Zomergezelligheid in Amsterdam!

21-04-2015 18:04 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Ik ben 26, werkend en bijna afgestudeerd. Ik pak graag een terrasje, hou van lekker uit eten gaan, naar de bios, stappen/festivals, maar ook gewoon leuke en goede gesprekken onder het genot van een kop koffie of chillen in het park. Verder kook, surf, dans, zwem en lees ik graag.



Ik ben op zoek naar andere meiden in Amsterdam (25-35, alhoewel ik leeftijd niet zo'n punt vind) die net als ik wat vaker iets spontaan willen doen. Ik ben blij met mijn vriendenkring, maar merk toch vaak dat iedereen zo gebonden is aan afspraken. Zijn er meer van jullie die dit herkennen? Ik hoor het graag!



Je kunt me naast pm'en trouwens ook mailen: chocolademetnootjes@gmail.com ;)
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt gezellig! Ik woon alweer een tijdje in Amsterdam, ben 28 en hou uiteraard ook erg van gezelligheid. Veel van mn vriendinnen wonen verder weg en dan is spontaan chillen in het park nog best lastig. Ik heb geen idee hoe ik een pm stuur.. ik ben een beetje een digibeet soms
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik meld me graag aan! Ik ben 23 en woon sinds kort in amsterdam. Ik ben te vinden via facebook ilse wenninga of ilsewenninga@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik herken me precies in wat je schrijft, ik ben 27, werkend en wil graag spontaan met mensen afspreken zonder al te veel gedoe en geplan vooraf ;)

Vriendinnen settelen zich, dat wil ik nog even niet ;)

Ik hou enorm van reizen (oa. midden en zuid-amerika), maar ook van een zomer in amsterdam



Een keer een koffie drinken?

Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Leuke oproep, ik herken me ook in je stukje en me net voorgenomen om hier wat aan te gaan doen



Ik ben 29, werkend en woon in Amsterdam Oost. Hou van koffie drinken en festivals, maar oa. ook erg van sporten (hardlopen, yoga) en reizen.



Zou het leuk vinden om een keer wat af te spreken! (P.S zal voor de zekerheid een mailtje sturen, weet precies hoe ik een pm stuur).
ik stuur jullie even een PB
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Sorry voor de late reactie! Zal jullie even een mailtje terug sturen
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen, ik sluit me ook graag aan! Kan niet iedereen een pb sturen zie ik, dus zouden jullie mij willen contacten via essa87@outlook.com
@Starreyeyed, als je pm's wilt kunnen ontvangen, moet je die optie even aanzetten in je profiel.

Klik op poppetje rechtsboven, klik op Mijn voorkeuren, vink Anderen mogen mij berichten sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies,



Hebben jullie al contact gehad met elkaar? Ik kan me erg vinden in jullie berichten, ik zou graag aansluiten!

Ik ben 25, ook wonend in Amsterdam, nog studerend, en op zoek naar nieuwe contacten.



Kan ik iemand mailen ofzo ?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal wat leuk! Ik heb jou Starreyeyed al gemaild op jouw email adres,misschien leuk om een groeps mail te maken? x
Alle reacties Link kopieren
Hi allen, leuk hier! Ik ben nieuw op het forum en net ook een bericht geplaatst, wist niet dat er al zoveel topics waren hierover! Hebben jullie al afgesproken? Ik doe graag een drankje mee
Hey,



Heb je een mailtje gestuurd.



Greezz..
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik heb je ook een mailtje gestuurd!



-xxx-
Alle reacties Link kopieren
Heejj!



Ik heb je ook een mailtje gestuurd!



xxx anne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven