Tussen Haarlem en Uitgeest

30-06-2015 20:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik ben op zoek naar leuke dames (33 -43 jaar) die net als ik vaker spontane acties zouden willen ondernemen en hopelijk een leuke vriendschap kunnen opbouwen. (En ik ben niet zo goed in oppervlakkig gedoe mailen/ appen is leuk voor heel even maar ik ga voor echt contact).



De vriendinnen die ik heb wonen helaas niet in de buurt waardoor het vaak erg lastig is om spontaan af te spreken.

Ik ben niet op zoek naar hele groepsafspraken of app groepjes maar wel naar iemand (of n paar) die tijd en zin heeft om van alles te ondernemen.

Mijn interesses zijn echt heel divers en leuk als je zelf ook zo bent.



Ik heb geen kinderen of man, dol op enige zelfspot, leuk ft werk en sta positief in het leven. Dus woon je nu tussen Haarlem en Uitgeest en je wilt daadwerkelijk afspreken laat dan wat van je horen!



Wie weet tot snel
Hè, wat jammer, ik woon net te ver weg..
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb je een privebericht gestuurd.



Groetjess
Alle reacties Link kopieren
Even weer een boost ;)

Mij lijkt het toch echt gezellig om weer wat nieuwe gezellige contacten op te doen. Wie nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Op dit moment lig ik vooral zonder board in zee (over een kleine 2 weken mag ik een poging doen om van engeland naar frankrijk te zwemmen) maar daarna wil ik best leren boardsurfen.

Windsurfen heb ik in een ver verleden wel gedaan, dus misschien kan ik het wel zomaar.

Ik ben 33 en woon sinds kort in Haarlem.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Uggla!



Hoe stoer is dat! Gewoon voor de uitdaging of is er misschien n goed doel aan verbonden?



Ieder geval, leuk dat je waarschijnlijk mee wilt gaan boardsurfen. En ja dat zou zomaar kunnen met een achtergrond van windsurfen



Misschien handiger om elkaar even een privé bericht te sturen



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Priveberichtjes komen vaak niet door bij mij. Je kan mij bereiken via xx@xx

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi pipo and mamaloe,



ik woon in de zaanstreek 40jr en vind ook van alles leuk en gezellig.

meeste van mij vriendinnen zijn druk met hun gezins levens, dus nieuwe mensen leren

lijkt me wel wat.



groetjes
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Hoi Smile75!



Leuk dat je reageert!

Misschien even wat fijner om via een prive bericht emailadressen uit te wisselen. Om dit nu zo op het forum te plaatsen... .



Ik hoor graag van je en wie weet tot snel



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hi mamaloe,



ik heb je een prive berichtje gestuurd maar geen idee of hij goed

is aangekomen.



grz
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Puf puf....jahoor on top again. Nouja voor even dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven