Lig je dan in bed

28-06-2015 23:51 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik staar naar de plafond terwijl manlief op een oor ligt. Zal ik hem wakker pijpen ik heb erg veel zin (pregnant) iemand andere tips??
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 29 juni 2015 @ 02:37:

Ik weet het niet hoor, ik ben een man, heb een heel goed seks leven met de liefste vrouw op de wereld, maar als ik slaap en maandag vroeg op moet om te werken vind ik het ook wel prettig als mijn vriendin me laat slapen. Ik niet klagen als ze me wakker maakt voor seks, in tegendeel, maar zou wel in mijn achterhoofd hebben " snel dan maar want om 6:00 gaat de wekker." Andersom laat ik haar ook doorslapen als ik ineens zin krijg terwijl zij slaapt. De volgende avond hebben we vast ook wel weer samen zin en kunnen we gewoon om 21:00 vast onder de lakens.



Of ben ik nou weer een rare uitzondering?
Heerlijk om weer te lezen zo "vroeg "in de ochtend
* schuift TO nog een bak kersen toe"
Ik (ook pregnant ) heb alleen maar honger s nachts. Misschien doet eten wonderen...
Alle reacties Link kopieren
quote:FaileyRosa schreef op 29 juni 2015 @ 08:20:

Zijn jullie altijd zo gemeen?.wat is er zo gemeen? (het is ook niet echt een zwaar topic, dus beetje geinen mag dan)
Alleen als hij je ervoor betaald, dan kan het op de spaarrekening voor je kind.
Alle reacties Link kopieren
Als je een beetje weet hoeveel slaap hij al heeft gehad die nacht, dan zou een goede man die je goed kent, dus niet een waar eerst 3 bakken koffie in moet om van een vreselijk ochtendhumeur af te komen, het echt niet erg vinden om wakker te worden met een paar warme vochtige lippen rondom zijn ochtend erectie. Maar verwacht geen langdurige vrijpartij, 15 minuten hooguit voordat je samen onder de douche stapt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Krijgen we nou nog een update?



Ik kan mijn man trouwens best wakker maken vóór een uur of 2-3 's nachts. Probeer ik het later, dan draait hij zich meestal grommend om, waarbij hij in half-slaap mompelt dat ik de boom in kan.
Alle reacties Link kopieren
Wakker pijpen is wel iets waar mijn vriendin mij altijd wakker voor mag maken.

Laatst werd ik pas nadat ik in haar mond klaar kwam, wakker. Dacht dat ik aan het dromen was.
Life is fun. Live it.
Bah! mijn man kan met die stikhitte zijn plakkerige zaakje lekker bij zichzelf houden.



Maarre, ik hoop dat het voor jou was wat je ervan verwacht had.
quote:Zebraa schreef op 04 juli 2015 @ 00:55:

Wakker pijpen is wel iets waar mijn vriendin mij altijd wakker voor mag maken.

Laatst werd ik pas nadat ik in haar mond klaar kwam, wakker. Dacht dat ik aan het dromen was.







Goh wat n deceptie voor je vriendin
Ik voel met je mee TO. Hier ook hitsig (warmte/alcohol?: whatever). Maar vriendlief al lang en breed in dromenland
quote:Tjuptjup schreef op 04 juli 2015 @ 02:18:

Ik voel met je mee TO. Hier ook hitsig (warmte/alcohol?: whatever). Maar vriendlief al lang en breed in dromenland Oh en vriendlief moet doordeweeks echt mega vroeg op dus alle begrip voor! Maar dan zet ik mijn hoop,dus juist op de weekenden! Dus extra deceptie als dat ijdele hoop blijkt
Alle reacties Link kopieren
Soms zijn wij mannen net mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag hèm echt niet waker maken, dan is die de hele chagrijnig en kan ik

De boom in. Dus hier momenteel rustig ik ben blij met mijn trilvriendje althans het jeukt wel beneden maar ja.
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
Alle reacties Link kopieren
quote:FaileyRosa schreef op 04 juli 2015 @ 18:14:

Ik mag hèm echt niet waker maken, dan is die de hele chagrijnig en kan ik

De boom in. Dus hier momenteel rustig ik ben blij met mijn trilvriendje althans het jeukt wel beneden maar ja.Ook niks mis mee toch? een trilvriendje
Alle reacties Link kopieren
Je onthouden van seks is iets te rigoureus en je als zwangere gedragen als de Maagd maria herself is wellicht ook te veel van het goede, maar ik vind dit ook iets sneuiigs hebben. Niet het trilvriendje, maar gewoon de hele manier van schrijven. Maar goed, ik zal wel een frigide trut zijn.
Alle reacties Link kopieren
....daarvoor mag je mij altijd wakker maken....!
.
Lijkt me niks, om een zwangere te neuken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven