Sperma

02-09-2008 21:36 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben altijd sex zonder condoom, het probleem is alleen dat als hij in mij klaarkomt zijn sperma er vaak ook weer grotendeels uitloopt. Dit maakt vlekken en ik vroeg mij af hebben anderen hier ook last van?
Och....als je vaak sex hebt zijn de vlekken niet zo groot ;-) Behalve natuurlijk als het vriendinnetje een spuitend orgasme krijgt. Dan wordt het eerst afspreken dat wie het eerste klaarkomt op de natte plek mag slapen :-)
nachtkastje --> rol pleepapier ---> zo'n klein badkamerprullebakkie

en sowieso altijd proberen te plassen na de sex, dan spoelen eventuele bacterien die in je plasgaatje zitten weg en dat voorkomt blaasontsteking.

niet in bed natuurlijk anders moet je een topic openen voor DIE vlekken...:)
Ekennah schreef op 03 september 2008 @ 15:49:

Ik mis het juist als ik het niet krijg, zoals met condooms. Ik word er onrustig van.
Bedoel je hiermee te zeggen dat sperma een drug voor jou is? En krijg je dan ook last van afkickverschijnselen als je een tijdje geen sperma in je krijgt?
Ik heb dat ook altijd als mijn vriend me neemt
@Badmeester: dan vindt je hier alle tips om dat op te lossen; maarre... effe in je zwembadje springen?
Nee natuurlijk geen drug. Ik vind het er gewoon bijhoren, en ik mis het als ik het niet krijg. Ik krijg geen afkickverschijnselen. In de krant was er wel een stukje jaren terug dat we hormonaal reageren op sperma.
Ja heb ik ook wel eens gelezen! Als je sperma op je gezicht krijgt, groeit er later haar op! Klopt dat?
Wat denk je zelf? :) Als dat klopt, zouden er geen kale mannen bestaan.
Al dat zogenaamd lollige kommentaar. Pfff.
Sorry Ekkenah...de nuttige tips zijn nu wel gegeven... en op offtopic opmerkingen krijg je off-topic antwoorden..

Denk je zelf dat er filosofische monologen ontstaan als antwoord op een topic over sperma-lekkende geslachtsdelen?
Ekennah schreef op 03 september 2008 @ 17:41:

Al dat zogenaamd lollige kommentaar. Pfff.
Sorry hoor maar mijn vraag was serieus bedoeld. Jij verteld dat je er onrustig van wordt en ditzelfde komt ook bij een verslaving voor vandaar mijn vraag.
Anders laat je je vriend het uit je likken, ja dat bedoel ik serieus ja
Ladida schreef op 02 september 2008 @ 22:09:

tampon indoen en na het knuffelen naar de wc en er weer uithalen

Gek is dat. In een eerder topic over dit zelfde onderwerp opperde ik dit ook (leek me nogal logisch en mijn ex loste het zo op, ging prima) en toen kreeg ik kribbige reakties in de sfeer van "nou ja zeg, jij bent zeker een man" ....

Nou zal ik dat laatste zeker niet ontkennen maar betekent het ditmaal uitblijven van reakties dat het toch niet zo'n gek idee is ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ekennah schreef op 03 september 2008 @ 17:23:

Nee natuurlijk geen drug. Ik vind het er gewoon bijhoren, en ik mis het als ik het niet krijg. Ik krijg geen afkickverschijnselen. In de krant was er wel een stukje jaren terug dat we hormonaal reageren op sperma.

Zoiets heb ik ook wel eens gelezen. Een deel van het sperma wordt opgenomen door de vaginale slijmvliezen en dat schijnt nog gezond te zijn ook voor de vrouw.

"sperm every day keeps the doctor away" zeg maar.
Danique71 schreef op 02 september 2008 @ 22:03:

[...]

Tissues of wc in/op/onder je nachtkastje.

:lampje:
Hihi past er een wc onder jouw nachtkastje?
Of je gebruikt een condoom, of je trekt na de sex een onderbroek met inlegkruisje aan of je wast je dekgoed wat vaker.

Allemaal afhankelijk van hoeveel prettiger je het vind om zonder condoom te sexen en hoe vervelend je de vlekken vindt.

Ik zou zelf onder de noemer 'de moeite niet waard om je druk over te maken' scharen.
speel de lotto
Ekennah schreef op 03 september 2008 @ 17:23:

In de krant was er wel een stukje jaren terug dat we hormonaal reageren op sperma.
Veelvuldige inwendige spermasmering verlicht en verkort de volgende menstruatie. Heb ik niet uit de krant trouwens. X-D
geve schreef op 05 september 2008 @ 11:08:

[...]

Veelvuldige inwendige spermasmering verlicht en verkort de volgende menstruatie. Heb ik niet uit de krant trouwens. X-D
Het kan er zelfs toe leiden dat de menstruatie wegblijft. Dit effect kan tot zo'n 9 maanden aanhouden :rofl:
Suzabella schreef op 02 september 2008 @ 21:36:

Mijn vriend en ik hebben altijd sex zonder condoom, het probleem is alleen dat als hij in mij klaarkomt zijn sperma er vaak ook weer grotendeels uitloopt. Dit maakt vlekken en ik vroeg mij af hebben anderen hier ook last van?
Je kan er ook voor kiezen hem in je mond te laten klaarkomen. Daarna gewoon doorslikken en klaar is Kees. Het bevat geen suikers of vetten dus je wordt er niet dik van.
Donkeyshot schreef op 05 september 2008 @ 11:11:

Het kan er zelfs toe leiden dat de menstruatie wegblijft. Dit effect kan tot zo'n 9 maanden aanhouden :rofl:

Echt? |-(

:-d Die hormonale reactie bedoelde ik niet.

DUS dames: sperma-kuurtje en je komt zonder pms de kutdagen door. :cheer2:
geve schreef op 05 september 2008 @ 11:23:

[...]

Echt? |-(

:-d Die hormonale reactie bedoelde ik niet.

DUS dames: sperma-kuurtje en je komt zonder pms de kutdagen door. :cheer2:
Je praat er maar makkelijk over Geve. Maar wie moeten weer het zware werk opknappen ? Precies: de mannen !! 8-P
Donkeyshot schreef op 05 september 2008 @ 11:25:

Je praat er maar makkelijk over Geve. Maar wie moeten weer het zware werk opknappen ? Precies: de mannen !! 8-P

Wat maakt het uit, wij mannen zijn toch ALTIJD de pineut... :'-(

|-)
Donkeyshot schreef op 05 september 2008 @ 11:25:

[...]

Erg hè?
Uomo semper penis (de man is altijd de lul) 8-P
vlekje meer of minder op het laken dat geef toch niet, het wasmachine is geduldig ,wij blijven altijd nog even heerlijk nagenieten en het loopt dan zo langs me billen omlaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven