Met meer dan een persoon daten, done of not done?

28-06-2015 21:50 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, ik ben nu sinds een paar weken aan het daten met een man. Ik heb ook seks met hem. Maar ik heb van het weekend onverwachte seks gehad met iemand die ik ontmoet heb op een feestje en er staat een date met hem op het menu volgende week. Vinden jullie dat ik hier verkeerd bezig ben? Ik weet dat daten niet exclusief is, maar toch knaagt er iets aan me. Wat vinden jullie? Alvast bedankt voor jullie input.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 28 juni 2015 @ 22:56:

[...]





Wel fijn dat je er zo over na denkt. Als het niet serieus is denk ik dat hij het ook nog niet serieus ziet, maar dat zou je aan zijn gedrag misschien kunnen merken? Al ben ik zelf altijd enorm slecht geweest in het zien van hints ed... Maar ik kan je helaas niet helpen met Hoe hij zich voelt van achter mijn scherm. Denk dat het aan meer ligt dan hoe lang jullie daten en dat jullie al seks hebben gehad, zeker als je 19 ben. Mijn ervaring is dat dan weinig mensen al echt serieus over hun relatie. (Zeker in het studenten wereldje)



De "date regels" verschillen volgens mij iedere keer als je met een ander praat. Dus als jij je er prettig bij voelt ga lekker op je date komende week! Als dat gevoel dan toch niet helemaal lekker zit merk je dat snel genoeg.



Maar als je niemand wil kwetsen zou ik er niet te lang mee door gaan. Kan me goed voorstellen dat ze na een tijdje wel het gevoel hebben dat het serieus is en jij misschien nog niet. Of er idd heel open over zijn, weten die mannen waar ze aan toe zijn. (Alleen geen idee of zo iets ooit ter sprake komt)Man A is 30, man (of jongen) B is 20. Bedankt iig voor je bericht! Zal me er niet te veel aan storen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 28 juni 2015 @ 23:10:

[...]



Mijn lijstje is iets langer, maar ik heb altijd wel eerst gewacht tot het een relatie was. En soms was het dan niet de ware liefde, de meeste keren niet , maar dat ervaar je dan pas later. En ik vind rondscharrelen ook niet zo 'erg' als je, zeg, 30 bent en al goede ervaringen hebt opgedaan en liefde ervaren, maar om dat nou op je 18e te doen. Ik vraag me dan wel af hoe je daartoe komt.Ik heb 4 vriendjes gehad en genoeg losse sexpartners, ik wil niet doen overkomen alsof ik onervaren ben en dit mijn eerste liefje is. Ik heb gewoon nog nooit in deze situatie gezeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:marila schreef op 28 juni 2015 @ 22:45:

[...]



Zelf voel ik me er prima bij, ik wil alleen niet dat iemand zich genaaid (figuurlijk) gaat voelen. En ik vraag het omdat ik gewoon niet helemaal op de hoogte ben van de "date regels".Heeft één van de mannen het idee dat hij de enige is die je date? Daten zij ook met andere vrouwen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:cappi schreef op 28 juni 2015 @ 22:09:

Ik snap t niet zo maar wellicht ouderwetse inslag maar als ik date met iemand dan doe ik dat omdat ik diegene leuk vindt wordt dat minder dan stop ik het daten. Snap het daten met meerdere mannen eerlijk gezegd eigenlijk niet

Helemaal mee eens (en ik ben 30 ).



Seks met mannen moet kunnen, maar dat noem ik dus geen daten. Daten doe ik met iemand waarvan ik verwacht dat het een serieuze relatie kan worden. En dat doe ik niet met meerdere mannen tegelijk. Doet een man in kwestie dit wel (mocht ik vrijgezel zijn), dan zou ik beledigd zijn en hem het allerbeste toewensen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou je het vinden wanneer iemand dit bij jou doet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 29 juni 2015 @ 00:12:

[...]



Heeft één van de mannen het idee dat hij de enige is die je date? Daten zij ook met andere vrouwen?Zou kunnen, dat weet ik niet. Van persoon A hoef ik dat ook niet te weten. Maar persoon B gaat daten met een meisje waar hij een ONS mee gehad heeft, dan is dat het risico toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 29 juni 2015 @ 09:36:

Hoe zou je het vinden wanneer iemand dit bij jou doet?Van persoon A zou ik het niet erg vinden. Maar als ik verliefd ben zou ik het misschien wel rot vinden maar ik zou me er overheen zetten.
Alle reacties Link kopieren
Denkt A dat jullie daten om te kijken of jullie langdurige relatie materiaal zijn? Of is het dat jullie daten omdat jullie het gewoon leuk met elkaar hebben zo af en toe? Die seks is dan gewoon omdat seks nu eenmaal lekker is en makkelijker met een vertrouwd persoon.



B daarentegen was een ONS die je eigenlijk nog wel eens een keertje wilt zien. Ga je daar nu mee op een date om te kijken of dat langdurig relatie materiaal is, of ga je een keer met hem uit omdat je het leuk vindt om met hem uit te gaan een keertje. Dan is een eventuele tweede keer seks met B gewoon omdat seks nu eenmaal lekker is en makkelijker met een vertrouwd persoon.



Zodra je echter daadwerkelijk beide uitspreekt dat je kijkt of een relatie er in zit door te daten, dan is exclusiviteit wel een vereiste.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:marila schreef op 29 juni 2015 @ 11:47:

[...]



Zou kunnen, dat weet ik niet. Van persoon A hoef ik dat ook niet te weten. Maar persoon B gaat daten met een meisje waar hij een ONS mee gehad heeft, dan is dat het risico toch?Mij maakt het niet uit met wie je het bed deelt hoor. Maar ik zou wel een beetje oppassen voor eventuele geruchten die er van kunnen komen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Gabrikiki schreef op 28 juni 2015 @ 21:56:

Ik zou het niet kunnen. Kan mijn aandacht niet op die manier verdelen tussen meerdere mannen.

Ik ook niet.



TO, als beide mannen weten van elkaar en het oké vinden, dan is het oké. Als zij het niet weten, en beide denken dat ze een beginnende, exclusieve, relatie met jou hebben, dan is het niet oké.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 29 juni 2015 @ 12:48:

[...]



Mij maakt het niet uit met wie je het bed deelt hoor. Maar ik zou wel een beetje oppassen voor eventuele geruchten die er van kunnen komen.Ze kennen beide mijn vrienden niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 29 juni 2015 @ 11:55:

Denkt A dat jullie daten om te kijken of jullie langdurige relatie materiaal zijn? Of is het dat jullie daten omdat jullie het gewoon leuk met elkaar hebben zo af en toe? Die seks is dan gewoon omdat seks nu eenmaal lekker is en makkelijker met een vertrouwd persoon.



B daarentegen was een ONS die je eigenlijk nog wel eens een keertje wilt zien. Ga je daar nu mee op een date om te kijken of dat langdurig relatie materiaal is, of ga je een keer met hem uit omdat je het leuk vindt om met hem uit te gaan een keertje. Dan is een eventuele tweede keer seks met B gewoon omdat seks nu eenmaal lekker is en makkelijker met een vertrouwd persoon.



Zodra je echter daadwerkelijk beide uitspreekt dat je kijkt of een relatie er in zit door te daten, dan is exclusiviteit wel een vereiste.A: nee ik denk het niet. B: ja, zou kunnen maar ik weet het nog niet zeker.
Ik vind dat je in de date fase moet kunnen neuken met wie je wil. Daar is niets sletterigs aan. Je date toch juist om te kijken wie er het leukst is. Als je je date al het leukst vindt en loyaal wil zijn naar hem, kun je het net zo goed meteen een relatie noemen.
Alle reacties Link kopieren
Het begint en eindigt bij de verwachting die je bij die mannen hebt gewekt.

Aangezien wij als lezers daar niet bij waren kan ik er geen zinnig woord over zeggen.



Soms is daten voor de lol, dan zou ik zeggen: date er op los.

Soms is het achterliggende doel een vaste monogame relatie, en dan zou ik zelf niet bedoubledated willen worden om het zo maar te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 30 juni 2015 @ 14:39:

Het begint en eindigt bij de verwachting die je bij die mannen hebt gewekt.

Aangezien wij als lezers daar niet bij waren kan ik er geen zinnig woord over zeggen.



Soms is daten voor de lol, dan zou ik zeggen: date er op los.

Soms is het achterliggende doel een vaste monogame relatie, en dan zou ik zelf niet bedoubledated willen worden om het zo maar te zeggen.Thanks for je opinie. Ik ga na de date (do) kijken hoe ik het aan ga pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven