanavond maak ik een pan nasi, lekker met zure komkommer en een gebakken eitje.
Alle reacties Link kopieren
Nee ook geen water Coetje. Geen eten, water en seks tussen zonsopgang en zonsondergang.
Alle reacties Link kopieren
Choco, als je medicatie oid hebt (of ziek bent) dan mag je toch wel drinken om dat in te nemen en of mag je niet meedoen?

Ja, ruim een week hier onder de mensen is voor mij wel lang genoeg maar het doet me zeker qua eten goed momenteel. Vandaag waren er een oom en tante van me en die wilden niet te laat naar huis dus we hebben op tijd gegeten. Ik had bami gemaakt, eitje, pindasaus, kroepoek erbij. Toe vanillevla met gestoofde aardbeien.



Pippeleurtje, nee nog niet bij Aldi geweest. Ik denk donderdag.



Vanochtend is de pedicure geweest en die heeft ook gelijk m'n nagels gelakt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben je vrijgesteld als oudere, zieke, kind of als je in verwachting bent Thee maar dat weet ik niet zeker.



Fijn dat het eten zo goed gaat Thee!



Hier vanavond bami met koe lo yuk gegeten en we hebben nog genoeg over voor morgen. Nu een glas blueberry muffin thee met biscuitjes en er staan slagroomsoesjes te ontdooien!



Voor morgen op het boodschappenlijstje staat parelkandij-ontbijtkoek.
Alle reacties Link kopieren
Oh en fijn, de pedicure! Een heerlijke verwennerij vind ik dat altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven