Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hera76 schreef op 06 juli 2015 @ 17:12:



Maar na dit geschreven te hebben :-) er gaat heus een einde aan komen. En de schoolvakantie heeft daar misschien / hopelijk wel een rol in.. al is het wel echt heel fijn.. maar ja sommige dingen zijn gewoon niet goed voor je...Nogmaals. Waarom trek je zelf die stekker er niet uit?
...
Hij praat alleen maar over zichzelf Hint, maakt niet uit in welk topic het is. En nergens worden z'n rare praatjes ook maar enigszins gewaardeerd, dus dat eigen topic lijkt me geen slecht idee...
Alle reacties Link kopieren
Als je een beetje empathie hebt, dan lees je toch wel het hele verhaal... wat denk je waar de vakanties dat ik 'alleen' op slaan? Heeft alles te maken met dit onderwerp. Heb je niet door dat ik dan weer naar thuis verlang, naar mijn eigen partner? Het wordt tijd dat jullie je eens niet met mij bemoeien en gewoon je eigen antwoord bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt tijd dat jij eens bedenkt wat "schrijven op een forum" eigenlijk inhoudt.

Als je ons wilt vertellen dat je vreemd bent gegaan, spijt hebt en naar moederdevrouw bent teruggekropen kan je dat ook in dusdanige bewoordingen schrijven, wel?



Ik wil me gerust niet met jou bemoeien hoor, wat je wilt. Maar dan is schrijven op een forum misschien niet zo'n heel erg vreselijk goed idee.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niet mee aan raad spelletjes.



On topic.



Bij mij gaat het redelijk. Nog steeds contact en af en toe pak ik kleine leuke pleziertjes. Daar gaat het immers om!!! Hij begint gelukkig weer meer de oude te worden. Hij was tijdelijk anders en zoekende doordat zijn thuissituatie erg veranderd is. Hoop dat hij zijn draai vindt met alles thuis en de affaire ook stabieler voelt voor mij. Zijn vrouw vraagt 4 x zo veel meer tijd en aandacht van hem vergeleken vroeger. Ze houdt ook zijn gsm sinds een paar maanden erg strak in de gaten. Communiceren is daardoor iets lastiger maar dat hebben we opgelost. Tja... Zo lang ik geniet blijf ik genieten.
Nou, dat had ik dus echt niet uit je cryptische post gehaald, hoor. Wat moeten we met dat soort semi-psychologisch geneuzel? Wat is er mis met heldere, duidelijke taal? En inderdaad, meeschrijven op een forum betekent niet alleen je eigen verhaal doen, maar ook interactie met andere forummers. Op inhoudelijke wijze, dan wel te verstaan.



Je post is echt niet duidelijk, hoor. Wat duurt er te lang? "Na langere tijd een relatie hebben, heet misschien niet 'verliefd zijn'. " Ik mis hier een onderwerp, twee keer zelfs. Wie heeft er een langere tijd een relatie? Wie heet er nu 'verliefd zijn'? Of misschien niet?

"Ik dacht dat ik wel eens alleen op vakantie neer buitenland kon, twee weken lang." Welk buitenland ligt er neer, dan? Of kijk je erop neer?

"Dat bleek inderdaad lang te zijn, te lang. Buiten onze gezamenlijke vakantie, ga ik vaker ook nog wel alleen en steeds duurt het te lang. " Wat bleek inderdaad te lang te zijn? De reis naar dat neerwaartse buitenland? Wie bedoel je met 'onze'? Waar ga je vaker ook nog wel alleen (want dat doe je buiten die gezamenlijke vakantie)? Wat duurt er nou in godsnaam steeds te lang?



"Waarom ik dan ga? Toch is een tijdje alleen zijn wel fijn. " Het antwoord op die vraag is me ook niet duidelijk, zelf geef je ook geen reden op waarom je dan gaat (en ik weet nog steeds niet waar naartoe). Ha, een zin die ik begrijp: een tijdje alleen zijn is wel fijn. Maar waarom dat 'toch'? Waar is de tegenstelling? Je had het over 'onze gezamenlijke vakantie', bedoel je dat?



" Lijkt me een goed teken dat het niet te lang moet duren en zoals ik vaak hoor dat mensen snel gaan scheiden, ik moet er niet aan denken! Zou het toch 'verliefd zijn' heten?"

WAT MOET ER NOU ZO LANG DUREN? O ja, gaan mensen snel scheiden, waar komt die wetenschap ineens vandaan? Moet je er niet aan denken dat mensen snel aan scheiden? Waaraan moet je dan wel denken? Wie heet er nou toch 'verliefd zijn'?



Je krijgt van mij een één voor de moeite.
Alle reacties Link kopieren
madame de postinguipluizer! Ik vrees dat ik ook niet van de cryptische omschrijverij ben. Eerlijk, duidelijk en zeggen waar het over gaat, daar hou ik van.

En als ik niet wil dat iemand zich met mij bemoeit ga ik lekker doorgeefvragen ofzo. Daar krijg ik gewoon alleen maar antwoord



Hint, is er bij jouw minnaar thuis eea verandert waardoor vrouw zoveel aandacht vraagt? Waarom zit ze op zijn telefoon, heeft ze vermoedens?



Hier.. eh ja.

Nou ehm niks dus.

Ik heb geen zin meer in geminnaar en heb ook geen lief. En het is even prima zo. Ik weet niet hoe de toekomst eruit gaat zien maar in geminnaar heb ik in elk geval (voorlopig?) geen zin meer.
...
De mooie Roos als ava is back!
Alle reacties Link kopieren
Ja roos, ze heeft dit een keer gevraagd aan mijn minnaar en haar vermoedens uitgesproken. En sindsdien is alles veranderd. Ze verzint leuke verrassingen voor hem. Blijft net zo laat op als hem waar voorheen ze extra vroeg naar bed ging. In het weekend gingen ze elkaar uit de weg en was ze meestal de hort op met vriendinnen of bij familie. Nu is ze opeens veel thuis en neemt ze hem mee naar de parenclub om sexueel grenzen te verleggen. Sinds die vraag is alles dus anders thuis. En dus ook het constant controleren van zijn gsm en zijn internet activiteiten.
Alle reacties Link kopieren
Tja hint, is dubbel maar ik zie het ook als investeren in haar relatie met hem en dat kan natuurlijk niet als je bijna nooit samen bent. Naar een parenclub ga je toch niet als je daar niks mee hebt. Wat vindt hij hiervan?
Alle reacties Link kopieren
Rooss...is het uit met je vriendje?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Hint, wat en metamorfose! Net als Pearl ben ik benieuwd wat hij daarvan vindt. Heeft hij toegegeven dat er iemand was of heeft hij ontkent?



Secr, jazeker. Alweer een poosje hoor.
...
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft ontkent. We praten er niet zo veel over en eerlijk wil ik ook niet te veel weten eigenlijk. Hij zei een keer: er zit verbetering in... maar we zijn er nog lang niet. Voor mij is het lastig omdat het een periode voelde alsof de affaire op drijfzand stond. Maar inmiddels ben ik er rustiger onder en denk ik... Als hij geen ruimte meer voor mij heeft dan had ik dat inmiddels wel gemerkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jou wel hint, je bent waarschijnlijk bang hem kwijt te raken als thuis alles goed gaat.

Ik heb dat ook bij mijn ene minnaar, een paar maanden geleden had hij het idee dat ze iets veranderde. Zij hebben geen sex dus hij ging er denk ik vanuit dat het er weer in zat. Als dat zo is ben ik hem kwijt, dat weet ik. We zijn nu dus twee maanden verder maar het is nog steeds hetzelfde en ik denk ook niet dat het tussen hun ooit wordt wat hij graag zou willen. Maar bij jou minnaar thuis spelen er waarschijnlijk heel andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Roos, als ik dit lees, sluit mijn reactie precies hier op aan:

Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Ik schrijf dat ik in de vakantie naar mijn minnares ging en op dat moment 'verliefd' ben. Na verloop van tijd wil ik weer terug naar mijn partner.

Als jij me aandacht wilt geven, mag dat gerust, maar we hebben al eens pb's uitgewisseld en we hadden in ieder geval over dat punt weinig meer te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:CorStreng schreef op 06 juli 2015 @ 23:12:

Ik schrijf dat ik in de vakantie naar mijn minnares ging en op dat moment 'verliefd' ben. Na verloop van tijd wil ik weer terug naar mijn partner.

Als jij me aandacht wilt geven, mag dat gerust, maar we hebben al eens pb's uitgewisseld en we hadden in ieder geval over dat punt weinig meer te zeggen.

Nee hoor, dat schrijf je niet. Wellicht bedoel je dat maar dat haalde ik niet uit je cryptische omschrijving. En zoals Hint al eerder schreef, we hebben geen zin in woordspelletjes.



En wat heeft ons summiere PB contact hiermee te maken? Je schrijft dat we ons niet met je moeten bemoeien en ik vraag me af wat je dan in godsnaam op een forum doet.

En waarom zoek je dan een topic op waar ik prominent aanwezig ben? Je kan ook het "grote ego Corstreng topic" openen toch? Lijkt me fijn voor je.

En ik beloof je bij deze dat ik me daar niét met je zal bemoeien.
...
Dit is inmiddels het 3e topic waarin ik tot de conclusie kom dat ik je maar een treurig mannetje vind Cor, veel te veel bla-bla en veel te weinig interessants te melden.

Ik kan je dus zeker beloven dat ook ik je op dat ego-topic zeker niet lastig zal vallen. Lijkt me een steeds beter idee dat topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk nu dat je kennelijk fijn vindt het met elkaar eens te zijn. Het lijkt dat ik hier de hoofdspeler ben, of het om mij draait. Door mijn reacties raken de 'orignele' opmerkingen op hol te slaan. enigma belooft steeds weer zich niet met mij te bemoeien. Roos probeert steeds haar gram te halen door de meest vreemde opmerkingen te maken. Korte logische opmerkingen worden zonder uitvoerige uitleg niet begrepen. Batteruj tablet raakt op...
Alle reacties Link kopieren
Cor, ben je inmiddels weer nuchter? In je bovenstaande verhaaltje zitten een paar zinnen die niet lekker lopen, kan je daar nog even naar kijken?
Trahit sua quemque voluptas
Hoe dronken moet je zijn om te denken dat je de hoofdpersoon bent van het topic, terwijl je alleen wat reacties op een slechte post krijgt?
Haaaaa, wat fijn, die negeerknop. Doei Cor!



Allemachtig zeg, iemand die twee boeren laat op dit topic en denkt dat ie de hoofdrolspeler is. Yeah right.
Alle reacties Link kopieren
Beetje gelijk heb je wel. Ik kwam hier binnen op het onderwerp '50 tinten grijs' . Ik dacht daar wat verder gevorderde vrouwen te ontmoeten. Het bleek een slap aftreksel te zijn. Omdat ik toch wel benieuwd was, deed ik even mee, ik plaatste wat plaagstootjes en wachtte op de reacties. Welk onderwerp het ook was, eigenlijk steeds de voorspelde emoties. Niet het onderwerp, nee de persoonlijke opmerkingen. Door deze opmerkingen en taalgebruik kon ik vrij gemakkelijk het niveau bepalen. Kwetterende dameskransjes, soapachtige afleveringen met onnadenkende snelle opmerkingen. Het bedenkelijke wij-gevoel van kom niet aan ons. Het mondde uit in: ben je goed bij je hoofd? Heb je te veel gedronken? Voel je je wel goed? Waar bemoei je je mee? (Dit is ons plekje en onze mening!) Begin zelf een topic. Houd je mond en lees alleen mee! Ik duld geen andere mening, ik zet je op 'negeer'.

Ik zal even de voorspelbare antwoorden lezen en dan zal je mij niet meer zien. Waarvoor ik kwam is hier niet.

Veel succes en maak er een leuk vrouwenclubje van...
Ehm, ik heb je in eerste instantie vriendelijk verzocht om je minnaarsverhaal te doen, hoor. Die tunnelvisie zit geheel in jezelf. Dit is geen 50-tinten-grijs-topic, maar een minnaartopic. Lijkt me duidelijk wat je hier wel en niet gaat vinden. En als je onleesbare posts gaat neerplempen die ogenschijnlijk nergens over gaan, qua zinsbouw niet te volgen zijn en qua inhoud erg afwijken van wat er hier besproken wordt, dan kun je daar commentaar op verwachten.



Maar goed, ik zou je negeren, maar je gaat zelf alweer weg. Probleem opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me toch af wat voor niveau bepaald moest worden en waarom. Iemand die amper een redelijk lopende zin uit zijn toetsenbord weet te persen kan toch helemaal geen niveau bepalen? Of was het allemaal te lastig en moest het niveau naar beneden?

Het komt op mij bijzonder hoogdravend over, "niveau bepalen". Ach.. we zullen er wel nooit antwoord op krijgen. Jammer hoor.
...
Alle reacties Link kopieren
Jouw eerste post in deze topic begreep niemand wat van omdat je geen "inleiding" schreef!!! Pas 3 pagina's later vertel je over je minnares. Ik ken je niet dus ga en kan ook niet raden wat je eigenlijk wil vertellen. Had je gelijk HEEL je verhaal gedaan dan had ik kunnen reageren op jouw post.



Enne.... 50 tinten grijs is voor mij een hele slappe en oppervlakkige wannabe weergave van bdsm. Maar dat off topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven