Anaal klaarkomen als man

04-07-2015 12:19 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nooit gedacht dat ik hier mijn verhaal zou willen delen in een forum maar ik doe het nu toch.



Deze week ontdekte ik als man, anale sex bij mezelf en anaal klaarkomen. Ik ging met mijn vinger binnenin en ook met een dildo en ik had een explosie van orgasmes, echt waar, in 2 dagen kwam ik wel 20 keer klaar. Het was een zalig gevoel echt waar en heerlijk bevrijdend.



Echter mijn mind vraagt zich nu af, is dit wel normaal wat ik doe, dat ik dit leuk vind, als hetero? Ik voel me een beetje schuldig, omdat ik heel veel sex heb gehad, en ervan heb genoten en veel heb klaargekomen. Eigenlijk zijn dit dingen waar ik heel blij zou over mogen zijn.



Misschien is het ook omdat mijn vader, die in de kamer er naast lag, wat ik niet wist! (ik had nog gaan kijken vooraf, had hem duidelijk niet gezien Ik was op een gegeven moment nogal wild te keer aan het gaan met mezelf en kwam luid klaar. Tot ik enkele minuten later mijn vader hoorde hoesten in de kamer ernaast. Ik wist meteen hoe laat het was :p amai en sindsdien schaam ik mij. Ik voel mij schuldig, omdat dat misschien niet mag in 'zijn' huis ofzo. Kweenie, ben een beetje in de war



Help! alle raad is welkom ;) Moet ik mij schuldig voelen ja of neen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 04 juli 2015 @ 16:06:

@ lover69: gebruik jij alleen je vingers en een dildo of gebruik je een speciale prostaatstimulator? Daar heb ik over gelezen op " climaximaal". De site die ik altijd bekijk vóór ik een nieuw speeltje aanschaf.

Heb jij daar ervaring mee?



Een speciale prostaatsimulator, daar had ik nog niet van gehoord klinkt interessant! ;) voorlopig, aangezien het de eerste keer is geweest deze week enkel vinger en dildo, echt wel zalig als je hem voelt binnengaan die dildo. Soms twijfel ik als ik het misschien van een man ook leuk zou vinden als hij met zijn penis binnen zou gaan, who knows, maybe i need to try it one day :p



Zouden jullie vrouwen dit raar vinden als jullie 'hetero' vriend ook af en toe sex heeft met een man? interessant topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven