Voor mijn gevoel klopt er iets niet, of ben ik jaloers

24-06-2015 18:40 181 berichten
Ik heb nu al een tijdje een relatie met een man, alles lijkt perfect hij is lief, aardig en ik voel me op mijn gemak bij hem maar er is toch iets waarvan ik denk klopt dit wel.



Hij heeft een ex waarmee hij 8 jaar een relatie heeft gehad (ongeveer 1 jaar terug uitgegaan), hij heeft haar vorige week gezien omdat ze samen ergens naar toe moesten. Zegt hij tegen mij, na 10 minuten in de auto gezeten te hebben met haar dacht ik ja ik heb er goed aan gedaan de relatie te verbreken. Dus ik zeg tegen mijn vriend, twijfelde jij daar nog wel is aan dan ook toen wij al een relatie hadden, zegt hij ja. Ik heb het verder maar laten rusten omdat ik niet zo goed weet wat ik daar mee aanmoet.



Gister heeft hij 1,5 uur met een vrouw aan de telefoon gezeten, deze vrouw heeft hij een paar dates mee gehad net voor wij gingen daten. Het zijn nou niet bepaald vrienden want verder gaan ze niet met elkaar om.



En nou had hij pas een andere vrouw aan de telefoon, die heeft hij leren kennen na mij en hij zei tegen haar, misschien als we elkaar eerder hadden ontmoet dan had het heel anders gelopen en hadden wij een relatie met elkaar gehad.



Deze drie voorvallen zitten me niet zo lekker, wat moet ik hier van vinden? Is dit normaal en ben ik een jaloers kreng dat ik dit niet leuk vind?



Overigens weet ik van dat bellen en wat hij gezegd heeft van hemzelf, hij heeft mij dit gewoon zo tussen neus en lippen door verteld onder het mom van ik wil eerlijk zijn
Alle reacties Link kopieren
Dan doe je niet open en desnoods bel je politie wanneer hij lawaai maakt of vervelend doet...vooral niet open doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
want ik heb hem 1 keer boos gemaakt en toen ben ik zo geschrokken van zijn reactie dat ik bang ben dat ik hem nu weer boos heb gemaakt en hij weer zo tegen mij zal doen. Ik voelde me toen heel onveilig
Ik zal niet opendoen als hij voor de deur staat
Alle reacties Link kopieren
Dit is dus echt niet normaal hoor! Zo te horen geeft hij niet echt om jouw gevoelens..
Alle reacties Link kopieren
Aife Wake up!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 25 juni 2015 @ 20:52:

Aife Wake up!



Ik weet dat ik meer voor mezelf moet opkomen, dit heb ik tot nu toe nog nooit in mijn leven gedaan. Ik durf ook niet zo goed voor mezelf op te komen, geen idee waarom niet.



Als ik die dag dat hij zo boos op me geworden is in mijn gedachten voorbij laat gaan dan krijg ik het er nog benauwd van.
Alle reacties Link kopieren
Kun je zorgen dat er zaterdag iemand bij je in huis is? Een volwassene?
Alle reacties Link kopieren
Afknapper, mensen die niet alleen kunnen zijn..
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het vandaag met je, aife?
Het gaat goed met mij.



Ik ben net pas thuis, ik ben de hele dag weggeweest. Ik heb niets van hem gehoord, dus misschien is de boodschap duidelijk overgekomen en laat hij het er verder bij zitten. Ik hoop het maar
Ik vind t ontzettend dapper van je!

Nou volhouden en werken aan jezelf zodat je niet meer dezelfde fout maakt
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Aife! Inderdaad, houd vol en leef voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat! Goede keuze gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig..houd vol!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het gaat nog steeds goed met mij, ook nog steeds blij met mijn beslissing wat een opluchting.



Inmiddels heb ik hem wel gesproken, en hij reageerde verrassend lief en aardig.



Hij zei tegen mij dat als 1 van de 2 de relatie niet wilde dat het dan klaar is, en dat de ander zich daar dan gewoon bij moest neerleggen.

Verder zei hij tegen mij dat hij vrij snel (waarschijnlijk direct) op zoek gaat naar een andere vrouw want hij kan niet goed alleen zijn.



Ik ben heel blij met zijn reactie, hij is dus niet boos gelukkig
En ik ga eerst aan mezelf werken voor ik weer in een relatie stap.
Wat ben jij stoerrr!!! Respect hoor! Heb je een beetje afleiding komende dagen?

Best wel onzeker maar toch zo'n manipulator aan de kant zetten daar heb je echt karakter voor nodig!
Ik heb mijn kinderen en mijn werk als afleiding, en het is mooi weer en ben daardoor vanavond met de kinderen in het park gaan picknicken. Daar hebben we met zijn alle erg van genoten
Wat fijn dat je de focus even op je kinderen kon leggen, als je naar ze kijkt denk je waarschijnlijk ook ach dit is waar het om draait... Het zal wel even een domper zijn maar met dit mooie weer kun je in elk geval alle kanten op even. Zwemmen en de deur uit. Maar wel dapper hoor. Je weet in elk geval waar je grenzen lagen.
Ooo meiden, ik ben zo dom geweest. Hij is naar mij toe gekomen en ben toch weer voor zijn gladde praatjes gevallen en heb toegestemd het nog een keer te proberen. En nu heb ik gelijk al weer spijt....
Nou dan stop je er gelijk toch weer mee
Ik loop namelijk ook gelijk weer tegen de zelfde dingen aan, ik ben dyslectisch en maak nog wel is een schrijffout ook al doe ik mijn uiterste best om dat te voorkomen en voor mij is het ook een uitdaging om zonder fouten te typen. En nu typte ik iets naar hem met een taalfout, kreeg ik gelijk een berichtje terug met hoe ik het wel moest schrijven, ja dat vind ik prima maar niet dat hij me daarna dombo noemt.



Ik ben geen dombo, ik ben dyslectisch dat is iets heel anders.
quote:bonuhbakkie schreef op 04 juli 2015 @ 14:23:

Nou dan stop je er gelijk toch weer meeKan ik dat zomaar maken?
waarom niet?
Nou omdat dat lullig is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven