Vriend appt nog dagelijks met ex

30-06-2015 23:21 31 berichten
Hallo allemaal,

ik hen nu ongeveer een maand of 3-4 een nieuwe vriend. Hij en zijn ex hebben hun relatie vlak voor deze nieuwe relatie beëindigd, waar vooral zij het erg moeilijk mee heeft. Ze hebben nog dagelijks of bijna dagelijks contact via viber en whatsapp. Soms leest mijn vriend wat berichtjes voor die voornamelijk met de toon zijn dat ze vindt dat hij nooit van haar gehouden heeft, etc. etc.

Ik heb het nu deze periode wel "toegestaan" omdat ik vind dat zij ook wel aan haar gevoel tegemoet mag komen, maar nu ben ik het zat! Mijn vriend en ik hebben daar gisteravond gigantische ruzie over gehad, waar hij mij beschuldigde dat ik hem "heb gedwongen haar nummers te blokkeren" (iets wat ik niet gedaan heb). Vandaag blijkt ook dat hij de nummers niet geblokkeerd heeft, en niet meer wil praten over de inhoud van de whatsapp gesorekken. Wat betekent dit nou?
quote:Ninx123 schreef op 30 juni 2015 @ 23:42:

[...]





Zou ik ook het liefste doen. "Probleem" is echter dat wij al sinds het begin van onze relatie direct samenwoonden (waren eerst ruim een half jaar echt alleen huisgenoten). Ik kan hem dus ook niet op die manier benaderen.Met andere woorden: je kunt nooit meer van hem af omdat jullie samenwonen? Bedoel je dat?
Alle reacties Link kopieren
Het betekent dat jij zijn rebound bent en hij eigenlijk nog helemaal niet los is van zijn ex.

Ze hebben eigenlijk nog een relatie, emotioneel laat hij haar niet los (en wil dat ook niet.)

Huj is veel te snel in een nieuwe relatie gesprongen met de makkelijkst beschikbare vrouw, zijn huisgenote.



Waarom wil jij een relatie met hem? Je zegt dat je het verder leuk hebt met hem, maar als hij dagelijks met haar bezig is en jullie ruzie hebben daarom, vraag ik me af of dat de moeite waard is?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook zat zijn!



NEXT!
Alle reacties Link kopieren
Het betekent dat je vriend te snel in een nieuwe relatie is gestapt. Een beetje horkerig, maar niet onoverkomelijk. Wat zegt je onderbuikgevoel?



Bespreek het nog eens met hem als jullie emoties niet zo hoog zitten. En wellicht is het beter als jullie even afstand nemen. Ik zat in een soortgelijke (maar niet een zelfde) situatie als jij. Wij zijn een paar maanden gewoon vrienden gebleven en hebben pas echt iets gekregen toen hij dat hoofdstuk had afgesloten.
Ik haal graag even een uitspraak uit de mosterd: if you're not a priority, don't be an option. Relatie beëindigen, hoe dan ook. En maak een frisse start. Bij voorkeur in een andere woning.
Alle reacties Link kopieren
als jullie weer in gesprek gaan, vraag hem dan wat hij ervan zou vinden als jij steeds emotionele whatsappjes zou krijgen van een ex die je graag terug wil....



als hij dan een verhaaltje ophangt over hoe dit anders is dan je zorgen uiten



dan als hij zegt dat het niks voorstelt het ook niet zo lastig zou moeten zijn om ermee te kappen



als hij dan boos word (waarschijnlijk wel) laten zien dat het best meevalt, kappen met iemand
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven