En, wat eten we vandaag?

19-04-2015 10:51 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren




Eten,koken en kletsen!



Dit is een langer lopend topic het vorige deel vind je hier :En, wat eten we vandaag? maar iedereen is welkom,kook en klets gezellig mee!
Alle reacties Link kopieren
Morning!



Jee Moos wat zitten jullie er nuchter in qua kopen van het huis dat heb ik wel eens anders gehoord in mijn omgeving veel succes hoor,spannend wat het gaat worden! En veel plezier met je vrije dagen.



Vandaag thuiswerken, vanavond ga ik uit eten hier in Rastanstad met een oud collegaatje, altijd gezellig. Niet uitgebreid en lang want morgen naar kantoor, maar een eetcafeetje ofzo. Zien wel.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Gisterenavond gewerkt, dus mocht vanmorgen uitslapen. Nu aan mijn ontbijtje en zo naar kantoor. Vanavond ga ik uit eten.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik stond vanmorgen om half 9 al nasi te maken,vanavond alleen een eitje erbij bakken nog.

Net ook even online ingecheckt voor onze vakantie over 2 weken,het schiet al op!





Werk ze en eet ze allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Teigera schreef op 07 juli 2015 @ 06:35:

[...]



Is dat de geblakerde kip / San Francisco salade? Zo klinkt het wel en wij vonden die ook erg lekker .



Ik ga vanavond uit eten, Italiaans. Fijne dag!



Goed geraden! Door voor de koelkast!



Werk ze weer allemaal vandaag. Ik heb nog niet zo'n zin. Daarom heb ik net afgesproken dat ik om 3 uur na mijn laatste vergadering koffie ga drinken en taart ga eten met een vriendin. Lang leve het nieuwe werken!
Alle reacties Link kopieren
Rast, dat is ook wel deels te danken aan mijn betere helft hoor. Ik heb de neiging om een klein beetje op hol te slaan van heel charmante huisjes met een goed verhaal en met mogelijkheden (zoals gister een verbouwde boerenschuur uit 1860, zo lief!!!! Maar vreselijk onpraktisch ingedeeld..) en lief zet er dan de rem op. Waarvoor ik dan ook wel weer gevoelig ben, gelukkig En we zijn er ook gewoon van overtuigd dat welk huis het ook wordt, we er heel blij gaan worden, want we zijn sowieso al heel blij samen. Dus dan komt het altijd goed



Kaaaaaaat, rug gaat goed! Anderhalve maand geen last gehad, nu afgelopen week weer een klein beetje, als ik veel zit en lig bevriest het weer. Maar als ik dan weer braaf mijn oefeningen ga doen komt het ook weer los, dus dat is goed nieuws.



Ik ga rennen, moet nog douchen en tas pakken voor Vlieland en we moeten over een half uur al weg
Alle reacties Link kopieren
Moos nu snap ik het al beter......
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies, vanochtend afspraak bij klant gehad en nu thuis aan het werk. Hoeveelheid mails viel gelukkig mee.

Vanavond eten we tagliatelle met knoflookgarnalen en zongedroogde tomaat.



Moos, geniet van je heerlijke weekje. En leuk die huizenjacht!



Pfoei, Dolf, zo 's morgens vroeg al nasi koken. Moet er niet aan denken maar wel praktisch.



Kaaatje, die salade klinkt goed. Zal hem eens opzoeken.



Fenna, smakelijk voor vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Het kost mij geen moeite om s'morgens te koken. En nu was ik net zo klaar.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk gegeten vanavond. Ik had lendebiefstuk met een truffeljus, knolcrème en rode uiencompote en voor toe gemarineerd rood fruit uit het seizoen met La Trappe witbier merengue en pure chocolade mousse. Zit nu een beetje vol.
Ha Moosey, jullie zijn een goede combi samen dus, ook als het om de huizenjacht gaat! Leuk te lezen dat je zo happy met je lief bent.



Klinkt goed Fenna, vooral die merengue met La Trappe! Bijzonder.



Ik ging vanavond uit eten, was heerlijk. Vooraf antipasti misto gedeeld, daarna tagliata met een reductie van 20 jaar oude balsamico azijn, Parmezaan, tomaten en rucola. Toe een chocoladecakeje met vloeibare binnenkant. Heel fijne avond gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Fenna dat klinkt inderdaad lekker! En dat eten van jou zou ik ook zeker niet in spugen Teig



Ik heb boven verwachting eigenlijk prima gegeten gisteren, had een veggie platter met wat verschillende dingetjes waaronder wat lekkere linzen/bulgur balletjes, een salade met kikkererwten en een soort spanakopita. Prima. Geen toet maar wel lekkere koffie en gezellige tafelgenote.



Nu naar kantoor helaas, moet wat dingen doen die thuis niet zo handig zijn. Vanavond zie ik dan wel dat vind ik nog erg ver weg nu

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Jouw eten klinkt ook lekker anders Teig. Zo'n chocoladecakeje is altijd fijn. En jouw eten ook Rast. Allerlei verschillende dingetjes vind ik altijd leuk eten.



Hier wel een thuiswerkdag. Vanavond eet ik rijst met kip en kerriesaus en een salade.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, hier wel gewoon werken maar uurtje later als compensatie van maandag.

Kan ik mooi zo vast even pasta koken en dat eten we met het laatste bakje moroccan meatballs.



Verder blijf ik ontzettend moe,komend weekend wordt ook weer druk helaas maar daarna wordt het qua evenementen rustiger. Eindelijk, allemaal leuke dingen de laatste maanden maar ben er eigenlijk wel klaar mee. Ben ook geen 20 meer
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een dagje thuiswerken, ik begin nu aan de laatste stapel proefwerken van dit schooljaar!

Intussen zijn twee mannen steigers aan het plaatsen rondom het huis, omdat er enkele klussen aan het dak gedaan moeten worden komende week. Arme mannen in de plensregen... Voel me altijd een beetje op visite in mijn eigen huis als er mensen bezig zijn (ook al is het buiten)



Gisteren aten we salade met o.a. nectarine, buffelmozzarella en serranoham. Vanavond heb ik een etentje met collega's en morgen ook weer met andere collega's....



Moos, veel plezier op Vlieland, en leuk, jullie huizenjacht! Wij hebben hier vorig jaar trouwens het eerste (en enige) huis gekocht dat we hebben bezichtigd, en binnen 2 dagen was er een definitief bod...



Teigera, heerlijk je Italiaanse eten, ik hou van tagliata!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Vanavond ga ik uit eten bij de italiaan dus ik denk pizza
Alle reacties Link kopieren
Pizza is (naar mijn mening) het minst lekkere wat een Italiaans restaurant te bieden heeft.

Vind dat ook meer een snack eigenlijk,of katervoer



Morgen heeft man bbq op zijn werk en ik ben de helemaal vrij met s'avonds sport dus ik kijk nog wel. Misschien gewoon simpel een broodje of salade maar dat eet ik vrijdag ook al.
Bij de Italiaan waar ik gisteravond was hádden ze geeneens pizza. En dat is een goed teken wat mij betreft .

@info: ik wist ook meteen wat ik wilde bestellen toen ik de tagliata zag. Zó lekker!



Vanavond werd het een gebakken visje met aardappeltjes en sugarsnaps. Zo nog even een white chocolate-brownie bakken voor een werk-borrel / hapjes- / gezelligheidsgebeuren morgen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag op pad geweest om foto's en een filmpje te schieten van een opgeleverd project. Daarna nog even thuis mail afgewerkt en daarna de sportschool in gedoken. Kon daar nog mooi de finish van de etappe zien.

Daarna een bakprutje gemaakt van kip, spinazie, mozzarella, tomaat, paprika. Was goed te douwen want ik stierf van de honger na de training.



Oh, dat toetje wil ik ook Fenna.

En jouw diner klinkt ook heerlijk, Teig.



Info, fijn dat het einde in zicht is. Hoe gaat het met je zwangerschap? Voel je je goed?
Gisteren part 2 van de linzen/spinazie salade. En lekkere kaasjes, brood, zelfgemaakte hummus en zelfgemaakte aioli.



Vandaag een klein drama. Hele dag op pad geweest met mijn moeder, druk haast. Moest nog even weg en ... toen trok ik de deur dicht met mijn sleutels aan de binnenkant. Grr. Was al met al snel opgelost, maar toch, wel een uur verder. En een fix aantal euries. Toen geen zin meer om te koken. Ik heb eitjes gebakken en ik eet wat crackers met hummus en kaas van gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een restje van de salade van maandag. Was lekker. Daarna door de regen fietsen. Nu lekker slapen. Morgen weer een drukke dag op het werk!
Alle reacties Link kopieren
Ik typ even met 1 hand want ik heb een slapende baby op mn arm



De afgelopen dagen waren weer wat onrustiger. Ze huilde veel en we konden haar maar niet troosten. Net terug van een bezoekje aan de lactatiedeskundige die ons goed geholpen heeft. M'n melkproductie bleek teruggelopen dus geen wonder dat ze maar bleef huilen. Nu een boel huiswerk mee dus hopelijk gaat het snel beter. Jaja, het is hard werken met zo'n kleine baby (wees gewaarschuwd infojunk! )



Ik heb vanmiddag al gauw een lasagne gebouwd met bolognesesaus uit de diepvries, die staat nu net in de oven dus dat wordt smullen! Al sinds gisteren zin in, ook al aten we toen sushi met HEEL VEEL rauwe vis
Alle reacties Link kopieren
Good meuning.



Shit balen GB. Gelukkig heb ik een deur die je niet in het slot kan trekken, dus handmatig moet je hem op slot draaien, anders zou dat ook echt wat voor mij zijn.



Gistermiddag een salade/falafel gehaald om de hoek bij mijn werk. Vrees dat dat mijn nieuwste verslaving is maar het is ook wel erg lekker hoor. Zelf salades scheppen (linzensalade, kisir, grove koolsalade, tomaten/komkommersalade, humus, antep ezme aka een prutje van uien pepers en paprika, auberginesalade, cacik) en dan komt daar wat versgebakken falafel bij. En stinken die trein onderweg haar huis.





Nou ik ga de kantoorklof maar weer aantrekken. Lange dag, gelukkig morgen vrij. Ennuh eten. Mja kweetniet. Waarschijnlijk een laat impromptu supermarktbezoekje. Zie wel.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Balen GB! Zoiets heb ik ook wel eens gehad en daar word je zeker op zo'n dag als gisteren echt chagrijnig van.

Hopelijk gaat het snel beter LAW en idd lekker genieten van alles wat je weer mag.



Ik hoef vanavond niet te koken want ga bij mijn ouders eten. Iets met bloemkool heb ik al begrepen.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt lekker Rastan! Pech voor je mede treinreizigers!



GB,deur in het slot. Ja hoor hier ook al eens gebeurd en dat nog wel op 24 december de dag dat ik alle boodschappen na mijn werk zou gaan doen en we sávonds samen uitgebreid zouden eten... Uren op die vent gewacht en een hoop euro's armer.



Vandaag vrij en ben aan het huishouden,even achterstallig werk wegwerken en vast wat dingen voor de vakantie over 2 weken uitzoeken. Dat is op tijd ja maar vrienden van ons nemen volgende week een deel van onze spullen mee.

Zou gaan sporten maar ben een beetje blah en heb al half besloten om vanavond rust te nemen,morgen weer een lange werkdag en zaterdag ook nog met ook nog eens vrijdagavond een evenement waar ik even mijn gezicht laat zien en zaterdagmiddag/avond een feestje.

Man heeft BBQ van zijn werk ,denk dat ik voor soep en een broodje ga. Heb in elk geval tomaten die op moeten dus misschien wel linzensoep,daar vindt man toch niks aan (hoe bestaat het )
Dat soort dingen gebeuren altijd op dat soort momenten, Dolf. Want dan ben je met tig dingen tegellijk bezig, en dus niet scherp. Ik was overigens best relaxt eronder. Ik had wel mijn telefoon, pasjes, fietssleuteltjes en de sleutel van het huis van een vriendin die op vakantie is. Dus als ik het niet direct had kunnen oplossen was er ook geen man over boord.



Ik maak vandaag iets met het laatste beetje spinazie. Nog niet echt een idee wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven