Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Nah ja zeg! Tik ik heel verhaal, vreet internet het op grrrrr



Wat ik wilde zeggen is dat ik het altijd raar vind dat het na een tig maanden niet is uitgesproken of je vriendje/vriendinnetje bent.

Dat komt op mij over alsof diegene nog over de schouder aan het rondloeren is of er nog wat beters rondloopt en dan kan hij/zij zeggen 'oh ehh dacht jij dat we een relatie hadden dan?' noem me ouderwets maar ik hou van duidelijkheid en geloof er niet in dat dit de ander afschrikt. Tja er zijn grenzen natuurlijk. Na 2 dates al over trouwen beginnen is te snel maar waarom mag je niet na een paar geslaagde dates weten hoe het zit? Mijn ervaring is als je elkaar kneiteleuk vind, je er totaal geen probleem mee hebt om te zeggen 'yeeey jij bent mijn vriendje/vriendinnetje' .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eigenlijk wel eens met Grumpy. Mijn ervaring is dat als ze het heel lang rekken dat het meestal gevalletje 'he's just not that into you' is. Er is ook helemaal niets mis met vroeg duidelijkheid willen. Of in ieder geval het erover gehad hebben dat je ergens naar toe gaat.



Maar ik ben dan ook extreem ongeduldig dus meestal komt het erop neer dat ik het toch wel snel erover heb.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Grumpy!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Het is inderdaad vaak dat mannen of vrouwen het rekken omdat ze eigenlijk niet zo heel zeker zijn. En dan zit jij uren met je vriendinnen te over analyseren hoe de vork nou in de steel zit want dan doet hij weer aardig en dan weer afstandelijk dan zus dan zo...geen touw aan vast te knopen en dodelijk vermoeiend. Dan is een vent die gewoon er voor uitkomt dat ie je leuk vind een giga verademing. Maar je hebt er dus ook weer exemplaren bij zitten die dat te snel doen en op een verstikkende manier. Dat zijn vaak de typetjes die wanhopig graag een relatie willen en als ze maar een relatie hebben (boeit niet met wie) en dan gaat het dus niet om jou als persoon. Vaak voel je dat wel aan en dan is de tegenpartij weereens giga op de pik getrapt. Een van dat soort types vroeg eens aan me "ja maar leg mij dan eens uit wat te snel is en wat niet" tja leg dan maar eens uit hoe die radar van binnen werkt waardoor je de wanhoop ruikt. Vind ik ook een lastige hoor!
Alle reacties Link kopieren
Heb me date gehad dit weekend, best een leuke date gehad. maar het blijft bij 1 date (:
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
@dreamer was het toch geen match? Jammer!



@Grumpy exact! Maar ik denk sowieso dat je er zelf ook wel een invloed in hebt. Want als je zelf niet ook al een beetje laat merken dat het goed zit dan kan het zijn dat de ander er ook zelf onzeker van wordt er niet over begint.



Vaak heb je zelf ook wel een beetje een gevoel erbij vind ik. En al houd iedereen zich graag aan de hoopvolle details vast heb ik gemerkt dat je het meestal wel goed kan aanvoelen of het goed zit of niet. Onbewust knaagt er ander toch wel iets aan je. Vaak steek je alleen maar al te lief je hoofd in het zand omdat je het zo graag zou willen dat er wél iets is.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Het uren overanalyseren en vermoeid raken met hersenspinsels,

doen vrouwen natuurlijk zelf. Als het nog maar de beginfase is

dan ben je wel erg opdringerig als je al direct duidelijkheid

wil.



Ik was wel duidelijk in dat ik toch iemand zoek voor een vaste

relatie, als het een goede match is uiteraard.

Dat van die wanhopige types, klopt. + ik viel dan al snel in

de smaak want ik ben best goedgelovig en zachtaardig.

Meiden dachten snel, oh, hij denkt niet alleen aan zichzelf.

Deze is wel goed genoeg.

Als ik haar dan vertelde dat het toch niets ging worden moest

ik direct een reden geven waarop ik schijnbaar was afgeknapt.

Nou, nergens op, ze was gewoon niet mijn type.

Je date om elkaar te leren kennen & te kijken of er een klik is.

Niet om elkaar als mens te beoordelen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@gelestip Nee helaas, terwijl het een hele gezellige man is, maar daar blijft het ij. 1 date was gezellig meer niks (:



Toevallig weer contact met een oude tindervlam, en we gaan vrijdag avond wat drinken (:
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Hi @dreamerx hoe was de date met je oude tindervlam?



Ik lees veelal mee en post niet zo veel, maar denk dan wel eens zullen we wel eens dezelfde dates gehad hebben 😆. Nog niks herkenbaars tegen gekomen in jullie verhalen haha. Heb ook maar 4 dates gehad waarvan 1 wat langere.......

Kreeg van de week een hele rare openings zin van een match! Die vroeg of ik prostituee was 😳, heb hem een prettige dag gewenst haha.
quote:systeemkast schreef op 01 juli 2015 @ 10:21:

Het uren overanalyseren en vermoeid raken met hersenspinsels,

doen vrouwen natuurlijk zelf. Als het nog maar de beginfase is

dan ben je wel erg opdringerig als je al direct duidelijkheid

wil.



Ik was wel duidelijk in dat ik toch iemand zoek voor een vaste

relatie, als het een goede match is uiteraard.

Dat van die wanhopige types, klopt. + ik viel dan al snel in

de smaak want ik ben best goedgelovig en zachtaardig.

Meiden dachten snel, oh, hij denkt niet alleen aan zichzelf.

Deze is wel goed genoeg.

Als ik haar dan vertelde dat het toch niets ging worden moest

ik direct een reden geven waarop ik schijnbaar was afgeknapt.

Nou, nergens op, ze was gewoon niet mijn type.

Je date om elkaar te leren kennen & te kijken of er een klik is.

Niet om elkaar als mens te beoordelen.Whahaha ik heb vroegah na een date op relatieplanet een keer tegen een man gezegd dat ik het daar bij ging laten (na 3 dates ofzo). Werd ie boos want hij was mij juist het voordeel van de twijfel aan het geven. Oftewel hij was zo nobel om me van de straat te houden en het was totaal tegen het script dat ik, afdankertje in zijn ogen, degene was die de stekker er vroegtijdig uittrok. Was mijn gevoel over die vent dus toch goed. Vroeg ie ook nog om een reden. DANGGGGG
Alle reacties Link kopieren
Hier inmiddels van beide kanten Tinder verwijderd (app+account) en gaan kijken wat er tussen ons is. Onder de noemer 'vriend/vriendin' dat dan wel Het is allemaal nog heel pril maar wie weet. Misschien dat ik binnenkort mijn app weer moet installeren dat weet je nooit. Maar we hopen op een succesverhaal ;)
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
quote:GeleStip schreef op 06 juli 2015 @ 18:42:

Hier inmiddels van beide kanten Tinder verwijderd (app+account) en gaan kijken wat er tussen ons is. Onder de noemer 'vriend/vriendin' dat dan wel Het is allemaal nog heel pril maar wie weet. Misschien dat ik binnenkort mijn app weer moet installeren dat weet je nooit. Maar we hopen op een succesverhaal ;)



Hey leuk om te horen! dus het is nu een 'prille' relatie ? Alles toch nog goedgekomen na zijn vakantie.

Hier nog steeds niet meer duidelijkheid, hij wil er nog geen relatie van maken :( ik ben er wel klaar voor maar ja hij nog niet.



Njaa nu ik zo teruglees eigenlijk wel duidelijkheid, hij wil me eerst nog beter leren kennen voor het een relatie is. Ik geef hem nog een maand.
Leuk leuk Stip!



Diamantje, rot zeg, denk je wel om jezelf?



Meneer "ik weet niet wat ik wil" weet waarschijnlijk wel wat hij wil - seks - maar draait er nogal omheen, hij ontkent in ieder geval dat dat zo is, hij vind het contact met mij gewoon gezellig (?).



Hij is bijna de hele dag online, maar van zomaar spontaan wat naar mij sturen is geen sprake. Dus hoezo gewoon gezellig contact?

Met gewoon seks voor de seks en verder geen relatie zou ik misschien nog kunnen leven, mits er verder normaal contact is, maar dit "negeer" spelletje is zwaar irritant.



Ondertussen leuk contact met twee andere tinder heren, waarvan eentje ook een tinder date heeft gehad die de hele dag online is, gelijk zijn berichtjes leest, maar niet reageert.

En dan eens in de zoveel tijd zegt ze weer hoe leuk ze hun date vond en wanneer ze weer gaan afspreken. Dat schept alvast een band



Komende week met beide een date
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor je Gelestip, hoelang ken je hem nu?



@Diamantje, ik snap niet waarom mannen niet na een maand of drie geen relatie

willen met een vrouw. Geven vrouwen ons dan zo het idee dat ze op een rails

zitten dat snel en direct richting samenwonen & kinderen gaat?

Whatever happened to verkering, gewoon exclussief samen zijn, leuke dingen

doen & elkaars vriendenclub kennen + al wat familie gezien.

Samenwonen komt later, eventueel huwelijk of kinderen nog veel later.

Naja, ik heb er ook de ballen verstand van



@Lucky, ik denk dat het komt omdat vrouwen ontzettend veel seks opties

hebben en mannen buitengewoon weinig. Misschien weet hij nog niet of

hij je echt leuk genoeg vindt, of misschien wil hij inderdaad alleen een

scharrel relatie. Beste "strategie" voor een vent is om dan een beetje

wazig te doen & zeggen dat hij niet snel verliefd wordt etc.

Die tip kreeg ik zelfs van een vrouw een tijd terug.

(omdat ze wist dat ik amper dates kreeg omdat ik steeds op m'n uiterlijk

werd afgewezen, maar niet eens zo'n akelig karakter had & het niet

oneerlijk zou zijn dat ik ook eens lekker aan het seksen kon gaan)

Als mannen even makkelijk aan seks konden komen als vrouwen, dan

was er op dating gebied zoveel meer duidelijkheid.

Wees nu eerlijk, als hij zegt, ik wil alleen een scharrel relatie met je want

iets vasts ben jij mijn type niet genoeg voor.

Dan zegt/typt volgens mij 99,9% van de vrouwen, Ja doeg! NEXT!

Weg gezelligheid, weg seks. Hallo datingsites met uren verknallen

aan digitaal versieren, eventuele onzekerheid en een ton aan afwijzingen.

In het geval van niet een sociale gladjanus of pretty boy zijn dan

Ratel, ratel

Oh al die frustraties, in zo'n klein systeemkastje, gelukkig zijn ze

langzaam aan het verdwijnen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
jeuj gele stip
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:systeemkast schreef op 07 juli 2015 @ 14:05:



@Diamantje, ik snap niet waarom mannen niet na een maand of drie geen relatie

willen met een vrouw. Geven vrouwen ons dan zo het idee dat ze op een rails

zitten dat snel en direct richting samenwonen & kinderen gaat?

Whatever happened to verkering, gewoon exclussief samen zijn, leuke dingen

doen & elkaars vriendenclub kennen + al wat familie gezien.

Samenwonen komt later, eventueel huwelijk of kinderen nog veel later.

Naja, ik heb er ook de ballen verstand van





Ja ik snap t ook niet, feitelijk doen we alles wat een stel ook doet, alleen heet het geen relatie.

Vanavond zie ik hem weer, maar ik ga er niet weer over beginnen, 2 weken geleden zei hij dat hij het nog te kort vond om er een relatie van te maken.. Daarom zeg ik , ik geef hem nog tot eind deze maand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 07 juli 2015 @ 13:31:

Hij is bijna de hele dag online, maar van zomaar spontaan wat naar mij sturen is geen sprake. Dus hoezo gewoon gezellig contact?

Maar jij dus ook. En dat ziet hij dus ook.

Niets zo onaantrekkelijk als mensen die de hele dag online aan het kijken zijn of je ook online bent, kan ik me herinneren uit mijn wilde verleden.

Niks "gezelligs en ongedwongens" aan, als je weet dat elk woord dat je stuurt met de rode loper en tromgeroffel ontvangen wordt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nou breng je het wel heel dramatisch



Ja, ik heb dagen gehad dat ik meerdere keren keek of hij online was geweest, en hij was toen iedere keer of online, of enkele minuten geleden voor het laatst actief geweest. En nee, ik heb nooit tegen hem gezegd; ja, ik zag dat je de hele dag online was, waarom stuur je niets naar mij?



En nee, ik zit niet de hele dag met m'n telefoon in mijn handen, ik werk gewoon, en dat valt niet te combineren.



Maar als ik online ben terwijl hij iets stuurt ga ik niet een dag wachten voordat ik iets terug stuur. Of hoort dat wel zo?
Alle reacties Link kopieren
Was in alle gevallen het zo dat je echt een vraag had gesteld of kan het ook gewoon geweest zijn dat hij het heeft gelezen en het voor hem daarmee even klaar was?
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Het is heel simpel. Hij toont gewoon geen belangstelling in mij.



Andere tindermannen spreek ik elke dag even, de ene keer beginnen zij het gesprek, de andere keer ik.

En dat is de ene keer een lang gesprek, de andere keer gewoon een "goedemorgen, werk ze", maar hij stuurt eigenlijk nooit als eerste een berichtje.

Als ik in de ochtend iets vraag, reageert hij vaak pas laat in de avond. En dat is niet omdat hij de hele dag niet online is geweest. (En nee, het zijn geen ingewikkelde vragen)





Dus ik steek er geen energie meer in.
Alle reacties Link kopieren
@lucky_birdie herkenbaar helaas, sommige gesprekken worden ineens heel opervlakkig .....
Zeer irritant als het zo veel moeite lijkt te kosten. Dat zou voor mij ook een reden tot exit zijn.
Ja, is het voor mij ook.



Jammer dat hij verder wel heel leuk is,

Maar ik word hier niet blij van.



Zal mij benieuwen of hij uit zichzelf ooit nog contact opneemt.



Contact met andere twee dates is wel leuk gelukkig
Gelestip: Ja! Leuk! Voorzichtig en pril, maar jullie hebben wel exclusiviteit afgesproken.



Lucky birdie. 2 dates maar liefst, goed om dat mr "Ik weet niet wat Ik wil" op een laag pitje te zetten. Zou het ook opluchting geven als je het definitief afkapt. Ik bedoel, dat is veel krachtiger dan afwachten.



Ik heb nu 2 keer een date gehad met een tinderman, en we kletsen en lachen uren, maar er is nog niet gezoend. Ik heb ook zelf geen initiatief genomen, ook omdat ik nog niet weet is dit vriendschap of lover. Ik heb hem wel de laatste keer voor het eerst aangeraakt (hand op zijn rug. Hij heeft al wel een nieuwe afspraak voorgesteld. Iemand dit al eens ervaren?



Wel mijn oude tindervlam gezien (geen date, in het wild, zeg maar), na vier weken heel en af toe een appje. En ik voel nu weer allemaal kriebels. Het was heel fijn even met hem te praten en een beetje sip omdat ik wel meer wil, hij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven