Foonseks

05-06-2015 19:32 377 berichten
Ik denk dat de meesten van jullie wel eens een seks chat gehad hebben. Het is mij wel eens over komen dat er zo'n spannende klik tijdens het chatten was dat het een stapje verder ging. Foonseks dus. Ik vind het vreselijk spannend. Het contact is nog steeds vrijblijvend maar wel een stukje echter dan tekst die op je beeldscherm voorbij komt. Zoals met alles gaat het om de juiste toon en woorden op het juiste moment. Het maakt voor mij het verschil tussen plat en spannend. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en wat jullie mening is over foonseks!
quote:nouwnouw schreef op 03 juli 2015 @ 01:27:

@max: hij weet me precies te raken zonder moeite te doen of te vragen, het is er gewoon, van beide kanten vuurwerk.

Toch denk ik dat we graag wat meer details zouden willen horen...
Alle reacties Link kopieren
Het is chemie, klik, vuurwerk, lust, geilheid, supersexy kop en nog heerlijkere diepe geile stem, gecombineerd met het subtiel verleiden op voor ons allebei vaak onmogelijke momenten en daarbij dus heel veel risico lopen om gesnapt te worden, elkaar eigenlijk dus niet moeten bellen maar met kunst- en vliegwerk toch doen, alleen maar om elkaar te kunnen horen klaarkomen en dan is de ontlading zo fcking lekker. Pff. Dat dus.



En nee, nog geen nieuwe vinkjes. App is nog niet geactiveerd. Ik weet uit ervaring dat dat nog wel weer een heleboel weken kan duren. Wel leuk om elke dag even te kijken of ie m'n berichtje al gezien kan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven