Gezelligheid gezocht Almere/Amsterdam

07-05-2015 16:46 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf was ik vorig jaar ''actief'' op Viva en heb daarmee heel veel leuke meiden ontmoet (voornamelijk via via)

Helaas zijn er ook echt heel wat meiden afgevallen om het zo maar te noemen haha, we zijn met een klein clubje over.

Ach dat hou je altijd denk ik wel, toch vind ik het jammer dat het groepje zo is uitgedund en het lijkt mij daarom super leuk om weer eens wat nieuwe gezellige meiden te leren kennen



Laat ik wat over mijzelf vertellen;

Ik ben Stephanie, 26 jaar jong, single en woon helaas noodgedwongen in Almere.

Mijn leven speelt zich gelukkig af in Amsterdam, iedereen die ik ken woont daar, ben daar meer en deels te vinden en ik ga daar elk weekend stappen, hapje eten, drankjes doen, dagjes weg, bankhangen met hapjes, van het zonnetje genieten (als het wilt schijnen ;) ) naar de film(pathe pas) etc.

Ben verder die hard op zoek naar mijn eigen plekje in Amsterdam maar dat is nog verdomde lastig :(

Mijn interesses zijn erg breed, ik sta eigenlijk voor alles wel open en ben open minded.

Muziek, sja erg breed, techno, r&b, hip hop, hitjes, echt alles behalve hardcore hardrock eigenlijk alles met ''hard'' ervoor.

Ik vermaak mij verder echt op alles (plus drankjes helpen natuurlijk ook een handje mee)



Nou ik laat het even hierbij en ik hoor het wel of niet ;)

Groetjes!
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
Hai hai, ik zoek ook nieuwe vriendinnen voor gezelligheid en lekker mee te stappen. Ik ben een vlotte en hippe meid zonder kinderen en single. Ook bij mij speelt mn sociale leven zich in amsterdam af. Ik spreek graag een keer met jou/ jullie af!



Stuur je me een berichtje als dit je leuk lijkt?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Het lijkt me leuk om een keer met jullie af te spreken. Ik weet niet of het uitmaakt maar ik ben 21.
Alle reacties Link kopieren
ik ben 23, heet ilse, woon sinds kort in amsterdam, studeer hier geneeskunde. stuur me een prive berichtje als je in contact wil komen?

groetjes, ilse
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik was benieuwd of jullie misschien wat hebben opgezet om met elkaar in contact te komen? Ik heb Stephanie een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hey Stephanie,



Ik heb een pb gestuurd.



-x-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven