Nieuwe vriendschappen 35+ Deventer en omgeving

06-03-2015 15:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze 36 jarige single meid is op zoek naar nieuwe vriendschappen in Deventer en omgeving.

Ik heb een prima leven maar voel me soms ook aardig eenzaam. Ik vind het leuk om te winkelen, naar de bios te gaan, terrasje pakken, theeleuten, muziek luisteren en soms een concert te bezoeken. Ook vind ik het leuk dagjes uit te gaan of een stad te bezoeken.

Kun je je hierin vinden dan zou ik het leuk vinden als je reageert.



Groetjes Mirjam
Alle reacties Link kopieren
Even uppen
Alle reacties Link kopieren
Nog een poging....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mirjam,



Over een klein tijdje verhuis ik voor de liefde naar Deventer, en ik wil daar dus graag nieuwe mensen leren kennen. De dingen die je leuk vindt om te doen daar herken ik mezelf wel in. En ik ben bijna alweer 32 jaartjes oud

Als je wil kun je me mailen: maris-81@live.nl.

Lijkt me leuk van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mirjam,

Ik ben 41, single en moeder van 2 pubers. Ook ik ben op zoek naar een paar leuke vriendinnen om leuke en gezellige dingen mee te ondernemen. Thee leuten en heerlijk kletsen. Van tijd tot tijd lekker een terrasje opzoeken of naar zee. Uitwaaien en op het terras mensen kijken.

Ik ben zelf woonachtig in apeldoorn maar kom wekelijks in deventer vanwege de sport van mijn zoon.

heb je zin om samen eens wat te ondernemen. Bv komend weekend. Laat dan wat van je horen.

Groetjes Monique
Genieten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor graag of je berichtje nog geldt
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi



Ben ook niet zo heel lang geleden verhuisd naar Deventer. Ik heb het hier prima naar mijn zin, maar zo even bij mijn vriendinnen langs gaan is wat lastig omdat ze allemaal 1 uur of verder weg wonen.

Lijkt me leuk om mensen hier te leren kennen!

Mijn mail: waterratje77@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven