Mannen! Soms zijn het gewoon pipo's!

30-06-2015 11:49 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Papa is een Pipo! Was de uitspraak van zijn zoon. Ja inderdaad papa is een Pipo!



We gaan 3 weken op vakantie. Eerst twijfelde ik wel of niet te gaan. paard had/heeft een longontsteking. Hij is bijna als hergeboren! In de wei galoppeerde hij soms al een rondje. Komt daarna wel hijgend bij je. maar gaat de goede kant op!

Vanaf deze week gaat de stal hem als stappaard gebruiken. Kinderen stappen onder begeleiding buiten op hem. Kinderen beleven er plezier aan, hij vind het heerlijk al die aandacht hij vind het heerlijk een stukje wandelen en zijn conditie word zo heel langzaam weer opgebouwd.

Kortom gaat super goed met hem en ik heb een zorg minder. Laat hem met een fijn gevoel thuis wetend dat hij ook een fijne vakantie heeft. Dat hij geen aandacht te kort komt en dat er goed op hem gepast word.



Dan nu het papa is een Pippo gedeelte.

Hij heeft dus wéér via een manier waarvan de rest denkt hoe krijg je het voor elkaar een blessure opgelopen.

Tijdens het appen vergeten dat er voor de deur van zijn kantoor pand een opstapje zit. Gevolg een verrekte knieband.

Voor de 3de keer.



En eerst te eigenwijs om naar een dokter te gaan! Ik heb dat vaker gehad. Doe er een brace om heen en als ik wat veder moet lopen gebruik ik krukken. Het komt wel goed schatje.

En gewoon op vakantie willen!!

Uiteindelijk op verzoek van mij toch bij de dokter geweest. Advies rust houden. Mocht het na 2 á 3 weken nog biet goed zijn even terug komen.

Mooi kunnen we toch op vakantie! Was het eerste wat hij zei toen we buiten stonden.



We gaan morgen dus weg.

Vanmorgen is hij de autosleutels verloren. Leg het nou op de vaste plek! Wil niet om 6 uur s'ochtend nog eens een autosleutels moeten zoeken.

Ik word gek als ik zoiets voor mijn vakantie kwijt ben. Hij zegt rustig O maar we hebben nog een auto!

(Gezellig joh! Met zen 6en in een Audi A3. Dan moeten er ook nog koffers, kinderwagen en 65 kg hond mee. )



Zijn verblijfsvergunning verloopt over 3 maanden. Ja vraag ik aan als we thuis komen. Wedde op de laatste dag.
TO heeft al een stuk of 3 topics geopend over De Vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het eigenlijk niet?

Sja, jammer dat hij een ongelukje heeft gehad en zich heeft bezeerd, niets aan te doen.

Verder klinkt 'ie juist best als een relaxte vent die niet zo snel een probleem ziet.
never mind
Alle reacties Link kopieren
Uh, dus als je je blesseert en je bent je autosleutels, kwijt, dan ben je typisch een man?



Ik kan nog net snappen waarom jouw vent een pipo of een pippo is, maar waarom dat de verzuchting "mannen!" oplevert is me eerlijk gezged volkomen onduidelijk.



Dan zou ik natuurlijk bij mezelf n.a.v. dit topic kunnen denken "vrouwen!", maar dat doe ik niet omdat ik het stom vind al dat hersenloze gegeneraliseer. Dat laat ik aan Elle en aan pubermensjes.
Fijn toch? Dat hij toch mee op vakantie wil?
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 30 juni 2015 @ 13:52:

Uh, dus als je je blesseert en je bent je autosleutels, kwijt, dan ben je typisch een man?



Ik kan nog net snappen waarom jouw vent een pipo of een pippo is, maar waarom dat de verzuchting "mannen!" oplevert is me eerlijk gezged volkomen onduidelijk.



Dan zou ik natuurlijk bij mezelf n.a.v. dit topic kunnen denken "vrouwen!", maar dat doe ik niet omdat ik het stom vind al dat hersenloze gegeneraliseer. Dat laat ik aan Elle en aan pubermensjes.Kerol heeft ook de'' pipo dag'' vandaag>?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 30 juni 2015 @ 13:58:

[...]



Kerol heeft ook de'' pipo dag'' vandaag>?



Ik ben een geboren pipo, wat zou het leven mooi zijn als zich dat beperkte tot af en toe een dagje.



Net nog de boter laten verbranden in de pan. Mannen!
Alle reacties Link kopieren
ik geloof er geen snars van



sapperdeflap



hihi
i've got places to go
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat TO zich meer ergert aan de lakse manier waarop vriend met alles omgaat. Verrekte knieband ga jij wat al te hysterisch mee om. Autosleutels kwijt zou ik ook rode vlekken van krijgen en dan die laconieke opmerking dat er nog een auto is. Verblijfsvergunning: niet mee bemoeien, je bent zijn moeder niet.
"Boring conversation anyway"
Ik had net ook even zoiets van als het paard of de man uit Amerika/Canada of Denemarken komt gaat de sapperdeflap vlag uit maar toen had ik de andere topics nog niet gelezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:BriannaF schreef op 30 juni 2015 @ 14:33:

Ik denk dat TO zich meer ergert aan de lakse manier waarop vriend met alles omgaat. Verrekte knieband ga jij wat al te hysterisch mee om. Autosleutels kwijt zou ik ook rode vlekken van krijgen en dan die laconieke opmerking dat er nog een auto is. Verblijfsvergunning: niet mee bemoeien, je bent zijn moeder niet.In een relatie bemoei je je met elkaar, zorg je voor elkaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hier ben ik altijd de 'pipo' die alles kwijt is. Maar mijn man gooit met alle liefde mijn rondslingerende spullen in het rondslingerende spullen laatje speciaal voor telefoon/sleutels/kleingeld. Ik zou een toeval krijgen als hij achter mijn rug zo gemeen over me praat als wat jij nu doet TO. Klinkt echt alsof je hem gewoon zat bent en je aan alles ergert.
Alle reacties Link kopieren
Sapperdeflap, pipo is mijn pap,



maar serieus wat is nu de probleem ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Jsiara hoewel ik me je ergenis kan voorstellen, ik vond je berichtje en omschrijving best komisch. Dus dank voor de glimlach. Denk dat je zolang je om je Pipo kunt lachen je ok bent, er is niets zo belangrijks als humor en zelfspot in een relatie. Dus channel je eigen inner Pipo en maak er samen een leuke bende van, zo is het leven toch vaak, een samenraapsel van Pipo momentjes.
Hij kan dus als ie weereens pech heeft zo als cliniclown aan de slag
quote:stellar schreef op 30 juni 2015 @ 12:14:

Je klinkt als iemand waar ik niet graag mee op vakantie zou gaan.

Neem een wijntje en relax (en zit niet zo achter z'n broek aan, je bent z'n moeder niet)Ws moet ze de hele vakantie alles doen aangezien hij al zit met zere knie aan de wijn.
Mag ik vragen wat dit verhaal met mannen te maken heeft?



Zien we over een tijdje ook een topic met dezelfde titel, maar dat dan over je zoon gaat? Dat is immers ook een man!
Alle reacties Link kopieren
Hoor je wat je zelf zegt? Lekker met zijn allen in een audi A3.. Ik wil wel ruilen hoor! Je mag mijn stinkende renault waar om de haverklap de fan van kapot is, de onderkant totaal verroest is en een vermogen zuipt aan benzine dan gratis hebben.



Ik snap best dat je wil dat hij wat eerder dingen aan pakt en dat je die sleutels wil voor vertrek, maar dat gezeik over die auto, kom op zeg.. Ik zou willen dat ik zo'n ding kon kopen!
Alle reacties Link kopieren
Fothermucker, ze moeten er met z'n 6en in + een hond, dat wil volgens mij niet in een A3. Ze zullen nog wel zo'n extra grote auto hebben. Wat ik dan weer niet snap is dat ze van die auto kennelijk maar 1 sleutel hebben.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk zijn ze vertrokken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 01 juli 2015 @ 08:13:

Fothermucker, ze moeten er met z'n 6en in + een hond, dat wil volgens mij niet in een A3. Ze zullen nog wel zo'n extra grote auto hebben. Wat ik dan weer niet snap is dat ze van die auto kennelijk maar 1 sleutel hebben.Ja dan nog, twee auto's per gezin is in tijden van financiele crisis toch echt een luxe in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Is waar. Wat ik ook niet snap aan het verhaal is dat ze kennelijk 's morgens om 6 uur pas inpakken, omdat ze dan de autosleutels moeten gaan zoeken. Pff wat een stress allemaal
Later is nu
Ik, als vrouw, heb ook een keer mijn knieband verrekt. En ik ben zo vaak iets kwijt. Heeft niets met mannen te maken toch.



Fijne vakantie, TO!
quote:vandale schreef op 30 juni 2015 @ 12:59:

Ik krijg hier bijna de neiging om hihi te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 01 juli 2015 @ 15:18:

Ik, als vrouw, heb ook een keer mijn knieband verrekt. En ik ben zo vaak iets kwijt. Heeft niets met mannen te maken toch.



Fijne vakantie, TO!Zolang je je knieband niet kwijt raakt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven