Vriendinnen 30+ gezocht omg Leiden/Bollenstreek

17-05-2015 11:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben een 35-jarige single meid en doordat mijn vrienden nogal verspreid over Nederland wonen en het moeilijk is vaak met ze

af te spreken, ben ik op zoek naar nieuwe vriendinnen uit omgeving Leiden/Bollenstreek.

Ik ben vrij rustig,maar wel sociaal en onderneem graag dingen. Ga graag ergens wat drinken of eten, naar een concert, het theater of evenement. Ik hou van muziek, mooie (stads)parken, fotografie, Spanje, Kopenhagen, Stockholm, winkelen, interieurstyling en mijn mobiele telefoon Hoor graag van je!
Hoi Framboosje,



Ik ben n single meid van 40 en ook op zoek naar uitbreiding van m'n vriendenkring omdat de meeste van m'n vriendinnen een relatie en kids hebben en dus weinig tijd om af te spreken. Ik hou ook van dingen ondernemen, terrasje, concert evenement etc. Ik woon ca 15 min rijden van leiden af maar kom daar met enige regelmaat. Als je het leuk vind kan je me een pb sturen.

Groetjes tjuptjup
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 35 jaar en single en woon in de buurt van de Bollenstreek.

Ik ben ook op zoek naar meiden om leuke dingen mee te doen.



Groetjes, Dora
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Je berichtje spreekt me wel aan! Onlangs is mijn relatie uitgegaan, en ik wil graag nieuwe mensen leren kennen. Ik ben 34 jaar en woon in de buurt van Haarlem. Vanwege mijn werk ben ik ook veel in Leiden te vinden. Ik hou ook van terrasjes pakken, muziek/theater/musea, de natuur of een stedentripje. Ook ik ben vrij rustig, maar vind het leuk om samen dingen te ondernemen. Het lijkt me leuk om wat van je te horen!



Groetjes Petra
Ik geloof dat Framboosje niet meer reageert😔. Mochten jullie mij een pb willen sturen dan kan dat😊😄
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Wilde net zelf een soort gelijk oproepje plaatsen dus mag ik mee schrijven?

Ik ben 33, getrouwd en woon ook in de Bollenstreek.

Zou het leuk vinden mijn vriendenkring wat uit te breiden met gezellige mensen!

Ik hou van de natuur, lezen, koken, terrasje pakken/uiteten. Stedentrip of reizen ook altijd aan mij besteed!

Lijkt me leuk wat te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Het lijkt mij ook leuk om mij bij jullie aan te sluiten!



Groetjess
Alle reacties Link kopieren
Dora ik heb je een pb gestuurd! En Tjuptjup ook.

De rest mag mij ook pb hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben single 38 en woon ook in de bollenstreek. Lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten.



Grt Lin
hoi! ik zie dat dit al een heeeeel oud topic is, maar zijn er dames die hun vriendengroep willen uitbreiden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Herken me in jullie verhaal, woon sinds anderhalf jaar in de Bollenstreek en veel vriendinnen wonen verspreid door Nederland. Ben 33, hou van gezellig ergens wat drinken, uit eten, lezen, strand/natuur en heb een zoontje van 9 maand en 2 cadeaukinderen van 8 en 6. Het lijkt me leuk om met je/jullie in contact te komen :-)
Hoi olijfje_83, heb je tijdje terug een pb gestuurd maar helaas nog geen reactie van je mogen ontvangen, misschien heb je het niet gezien, dus bij deze ;-)
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven