Entertainment alle pijlers

Utopia 3 (spoiler alert !!!)

03-01-2015 18:50 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 29 juni 2015 @ 15:49:

Giorgio gaat naar huis. Ik kan 't niet jammer vinden.



http://www.utopiagekte.nl ... rtrek-aan-en-verlaat.htmlOpgeruimd staat netjes
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:asrem schreef op 30 juni 2015 @ 14:19:

O djies....moeten we dat gejank van die Nooomi weer aanhoren...Inderdaad, hopelijk vliegt ze er snel achteraan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat is die Rob toch een blaaskaak.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Leuk gemonteerd vooral. Eerst een grote bek over de akker, dan even in de hangmat vervolgens krantje lezen, biertje tappen en dan...............op naar de akker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Maar nog steeds hè, die Rob is zo'n ...... grrrr, wie geeft het de juiste naam? (Een nietsnut die aan de zijlijn staat).

Voor de rest weinig ergernissen. Bij jullie blijkbaar ook of wordt er niet meer gekeken?
Hatsjikideee...
Wel hoor, trouw iedere dag maar weinig schokkends he...

Althans, vind ik.



Rob is een ongelooflijke kwal, dat zeker.

Verder weinig uitschieters, qua ergernis.
Alle reacties Link kopieren
Helaas ja, Gaby vindt haar flow, dat vind ik wel weer fijn om te zien, Nicole is een vrouw zonder smaak, verder geen opmerkingen.
Hatsjikideee...
Ja, Gaby gaat goed inderdaad.

Nu ze niet meer de pannen van het dak bidt de hele tijd, blijkt ze gewoon dingen te kunnen!



Dat ze niet mag tatoeëren van Nicole, die ik nog nooit iets moois heb zien maken, is me een raadsel.

Stefanie kan volgens mij ook zo goed als niks, kunstzinnig gezien maar die heeft maf haar en mag dan ineens wel.



Bjorn.

Die vind ik ook stom.

Was ik even vergeten vannacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Rob stom. En Stephanie ook, iedere keer als ik haar hoor praten hoop ik maar dat ik niet zo klink.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Oja Mark en Gina vind ik ook stom. Mark loopt als Mr. Humphries.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Bij mij is het simpel.

Ik vind op Gabrielle na bijna iedereen wel op de een of andere manier stom.

Het minst stommig, buiten Gabrielle, vind ik Gaby en Bas.

Het stomste vind ik Stefanie, Bjorn en Rob.
O ja en Mark en Gina.

Ook errrrg stom.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mark en Gina echt een heel bijzonder stel.

Gina baalt denk ik dat ze zo snel haar pijlen op Mark heeft gericht het heeft haar wel verzekerd op een plaats in Utopia, denk in haar hart had ze liever Rob voor het karretje gespannen.



Ik kan sinds kort live meekijken via de app .

Maar kijk bijna nooit.

Wel weer grappig dat ik een melding krijg dat er iets gaat gebeuren of dat er iets aan de hand is dan kan je gelijk gluren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 07 juli 2015 @ 10:22:

Oja Mark en Gina vind ik ook stom. Mark loopt als Mr. Humphries.



Ja wat heeft die man een vreselijk typisch loopje.

Net alsof er nog een stukje in zit
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mark de Pinguin, Naslomie en Rob stom.

Om Bas moet ik lachen en die nieuwe Benjamin vind ik ook nog wel ok.



Björn vind ik een watje en Iwan veel te dominant en agressief.



Van de rest vind ik niks en dat is misschien nog wel erger.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Björn heeft iets heel irritants over zich

Ik kan me er iets bij voorstellen dat hij gepest is in zijn jeugd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Bjorn in sociaal opzicht veel kwaliteiten hebben maar je moet hem niet in dienst hebben.

En dat geldt ook voor Gaby. Komt weinig van terecht. Maar misschien is dat de leeftijd en nog niet door hebben waar je goed in bent. Ze is een slaafje geweest van haar geloof en komt daar misschien nu achter.



Mark is vroeger ook gepest, dat zie je. Hij vertoont ook gedrag van wat hij eigenlijk niet is. Hij doet zich te stoer voor, hij loopt stoer (denkt hij) en voelt zich popi omdat Gina op hem valt.
Alle reacties Link kopieren
Bjorn is vervelend, Naomi sloom, Gaby sloom, Rob sloom, Stef sloom. Bas is wel lachen, Gabrielle is leuk maar doet ook niet veel, Ivan leuk, maar mag iets minder arrogant, Nicole twijfel, soms leuk soms stom, die nieuwe heb ik niks mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Die nieuwe maakt er ook niet veel van. Heb de indruk dat hij vroeger teveel wiet heeft gerookt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ivan bij tijd en wijle te agresief reageren, Nicole praat op een toon alsof zij altijd PMS heeft, Rob is een manipulator en lui, Bas is vreemd, Bjorn maakt met bijna iedereen ruzie, Naomi is een naief verliefd meisje, Stefanie kan ik niet pijlen net als Bjorn. Gabs vind ik nogal lui overkomen, heeft nog geen eigen dingen of projecten behalve anderen uithoren hoe horny ze zijn en of ze het zolang zonder batsen vol kunnen houden in de loods. Gaby begint eindelijk haar draai te vinden. Over Wim kan ik niet veel melden behalve dat hij goed bezig is. En bij Benjamin gaat de gayradar af. Behalve over het schoonmaken heeft hij nog niet echt een idee of doel voor ogen de komende 6 maanden.



Ik ga er trouwens vanuit dat Utopia dit jaar wel eindigt, ik kan mij niet voorstellen dat ze er volgend jaar nog mee verder gaan.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zat Naomi te huilen?
Ze was naar huis aan het schrijven en werd verdrietig terwijl ze dat deed.

Miste Giorgio etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 08 juli 2015 @ 21:32:

Ze was naar huis aan het schrijven en werd verdrietig terwijl ze dat deed.

Miste Giorgio etc.oh oke op dat moment zetten ik net de tv aan namelijk. bedankt
Ik vind Bas steeds leuker worden....

Stefanie en Rob met de dag stommer.

Straks gaan ze qua stomheid Col en Vanfles nog voorbij.

Ik ácht dat mogelijk hoor.



Als Rob weer eens op dat bankje gaat zitten, na het niksdoen elders, word ik zowat driftig.

Stefanie en die tattoo die Gabrielle zou laten zetten ontlokte ook al woedende kreten vanaf de bank.



Ja mensen, dat soort dingen houden mij bezig.
Alle reacties Link kopieren
Wim heeft het buskruit ook niet uitgevonden...



Bas rules!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven