Vriendinnen in Deventer gezocht

06-01-2015 23:09 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon sinds een aantal maanden in Deventer en zou het leuk vinden om een aantal gezellige vriendinnen in de buurt van Deventer te leren kennen. Ik ben 37, getrouwd en moeder van een dochter (7) een een zoon (van 6). Ik maak graag uitstapjes met mijn gezin. Naast mijn drukke werk lijkt het mij heerlijk om af en toe even wat "me-time" in te plannen met vriendinnen in de buurt. Dus bijvoorbeeld een kop koffie/thee drinken en een gezellig gesprek of om samen iets sportiefs te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, laat ik maar beginnen om mijzelf voor te stellen. Ik ben Margo, 38 jaar. Een relatie van 21 jaar, samenwonend niet getrouwd. 2 kindjes, 7 en bijna 11 jaar. Ik werk 15 uur in Bathmen en mijn hobby's zijn koken, bakken, taarten decoreren, film kijken, varen met onze boot in Friesland en mijn gezin natuurlijk. Spreekt jou dit ook aan , mijn mail adres is : taartenvanmargo@gmail.com. Groetjes Margo
Alle reacties Link kopieren
Hallo regenboogje,

ik ben Monique, 41 jaar jong, single en moeder van 2 gezellige tieners. wonende in apeldoorn. Ook ik ben op zoek naar nieuwe vriendschappen om te sporten, thee leuten, terrasje pakken of weer eens wat nieuws te ondernemen.

zelf ben ik ook wekelijks in deventer.

heb je interesse om samen eens wat te ondernemen dan hoor ik dat graag van je.

Groetjes Monique
Genieten
Alle reacties Link kopieren
Monique, Wat leuk dat je gereageerd hebt. Ik stuur je even een pb-tje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven