beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
- locatie:

gewoon lekker thuis, in de slaapkamer



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee ):

mijn vriend en ik - twee dus en best wel legaal



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet ):

ik niet - mij vriend wel - op tijd terugtrekken



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden ):

ja lekker lang voorspel, uitgebreid knuffelen, strelen en friemelen. Daarna heeft hij aan mijn tepels gezogen (mmmm) en mij lekker langzaam en lang gevingerd tot ik mijn eerste orgasme kreeg. Alles bijelkaar wel 40 minuten bezig geweest



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee ):

Op de vaste vraag aan hem, "wat wil je: zelf iets gebruiken of liever optijd terugtrekken"? kwam direkt antwoord terugtrekken. Gelukkig maar, want ik vind die rubbertjes maar niks - stinkt zo vreemd.

Ik lag nog na te genieten van mijn eerste orgasme door het vingeren en hij was al erg opgewonden - dus hij er deze keer bovenop. Heerlijk gestoten, mijn tweede orgasme gekregen en toen merkte ik dat hij ook vlak voor klaarkomen stond. Ik voelde hem terugtrekken, waarop mijn hand, tussen ons in direct aan zijn penis gleed en hem met een paar flinke rukken tot spuiten bracht. Alles kwam keurig op mijn buik en borsten terecht. Heel bevredigend voor beide.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden ):

knuffelen, strelen, en van het ene komt het andere, dus toen hij weer heel erg stijf werd - heb ik hem heerlijk gepijpt en het laatste eruit gehaald. (naspel zeker drie kwartier)



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

oja zeker wel - wie weet vanavond ?
Alle reacties Link kopieren
Rampzalig. Meer valt er niet over te melden...
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 22 oktober 2014 @ 15:19:

Rampzalig. Meer valt er niet over te melden...



Haha, misspatrice ocharme toch...



OT:

- locatie

Op haar appartement: van de living snel verhuisd naar slaapkamer.



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, legaal want beide single



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja, double safe: pil en condooms



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Kort, want beide opgewonden: kussen, likken, strelen



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Zij met benen wijd verlangend, terwijl ik eerst condoom omdeed om dan heel beheerst in haar te stoten. Door de snelle actie voelde ze nog heel nauw in het begin. Steeds harder wippen tot bed en zij ongeveer evenveel lawaai maakten. Klaargekomen en na halfuurtje uitrusten nog eens over gedaan...



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Neen



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Neen, was one-night-stand
Alle reacties Link kopieren
* poef *
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Vannacht, in de auto, tussen Antwerpen en NL grens na een avond/nacht uit



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, mijn date en ik, illegaal, we kunnen elkaar via een sexdating site



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

nee, strict genomen ook geen sex maar stimulatie van haar/door haar, terwijl ik ook op de weg moest letten..



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Ja, op parkeerplaats voordat we weggingen



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

zij rechts ik links.. zij vooral met zichzelf spelend, ik stimulerend.. zijj 2x klaargekomen voor de grens.. terwijk ze mijn duim zoog.. bevredigend: zeker (ook voor mij, alhoewel we besloten dat pijpen met 120km/u toch maar niet verstandig was..)



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

bij de grens helemaal voldaan en kleren weer aan



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

ja, maar dan echte sex, niet rijdend in een auto.. Gaat zeker gebeuren..
What's going on here is not Ok..
Alle reacties Link kopieren
locatie

Slaapkamer, keuken



aanwezige personen

Vriendin en ik



anticonceptie gebruikt ja/ nee

De pil



voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Ik leunend tegen de muur heerlijk gezoend terwijl onze handen alle gevoelige plekjes betastten. Door haar uitgekleed, en gepijpt. Daarna haar op het bed gelegd, slipje opzij geduwd en haar een paar minuten gebeft en langzaam gevingerd.



de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Verhuisd naar de keuken. Vriendin gauw haar hakken aan gedaan (ze weet dat ik dat geil vind). Keukentafel leeggeruimd, kussentje gezocht en daarna cowgirl standje. Vind zij heerlijk. Tussendoor gezoend. Na een minuut of 5 ging ze op het aanrecht zitten met haar benen wijd haar klit masserend terwijl ik toekeek en masturbeerde. Daarna gooide ze haar benen over mijn schouders en heb ik haar kutje verwend met mijn tong en vingers. Vlak voordat ze voelde dat ze kwam terug naar de keukentafel voor standje doggystyle bij de keukentafel waarbij ze met haar handen op de tafel rustte. Ik stootte hard bij haar naar binnen en kneep stevig in haar borsten. Dat vind ze lekker vlak voor haar orgasme. Door haar harde gekreun wist ik dat ze kwam. Daarna nog 1x gepijpt en sperma over haar billen gespoten.



naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

nee, vriendin is altijd super gevoelig na de seks dus een korte kus en dan onder de douche



voor herhaling vatbaar ja/ nee.

ja
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Mijn appartement in kussen en lakens tent (vraag me niet waarom) en bed





- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, ik en scharrel, legaal



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja pil en condoom



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

De hele week al whatsappjes, foto´s en gesprekken. We scharrellen al een tijdje en ging nu een ´eerste date´ doen.

De avond zelf samen gepicknicked in onze ´tent´, veel flirten, subtile hints, zoenen soms iets meer

Na een tijdje was de spanning zo hoog dat het was nu die broek uit!

Ik droeg sexy lingerie en eerst nog even boven op geteased zoenen, voelen





- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Met een beweging lag ik op me rug en heeft blijf hij net zo lang met zijn tong masseren tot ik twee keer klaar kwam. Daarna benen in zijn nek, omdat de grond best pijnlijk was naar het bed verhuisd.

Hij boven op, benen in zijn nek, Doggy stijl, daarna condoom af en hem gepijpt.

Nieuw condoom en ik boven op tot dat hij kwam





- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Ja strelen, voelen, kletsen en toen nog een keer doggy stijl, daarna rustig liggen praten, truth en dare gespeeld (in de trend van ´eerste date als je 16 bent´)

Nog een keer lepeltje, en daarna in slaap gevallen.



Ik denk al met al de hele avond z´on 7 uur



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.



zeker weten
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
- locatie

In haar studio: elkaar uitkleden in de leefruimte, daarna snel naar het bed gelopen.



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Twee, illegaal: ik wel single, maar zij bedroog haar vriendje.



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Geen anticonceptie: Ze nam de pil niet en we moesten eigenlijk condoom gebruiken, maar wilden het nog even uitstellen om elkaar beter te voelen.



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Nee, véél te geil. Nog maar net binnen, kusten we en vlogen direct onze kleren op de grond. Zij in string, ik volledig naakt elkaar strelen, kontje masseren en schuren. We wisten wat ging komen, nog net hielden we het tot haar bed.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Haar string ging onmiddellijk uit, ik opende haar benen wat en kwam ertussen liggen. We wilden het hier en nu doen en stelden het condoom uit. Ze was flink vochtig en moeiteloos gleed ik naar binnen. We neukten traag en beheerst in missionarishouding tot steeds sneller en hevig stotend. Toen ik op mijn rug ging liggen, pijpte ze me nog hemels lang, ik haar bij de haren vast en zij liefdevol in de ogen kijken. Daarna opnieuw gepenetreerd en bereed ze me in amazone. "Oggghhh ik ga klaarkomen" schreeuwde ik nog, maar ze wipte nog harder verder "Jaa, kom schat" en ik spoot mijn sperma diep in haar vagina.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Uithijgen op elkaars lijf, nog even gevingerd en vertrokken.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.



Is de beste seks ooit geweest, liefdevol en toch meedogenloos hard, het besef zonder condoom te vrijen en dan toch onder haar aanmoedigen klaarkomen in haar, ow yes!
Alle reacties Link kopieren
jullie hebben een kinderwens? wat leuk!
Trahit sua quemque voluptas
Ach, als ze een vriendje heeft zal ze waarschijnlijk ook nog nooit ongesteld zijn geworden.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren avond in hotel in het buitenland.

Was op business trip en ging nog wat drinken in de bar van het hotel raakte aan de praat met een leuke vrouw die naast me zat.



We bleken op dezelfde beurs geweest te zijn.

weer liepen automatisch naar haar kamer en al voor de deur begonnen weer te kussen.



Snel naar binnen daar elkaar uitgekleed en in bad gegaan, waar het kussen strelen overging in orale seks.



Ze pijpte mee heerlijk diep en ik likte haar heerlijk geschoren vagina.



Daarna elkaar afgedroogd en in bed overgegaan tot de daad.

Zij hadden een spiraal en ik condoom.



Missionaris zij boven en op hondjes tot allebij 2x gekomen.



Daarna contacten uitgewisseld voor eventueel een volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Thuis op bed



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

met z'n 2. legaal



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

de pil



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

ik vastgebonden, handdoek over mijn ogen heen. hij mij likken, vibrator gebruiken, 3 vingers naar binnen.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

hij bovenop, 1 hand van mij los gemaakt zodat ik met een vibrator mijzelf tegelijk kon laten klaarkomen met hem



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

knuffelen, praten en toen weer tv kijken



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

ja altijd!
Alle reacties Link kopieren
-Locatie

Gisteravond, thuis in de douche



-Aanwezige personen

ik en mijn vriend



-Anticonceptie gebruikt

de pil



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

ja, ik door de hurken en hem pijpen en hij mij beffen



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

hij staan en ik gebukt voor hem terwijl hij mij beet hield bij mijn heup. Nadat we dit ong. 10 minuten hadden gedaan is hij klaargekomen terwijl ik met mijn rug tegen de muur stond



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

nog wat zoenen en elkaar afdrogen



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Ja, voor ons wel
Alle reacties Link kopieren
Locatie: In een woonhuis op de bank begonnen.



Aanwezig: Zij pas gescheiden, hij (nog) niet. Dus niet geheel illegaal.



Anticonceptie: Geen, wegens boventallige leeftijd en beetje vertrouwen in elkaar.



Voorspel: op de bank zoals zoenen en voelen of de tijd al rijp was.

Daarna verder in de slaapkamer kledingstukken opgehangen en toen zij staand en hij omhoog likkend.

Dit duurde helaas niet lang genoeg wegens de ontstane pijn in z'n nek. Van verdere orale seks was geen sprake wegens de onstane haast.



De daad: zij liggend op haar rug. glijmiddel was niet nodig daar het beproefde middel van een handje spuug eveneens goed voldoet. Al snel na dit aanbrengen, werd onze vriend voor de opening gehouden en werd met kracht naar binnen geduwd, wat een plezierig pijnstootje gaf. Daarna werd het in aanvang kalme maar fijne ritme opvoerd, zodat zij bijna klaar kwam. Hij (onze vriend) werd wel steeds dikker loste na ongeveer 5 min. zijn kwakje. Waarna e.e.a. snel met het alreeds ook klaar liggende lapje weggedempt kon worden.



Als na spel een lekker kopje koffie samen genomen met een gebakje.



Voor herhaling vatbaar? Ja. Hoewel er misschien wel wat verbeterpunten ingebracht moeten worden wat betreft het klaar komen. Voor suggesties wat dit betreft staan we allebei open.
Zonder Viva wisten we minder
Alle reacties Link kopieren
Dit is idioot en grappig tegelijk
Alle reacties Link kopieren
Zaterdagavond jl.



- locatie

Woonkamer



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, man en ik.. Legaal want iets meer dan 25 jaar samen.



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Yep, hij is gesteriliseerd.



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

tja, voorspel...

ik stond de vaatwasser in te laden en ineens stond hij achter mij met 1 hand op mijn borsten en 1 hand min of meer tussen mijn benen. (niet zien aankomen, dus schrok ervan) Daarna kreeg ik zoenen in mijn nek en een lekkere lange tongzoen. Kijk, daar kan ik dus niet tegen .



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Man is op stoel gaan zitten (broek inmiddels op enkels) en ik stond gebukt hem te pijpen. Hij met 1 hand op mijn billen. Daarna zakte die hand richting mijn beetje natte uhhh.. poes (doos of wat je wil) . Hij ging hij eerst met 1 vinger naar binnen, heel beheerst. Echt om gek van te worden. Daarna met 2 vingers. Alleen erin, niet bewegen. Daarna heel langzaam steeds meer beweging.

En ik maar pijpen of mijn leven ervan af hing, want ik wilde die vingers voelen...Echt heerlijk en zóóó nat.

(Jezus, als ie mij gek wil maken...)

Even later, ik nog helemaal in de ban van het pijpen werd ik over de tafel gelegd. Op mijn buik dus en kreeg ik een ontzettend harde pik in mij. Tussendoor werd ik afwisselend gelikt en werden een aantal vingers in mij gestopt.

Zooooowww lekker.

Hoe lang geen idee. Niet echt op de klok gekeken.

Man is niet klaar gekomen. Ik een paar x. Man wilde toetje bewaren tot volgende ochtend. (die ga ik niet beschrijven, haha)



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Even een lekkere tongzoen en heerlijk nog 1 vinger naar binnen. Tegen elkaar liggen. Daarna slapen.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

zsm
- locatie

Mijn slaapkamer



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, FWB'S



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Jup



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Ja, massage, zoenen, knuffelen, 1,5 uur ongeveer



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

missionarishouding, lepeltje lepeltj, ik bovenop. Uurtje, ja ja xD



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

In zijn armen op adem gekomen..



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Absoluut!
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Op een hotelkamer in de stad, enkel bedje dan nog.



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2. Legaal, want allebei single



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja, zij slikte de pil, verder zonder condoom.



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Zeer kort: kussen, strelen, langzaam kleren uitspelen tot we in ondergoed overbleven en ik haar bed op duwde. In totaal misschien 10 min.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Als laatste haar string uitgedaan tot ze naakt onder me lag en even gebeft, dan al snel overgegaan tot de daad. Was even wennen voor haar aan mijn stijve, daarna werd de penetratie gemakkelijker. Ze met haar benen in de nek hard tot een orgasme geneukt, ondertussen zelf wat ingehouden en afgemaakt in honingpotje. Top!



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

lepeltje lepeltje en wat praten...



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Was goed, maar waarschijnlijk zonder herhaling.
Huurde je de kamer per uur dat je zo'n haast had?
Alle reacties Link kopieren
Honingpotje?
...
mrGrey een belg denk ik?

http://www.allesoverseks. ... s-het-honingpotje-standje
Alle reacties Link kopieren
Ooh! Ik dacht in háár honingpotje!

Sorry Grey!
...
Alle reacties Link kopieren
Haha Roos! Het standje dus

Was inderdaad een vluggertje, vanwege de opwinding en het late uur. We kwamen beide al snel klaar...
Alle reacties Link kopieren
- locatie

raambordeel in Den Haag

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2, ik en een Roemeens hoertje, prachtige lieve meid

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

ja, condoom

- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

een vlugge pijpbeurt

- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Ik boven, zij boven, van achteren. Ik had natuurlijk een orgasme, zij niet. Redelijk bevredigend, voelde me machtig en sterk

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

niets

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

ja hoor
-
Locatie:

- thuis...eerst in keuken...daarna slaapkamer.

Personen:

- 2.. Man en ik .

Anticonceptie :

- nee, niet nodig.

Voorspel:

- ben meteen op mijn knieën gevallen om hem te pijpen.

De daad:

- na het pijpen snel naar boven...kleding uitgegooid...man was al naakt.

Hij beffen...ik nog even pijpen. Hij vingeren op g- spot en beffen tegelijkertijd..ik kom meerdere keren klaar op g- spot.

Neuken ..doggy ..hard. Daarna op mijn rug, benen in zijn nek...hij komt klaar na ong 3 minuten...hoge nood,haha.

Ik masturbeer nog en kom klaar door mijn vingers op mijn Clitje...

Naspel:

- nee...daarna weer bikini aan...en zonnen...

Voor herhaling vatbaar?

- jazeker!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven