Sony, Huawei of Samsung?

30-06-2015 12:30 14 berichten
Op zoek naar een nieuwe telefoon! Ik heb nu een 3 jaar oude Samsung Galaxy S3 en ben toe aan iets nieuws. Ik denk dat ik een los toestel wil aanschaffen en mijn Sim Only abbo verlengen. Ik wil max 450 euro uitgeven en ben in mijn zoektocht dus toestellen van bovenstaande merken tegengekomen. Iemand ervaring? Of tips?
Alle reacties Link kopieren
I Sony Xperia.



Wat zoek je in het toestel?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
HTC!
Ik zoek:een tel die minimaal hetzelfde kan als mijn Samsung Galaxy S3, met een goede (front)camera. En verder...tja. Batterij die lang mee gaat is fijn. Het scherm niet veel kleiner dan wat ik nu heb.
Alle reacties Link kopieren
Hou het maar bij Samsung zou ik adviseren. Die dingen zijn oersterk!
Alle reacties Link kopieren
Heb je hier al gekeken?



http://tweakers.net/categorie/215/smart ... estgetest/
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Nexus 5, de telefoon van Google in samenwerking met LG. Prima ding, niet te duur en is echt te vergelijken met de Samsung S5. En van de keuzes die je opnoemt zou ik de Samsung kiezen. Huawei is heel vaag. Ik ken meerderen die zo eentje hebben maar hij loopt vaak vast, en heeft een nogal vreemd woordenboek. Sony heb ik geen ervaring mee.
Take it or leave it
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg tevreden over de batterij en camera mijn Z1 van Sony. Zelf na veel internetten, muziek luisteren of foto's maken is de batterij aan het einde van de dag nog niet leeg. Nu zou ik niet meer voor de Z1 gaan, maar een iets compactere.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Absoluut Samsung, voor de prijs die jij er voor over hebt heb je een prima mobieltje!
Als je een lange batterijduur en goede foto's wilt moet je een Sony nemen.



Mijn betere helft heeft er een (Z nog wat), en de batterij is gaat vijf keer zo lang mee en de foto's zijn twee keer zo goed als van die gare Samsung waar ik van mezelf nog een jaar mee door moet modderen.

Volgende keer een Sony.
Alle reacties Link kopieren
Als je een beetje wilt zien wat er op je foto's staat, moet je in ieder geval geen Samsung nemen. Idem als je langer dan 3 uur met een batterij wilt doen of als je een app snel wilt laten opstarten. De andere merken die je noemt heb ik geen ervaring mee, maar mijn overstap naar Samsung was de slechtste keuze ooit....
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat de sony xperia z3 compact wel wat voor je is! Kost iets van 375 360 euro (volgens Tweakers) en de kwaliteit van de accu is enorm! Kwaliteit van de foto's is ook top! Wil je wel een 5inch scherm dan is de Z2 volgens mij binnen je budget. De Z3 is iets duurder, heeft ongeveer dezelfde specs als de z3 compact. Dat vind ik erg goed aan sony. Hun compacte toestellen zijn ook gewoon high end.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 1,5 jaar een Huawei G700 waar ik echt alles mee kan doen, geen batterij problemen ook.

Hier heb ik toen ¤ 150 voor betaald door een refund actie van Huawei.



Overigens de laatste nieuwe modellen van HTC krijgen erg slechte recencies.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Samsung .

-Nokia is windows, dus ga je met apps enzo problemen tegen komen, veel werkt niet, geloof dat NOKIA ook met mobieltjes gaat stoppen, dus is het nooit slim om een NOKIA te kopen.



-HTC stond geloof ik ook kantje boord failliet te gaan, weet niet hoe het nu gaat.

Wel zijn het echt sterke kwaliteit telefoons ooit een Legend gehad, kon daar mee voetballen, scherm tegen de hoek vaan de tafel slaan. Maar kwa design niet zo, minder populair.



En als bedrijven failliet gaan of stoppen met de productie line, wordt er ook geen ondersteuning meer geleverd. garantie heb je dan niets meer aan.

En als er vandaag iets heilig is bij het kopen van een electronisch product is het wel service / garantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven