Hor voor tuimelraam

29-06-2015 02:12 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het wordt weer warmer en de kinderen klagen over het willen open zetten van hun tuimelramen, maar vanwege muggen die naar binnen komen, dit 's avonds en 's nachts niet doen.

Ik meen me te herinneren dat er horren zijn voor tuimelramen die meebewegen met je raam.

Maar ik kan ze op internet niet vinden.

Wat ik wel vind, bevestig je aan je kozijn, maar hierdoor kun je het raam maar beperkt open zetten.

Weet iemand wat ik bedoel en weet je of die nog te koop zijn? Of is er een reden dat ze niet meer te koop zijn?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn er velen die het onderscheid niet kennen tussen een tuimelraam en een kiep-kantelraam.

Voor de laatste bestaan gewoon hor-oplossingen.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 29 juni 2015 @ 11:51:

[...]





Volgens mij scharniert een tuimelraam in het midden.

Dus één deel naar buiten en een deel naar binnen.



Ik kan mij ook slecht voorstellen dat daar een hor-oplossing voor bestaat.Zie mijn link, harmonicahor bestaat er dus gewoon voor
quote:Bitje93 schreef op 29 juni 2015 @ 11:56:

Volgens mij zijn er velen die het onderscheid niet kennen tussen een tuimelraam en een kiep-kantelraam.

Voor de laatste bestaan gewoon hor-oplossingen.



Je bedoelt deze toch?
quote:safrat schreef op 29 juni 2015 @ 09:45:

[...]





Maar het voordeel van een kantelraam is dat je het wagenwijd open kan zetten.Dan niet, maar dan heb je wel een hor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 29 juni 2015 @ 11:56:

Volgens mij zijn er velen die het onderscheid niet kennen tussen een tuimelraam en een kiep-kantelraam.

Voor de laatste bestaan gewoon hor-oplossingen.Draai-kiep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven