Emotionele pijn wind mij op

05-07-2015 17:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
ivm herkenbaarheid ander topic
anoniem_240535 wijzigde dit bericht op 11-11-2015 17:18
Reden: herkenbaarheid ander topic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet op de manier zoals jij het omschrijft maar wel het teveel in m'n hoofd bezig zijn met seks in plaats van het voelen en beleven. Hoe is het voor jou om niet te fantaseren maar alleen met elkaar bezig te zijn? Vind jij de seks fijn met je vriend?
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met teveel in je hoofd bezig zijn, heb je een bepaalde fantasie? Ik kan zonder niet echt genieten van de seks met mijn vriend alleen die gedachtes maken me opgewonden.
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen fantasie, maar goed het gaat hier ook niet om mij. Als je er verder geen problemen mee hebt, want dat lees ik nergens, dan is er verder niet zoveel aan de hand toch.

Verder herken ik weinig bij je verhaal. Het klinkt wat masochistisch en dat kan inderdaad opwindend zijn voor sommige mensen. Misschien je daar meer inlezen?
Alle reacties Link kopieren
Er is hier een bdsm topic (waar jouw wensen in mijn optiek onder vallen) maar daar zul je, neem ik aan, niet 123 echt gelijkgestemden vinden.

Heb je wel eens gegoogled op "vernedering" of "mindplay" oid?

Ken je de site "wandering spirits"?
...
Alle reacties Link kopieren
je moet dan toch wel genoeg wisselgeld hebben om te zorgen dat hij bij je blijft en niet iemand neemt die álles heeft. want dan ben je de loser en dan geniet je maar kort want dan is hij weg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heb je dit echt altijd fijn gevonden? Of is het toch de onzekerheid die (on)bewust meespeelt?
Alle reacties Link kopieren
het probleem is dat een normaal persoon zijn vrouw niet wil vernederen want dan kan hij ook niet van je houden en zal hij ook in het echt zonder veel op jou te letten van partner switchen en vermoedelijk ook niet meer bij je terugkomen. Of je moet ontzettend lekker kunnen koken.



wat wel mogelijk is een seksuele sadist, een hoer dus, in te huren die jou tegen betaling vernedert en martelt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je kan niet van iemand houden en tegelijkertijd de wens hebben diegene te vernederen? Retrostar, hoe kom jij toch aan die wijsheid? Of is jouw idee/mening geldend voor de gehele goegemeente?

Er zijn legio mensen die op wat voor manier dan ook bdsm bedrijven inclusief vernedering, het behoort tot een intense seksuele voorkeur waarbij vertrouwen de hoofdrol speelt.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 05 juli 2015 @ 18:44:

Je kan niet van iemand houden en tegelijkertijd de wens hebben diegene te vernederen? nee natuurlijk niet
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 05 juli 2015 @ 18:51:

[...]



nee natuurlijk nietDat kan prima. Alleen in jouw minibelevingswereldje niet, dat is wat anders.
...
Alle reacties Link kopieren
Onzin Roos...



Die 2 gaan echt niet samen in de 'normale' wereld!!!
Alle reacties Link kopieren
Ah, doe mij de definitie van "normaal".

En het is geen onzin, ik ken voorbeelden. Jij ook?
...
Kan het zijn dat JIJ die vrouwen bent? Dat JIJ graag die perfecte vrouw in dat lichaam wil zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven