Lange relatie loopt niet lekker

24-03-2015 16:45 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een hele tijd mee. Nu heb ik zelf een probleem waar ik niet uitkom. Mijn vraag of jullie dit herkennen en advies hebben.



Mijn man en ik zijn beiden midden 40. We zijn ongeveer 20 jaar getrouwd. We houden zielsveel van elkaar en toch loopt de relatie niet lekker.



Het lijkt alsof we de sleur niet kunnen doorbreken. We verschillen erg in karakter. Dat vond ik vroeger juist zo leuk, nu irriteert het mij. Ik wil plannen maken, erop uit, ben onlangs van baan gewisseld. Mijn man daarentegen houdt niet van veranderingen. Het lijkt wel of de afgelopen jaren onze karakters steeds meer gaan botsen. De intimiteit is er nog wel, maar in de slaapkamer spatten de vonken er helaas ook niet echt meer af.



Mijn man wil geen relatietherapie. Daar hebben we het al eens over gehad.



Hoe kunnen we de sleur doorbreken en onze relatie weer nieuw leven inblazen?
Alle reacties Link kopieren
Haha, die Raider ! Ergste jeuk - even - over of heb je er alleen maar meer zin van gekregen?

Goeie egoboost in ieder geval.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@bgb Ik weet het niet: zo raar. Ik kan het gewoon niet geloven. Met een andere man het bed delen! Ik voel me echt een puber. Het was zo gaaf (lees: lekker). Zit met een enorme lach op mijn gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Raider wat leuk voor je!!! Het is je zo gegund!!
Alle reacties Link kopieren
Goede energie in het nieuwe huis!



Gefeliciteerd nog met je huis.

En fijn dat het zo fijn was vanmorgen.
Alle reacties Link kopieren
You go girl!! Misschien was dit wel even net wat je nodig had. Even de gedachten op nul en je eindelijk weer eens lekker ongecompliceerd begeerd en bemind voelen. Heerlijk toch? Geniet van het zweven!
Alle reacties Link kopieren
Haha! Raider! Ik had een bepaald beeld van je, en dat kantelt. Van vrij degelijk naar wulps. Sorry. Beide beelden zullen wel niet kloppen, maar je hebt 'de film in mijn hoofd' aan gezet door je omschrijving van 'je leuke ding van de dag'. Ben benieuwd of hij je huis ook gaat doen :-). Met jou er soms ook bij? Sorry hoor. Dat krijg je met deze temperaturen. Wat ben jij een dappere, mooie dame. Die soon-to-be-exman van jou weet vast al wel wie hij kwijt is. Deze actie van je past trouwens in mijn beeld wél bij je als het gaat om je zorg om goede sex. Dat vond ik heel mooi van je in verband met je huwelijk, dat je dat op je lijstje had staan als belangrijk. En nu laat je daar een wildvreemde man voor zorgen en was het nog lekker ook. Dat belooft veel goeds voor de toekomst op dit gebied! En dan overdag, niet 's avonds na een wijntje of wat. Zo hé! :-).
quote:Truud schreef op 30 juni 2015 @ 15:00:

Goede energie in het nieuwe huis! ;)

Inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
een gevleugelde vivaforum uitdrukking: het behang van de muren afneuken.



goed dat je dat al doet voordat het behang er überhaupt op zit
Geen behang nemen, maar de boel wit laten sauzen.



Mooi begin van een nieuwe start RT!
Wauw
Alle reacties Link kopieren
quote:RaiderTwix schreef op 30 juni 2015 @ 14:33:

Ik zit hier als een giechelende puber, ergens het gevoel dat het helemaal fout is, maar toch nagenietend: ik ben vanmorgen met een man naar bed geweest. Pffff, nooit gedacht van mezelf, schaam mij ook wel een beetje. Ik ben officieel nog getrouwd. Het was (hoe cliché) een aannemer met wie ik in mijn nieuwe huis ging kijken. Geen idee hoe het kwam. Hij heeft geen relatie en maakte daar een grapje over. Gewoon zo'n broeierige sfeer. We zijn zelfs samen condooms gaan kopen.....



Bizar. Heb 1 vriendin geappt. Die moest vreselijk lachen. Ben ook nog wel een beetje aan het zweven. Zo'n wouw-gevoel. Dit stond niet op mijn 'leuke dingen doen lijstje', maar voor vandaag toch al wat leuks gedaan .



GEWELDIG !!!



Raider en aannemer:



Alle reacties Link kopieren
Wat n tof bericht! Heerlijk voor je!



life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke reacties. Moet toch ook wel een beetje blozen van onze actie vandaag. Wat @Wiebeltje schetst, zei een vriendin ook ongeveer. Dus dat beeld klopt wel een (klein?) beetje.



De appgroep met de vriendinnen is ook werkelijk losgebarsten. Ze willen natuurlijk alles weten. Nou meiden, de details hou ik voor me hoor!



Die grijns gaat vandaag niet meer van mijn gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nieuwsgierig. Hoe krijg je dat voor elkaar? En waar doe je het dan, want een bed of keukentafel stonden er niet.
Wat lekker stout van je en wat fijn dat je je weer helemaal vrouw voelt!
Alle reacties Link kopieren
Yeah!!! Lekker, lekker, lekker. Klinkt heel sexy, zo'n stoere aannemer en dan de spanning die zo opbouwt. Ik moest denken aan het liedje van Shania Twain: I feel like a woman.... Geweldig dat hij je de begeerlijke vrouw die je bent heeft laten voelen.

Enne..... Komt er een vervolg
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Joehoe , nou de ergste druk is in nu wel van je ketel af Smaakt het naar meer of kan je er weer even tegen aan. Meid, wat heerlijk om je weer even levend en begeert te voelen. O, zo jammer dat kiss and don't tell maar ik hoop zo dat het zalig was en dat je alle hoeken van de kamer hebt gezien of.......was het aan het strand, de duinen, bushokje,lift????? Ik vind dit super voor je. Je hebt toch wel veilig gedaan hè Ik heb al een heerlijke dag gehad maar dit is de kers op de taart.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me helemaal super!

Ik had een afspraak met de aannemer voor een nieuwe badkamer (die ga ik niet samen met vriendinnen doen; iets te grote uitdaging). Het huis is onbewoond en ik had gevraagd of ik alvast e.e,a. mocht regelen voordat ik de sleutel had. Zodoende was ik daar gisteren met de aannemer. Vanaf het begin af aan was er een enorme spanning tussen ons. Geen idee hoe dat werkt, want toen ik getrouwd was, had ik dat nooit bij mannen. Hij maakte een grapje over zijn single status. Na wat meetwerk zijn we koffie gaan drinken op een terras. Je kijkt elkaar aan... Enfin na de koffie zijn we opgestaan en hebben we condooms gekocht. Moest er vreselijk om lachen: we leken wel pubers. Ik zat in mijn hoofd: "Als ik nu over condooms begin, denkt hij dat ik verder wil (dat wilde ik ook!). Hij wil dat misschienn niet". Toen begon hij erover of het verstandig was om condooms mee te nemen bij de strandwandeling.....



Het was pure lust. Ik ken die man amper. Nu heb ik met nog 2 aannemers een afspraak. Maar ik denk dat deze de opdracht krijgt .
Way to go RaiderTwix! Niks stouts aan. Je bent vrijgezel en je mag er van genieten!
Alle reacties Link kopieren
Stoute meid
Allereerst proficiat met je nieuwe woning!

En wat een geweldige wending
Alle reacties Link kopieren
You go girl! Super om te horen dat het zo goed met je gaat.



Heb je nog iets gehoord van hem? Wellicht een 2e afspraakje.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dat is een verrassende wending! Fijn dat je er zo van hebt genoten!
Alle reacties Link kopieren
quote:RaiderTwix schreef op 01 juli 2015 @ 09:36:



Het was pure lust. Ik ken die man amper. Nu heb ik met nog 2 aannemers een afspraak. Maar ik denk dat deze de opdracht krijgt .







Geweldige actie! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
quote:RaiderTwix schreef op 01 juli 2015 @ 09:36:



Nu heb ik met nog 2 aannemers een afspraak. Maar ik denk dat deze de opdracht krijgt .



nou ik zou die twee andere ook uitproberen



je hebt 2,5 decennia op een droogje gestaan? hoe lang wel niet?



zou even flink gaan kijken wat er op de bouwmarkt allemaal te verkrijgen is. een vergelijkend warenonderzoekje



ik kan je zeker ook een stukadoor aanraden, sommigen hebben werkelijk geweldig gespierde lichamen van al dat zware boven hun hoofd gedoe tegen het plafond aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven