Vriendinnen omgeving Baarn gezocht (30-38 jaar)

12-05-2015 15:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Sinds een tijdje woon ik in Baarn en ik ken daar nog weinig mensen om eens wat leuks mee te gaan doen. Ik ben een alleenstaande moeder van 33 jaar met 2 kinderen van 2 en 4 jaar oud. Ik ben opzoek naar vriendinnen om bijvoorbeeld een keer naar een terras of naar de bioscoop te gaan. Ook lijkt het me leuk om samen met de kinderen af te kunnen spreken.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Marrie,



Wat leuk dat ik je berichtje hier tegenkom.

'Helaas' val ik buiten je zoekcategorie (29 jaar, geen kinderen) maar woon wel ook in Baarn!

Ik woon er pa 3 maanden en ben hier alleen vanuit omgv. Alkmaar naar toe verhuist.



Heb je (buiten dit forum misschien) al leuke contacten opgedaan?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Marrie8,



Ik lees net toevallig je berichtje. Ik herken me helemaal in je berichtje

Ook ik woon sinds korte tijd in Baarn, moeder van twee jonge kindjes en net als jij op 'zoek' naar leuke meiden (30 - 37 jaar) om gezellige dingen mee te ondernemen. En inderdaad: met de kinderen erbij is ook leuk!



Volgens mij kan ik je geen privé berichtje sturen, dus probeer ik het maar zo



Ik hoop van je te horen!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



ook ik val iets buiten de leeftijds categorie (27) en ben 25 weken in verwachting van ons eerste wondertje.

Ik woon in Amersfoort maar ken hier helaas verder nog weinig mensen, lijkt mij leuk om wat contacten op te doen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
He Jopje1,



Wat leuk dat je in verwachting bent! Spannende tijden Hoop dat je een goede zwangerschap hebt!



Ben je in Amersfoort gaan wonen voor werk of liefde? Of allebei?

Ik woon zelf vlakbij Amersfoort en heb twee jonge kindjes. Druk, maar wel gezellig, hihi. Lijkt mij ook leuk om contacten op te doen. Op de een of andere manier lijkt het tijdens je studententijd veel makkelijker om nieuwe vriendschappen op te bouwen dan als je ergens eind twintig in een andere stad gaat wonen. Terwijl ik toch best een sociaal persoon ben hoor, haha. Hoe ervaar jij dat?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi marrie8 (en andere meiden),



Ik ben 32 en woon niet (meer) in Baarn, maar werk daar wel, dus kom er nog dagelijks.

Ik weet niet of je persé iemand zoekt die ook kinderen heeft, want die heb ik niet, maar ik zou het wel leuk vinden om mijn vriendenkring wat uit te breiden :-)



Ik hoor het graag!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Monalisa81,



Zeker allemaal spannend, de 1e, komt veel op je af maar eigenlijk alleen maar leuk allemaal!!

Zwangerschap gaat best goed, weinig te klagen, gelukkig!



Lang verhaal hoe ik in Amersfoort ben beland, maar uiteindelijk is het door de liefde 'gekomen', en vind het, iig de wijk waar we wonen goed bevallen (kattenbroek)

Maar zoals jij ook al zegt is het idd vrij lastig om sociale contacten op te doen, mijn 'eigen' vriendinnen wonen allemaal minimaal zo'n 3 kwartier rijden, maakt het lastiger om spontaan wat af te spreken...



Hoe ben jij in Baarn beland? En woon je daar al lang?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi Jopje1,



Wat fijn om te horen dat je een goede zwangerschap hebt. Kamertje al aan het maken? ;) En volg je ook nog een zwangerschapscursus of niet?



Maar voordat we het alleen maar over zwangerschappen gaan hebben, haha.... Ik ken Kattenbroek wel. Leuke wijk inderdaad En ook niet al te ver van het centrum af.



Ik ben hier beland vanwege het werk van mijn vriend. Hij kreeg een baan aangeboden in Amersfoort en toen hebben we besloten om ook maar meteen te gaan samenwonen ;) Tot nu toe bevalt het goed, maar zou het dus leuk vinden om wat gezellige contacten op te doen En wat je zegt: spontaan te kunnen afspreken. Ik heb hetzelfde 'probleem': de meeste van mijn vriendinnen wonen verder weg.



Ik probeerde je trouwens een privé bericht te sturen, maar dat kan niet. Klopt dat?



Nog leuke plannen deze week? Volgens mij wordt het in ieder geval lekker weer. Ik hoop niet al te warm. Want hitte en zwangerschap zijn vaak niet zo'n leuke combi, haha.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik had altijd staan dat ik berichten moet kunnen ontvangen, maar ik snap dat forum niet altijd even goed...

Ik heb nog een oud mail adres (zet liever niet mijn eigen mail openbaar...) als je op renzenicole@hotmail.com mailt kan ik je van daaruit mijn eigen mail geven (wat prettiger dan via het forum te blijven communiceren...

Als je hier dan een berichtje achter laat dat je gemaild hebt, dan weet ik dat ik moet kijken ;)



Verder weinig plannen, vanavond intake van de kraamzorg en vandaag weer controle bij de gyn gehad, weer goed gekeurd

Morgen geen plannen, weekend wel wat afspraken staan, jij nog leuke dingen op de planning?

Werk je zelf ook nog of ben je thuis bij de kids?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven