Wat is dit? Witte rand in wasgoed.

30-06-2015 18:45 14 berichten
Ik heb vandaag even snel mijn werkkleding gewassen en toen ik het uit de wasmachine haalde zat er bij de mouw een hele witte rand bij het stiksel. Ik heb het al een keer met de hand nog een keer gewassen en het is er nog niet uit. Helaas kan ik het nu niet nog eens wassen omdat ik het morgen vroeg weer nodig heb en wil niet het risico lopen dat het niet droog is ofzo want ik heb geen reserve. Ben van plan het morgen opnieuw te wassen maar ik vraag mij af of dat zin heeft? Het is alleen bij de mouwen en verder nergens, heb weinig vloeibaar wasmiddel gebruikt en mijn werkkleding was het enige in de trommel. Kan gelukkig wel de mouwen nog omslaan zodat je het niet ziet maar wil het gewoon weg hebben.



Tips zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Welke kleur is je werkkleding?
Alle reacties Link kopieren
Komt het door het strijken?
Anti-social behaviour is a trait of intelligence in a world full of conformists - Nikola Tesla
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer dat je het hebt gewassen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mijn werkkleding is lichtgrijs en ik heb het niet gestreken. Is verder ook niet nodig merk ik. Ik weet niet wat mijn voorgangers ermee gedaan hebben, werk maar tijdelijk dus heb geen nieuwe werkkleding gekregen, maar het is mij niet eerder opgevallen en als het droog is zie je het wel zitten. Het zat er eerst dus zeker weten niet.
Alle reacties Link kopieren
Een laagje stof wat eronder zit?
Er zit wel een klein randje stof onder.. het zit net in die overgang zeg maar. Maar het rare is ik zie het niet bij de zakken.
Alle reacties Link kopieren
Wasluis?
Volgens mij niet wat die geeft toch donkere vlekken en geen witte? Ga morgen na het werk het meteen weer wassen en ik zal eens een gewoon programma gebruiken. Ik had nu een snelle optie gedaan van 15 minuten omdat het mij puur ging om de zweetlucht na een dag werken.
Alle reacties Link kopieren
Klopt! Geen wasluis dus gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Wasluis Haha, dat is een grapje zeker.
Alle reacties Link kopieren
Google maar eens op was/vetluis. Bestaat wel degelijk hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wasluis/vetluis kan wel degelijk witte strepen geven....
Het is er nog steeds niet uit na nog een keer wassen met echt een heel klein beetje wasmiddel. De wasmachine is trouwens een week of 2 geleden nog gereinigd met machine reiniger. Wilde er ook wat azijn bij doen maar dat was op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven