Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #82

02-03-2015 10:21 818 berichten
Deel 82 van de saga die weinig introductie meer nodig heeft. Praat hier vooral over alles wat wel (of niet) over mode en beauty gaat.







Op verzoek van de mods een nieuw topic geopend. Link naar het oude topic vind je hier.
En, nog gepast? Goede score?
Zoiets, Nephthys?
Alle reacties Link kopieren
Nog gepast ja, nu net 1 Doos kan in zijn geheel terug (5 broeken!) Of de stof was het net niet, of het model te saai of de pasvorm niks. Zaten 2 medium rise broeken bij en ik weet nu dat dat niet het juiste model is voor mij

Zometeen nog een selectie maken van de rest. Wel al gepast, veel leuks, maar even kijken wat er blijft en wat niet.
Hell Fucking Yeah!
Ben heel nieuwsgierig natuurlijk. Foto's of plaatjes ergens?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixxxx schreef op 20 mei 2015 @ 16:08:

Deze wil ik zo graag maar hij is overal uitverkocht



[afbeelding]



De aanhouder wint, want inmiddels ligt deze in mijn kast Wel in een iets donkerder tint maar niet minder mooi. Vind hem zelf mooier



En deze (niet precies hetzelfde maar zo goed als):



Hell Fucking Yeah!
Cool!



Verder nog iets gehouden? Of de rest terug gestuurd?



Ik wacht ook op mijn broek. Hoop vandaag.
Alle reacties Link kopieren
En deze, maar dan zonder die kniescheuren:



Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
En de rest (waren nog 2 broeken) is terug. En die doos van 5 broeken dus.



Score: 3 van de 10. Maar ben er erg blij mee, kan weer even vooruit nu. Ik had echt wat stoerdere broeken nodig. Nu wil ik nog een hele lichte (witte? lichtgrijze?) skinny.



Heb je geen tracktrace gekregen van je pakketje?
Hell Fucking Yeah!
Er staat alleen bij de status 'verstuurd'.



Dat is toch een goede score, 3 broeken. Hoe zien de andere 2 eruit?
Had wel een mail. Over het hoofd gezien. Vrijdag eind van de dag. Beetje onhandig wel. Hopelijk ben ik er (of een van de buren)
Alle reacties Link kopieren
Dames help! Ik ben afgelopen jaar nogal aangekomen.. Nu heb ik best wat leuke tuniekjes/erg korte jurkjes in mijn kast, maar ik ben echt te dik geworden om zo kort te dragen zonder iets eronder.. Maarja een legging is ook niet echt een optie meer, dus de vraag is: wat dan?!? Ze liggen nu al weken in mijn kast te lachen naar me, maar ik weet niet hoe ik die korte (net over je kont) dingen moet dragen??
Mijn eerste gedachte is gewoon 'niet'... Als je je er niet lekker in voelt, niet dragen. Schaf wat nieuwe zomerdingen aan die beter passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 09 juli 2015 @ 12:51:

Hoe zien de andere 2 eruit?

Zwart, blauw acid wash, wit, zwart/grijs. 't Zouden allemaal skinnys zijn maar de een is de andere niet. De een had een te hoge taille, de andere flodderde, weer een ander zat helemaal nergens naar etc

Maar ben erg blij met mijn nieuwe Stukken
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
@ Broek: das inderdaad niet erg handig, eind van de dag. Klopt het dan ook vaak wel? Ik heb weleens gehad dat ze 's ochtends zouden komen tussen 10-12 volgens de trackingcode, kwam hij pas rond 17.00 Maar kan het me wel voorstellen dat het dan net niet op de route ligt oid.
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
quote:flojan schreef op 09 juli 2015 @ 19:28:

Dames help! Ik ben afgelopen jaar nogal aangekomen.. Nu heb ik best wat leuke tuniekjes/erg korte jurkjes in mijn kast, maar ik ben echt te dik geworden om zo kort te dragen zonder iets eronder.. Maarja een legging is ook niet echt een optie meer, dus de vraag is: wat dan?!? Ze liggen nu al weken in mijn kast te lachen naar me, maar ik weet niet hoe ik die korte (net over je kont) dingen moet dragen??Een tuniek zou je nog op een leuke skinny kunnen dragen, maar voor de rest zeg ik ook gewoon 'niet'. Een jurkje waar je continue zit mee te denken of je billen er vanonder komen is nooit goed, of je nu slank of voller bent.
quote:Pixxxx schreef op 10 juli 2015 @ 11:10:

@ Broek: das inderdaad niet erg handig, eind van de dag. Klopt het dan ook vaak wel? Ik heb weleens gehad dat ze 's ochtends zouden komen tussen 10-12 volgens de trackingcode, kwam hij pas rond 17.00 Maar kan het me wel voorstellen dat het dan net niet op de route ligt oid.Hij lag in de brievenbus. Wel een beetje typisch, want UPS. En hij lag er al toen ik voor 16u thuis kwam. Maar goed, ik had 'm. En hij gaat weer terug, hahaha.
Er bestaat toch kant dat ik mooi vind (voor mezelf dan)

Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Leuk, zowel de bikini als de sandalen. Besteld?
Alle reacties Link kopieren
Nope, kwam ze tegen en dacht: die post ik hier ter inspiratie
Hell Fucking Yeah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven