Mode & Beauty alle pijlers

Helppp

06-07-2015 22:59 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik weer, ik heb volgende week een bruiloft ik heb maat 48 en ik ben op zoek naar zo'n soort jurk. Kan ik een jurk laten maken en waar? Ik woon in omgeving Amsterdam. Marokkaanse jurken zijn ook welkom. Het is een Marokkaanse bruiloft.





http://oi58.tinypic.com/5ufec5.jpg
Mijn kapster verkoopt / verhuurt Marokkaanse jurken. Ik denk dat je in Amsterdam best kan slagen. Of je kan naar een Hindoestaanse/ Pakistaanse kledingwinkel.

Is er een reden om zo'n jurk speciaal te laten maken? Dat kost tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 07 juli 2015 @ 00:17:

Mijn kapster verkoopt / verhuurt Marokkaanse jurken. Ik denk dat je in Amsterdam best kan slagen. Of je kan naar een Hindoestaanse/ Pakistaanse kledingwinkel.

Is er een reden om zo'n jurk speciaal te laten maken? Dat kost tijd.Thanks!! Ik ga morgen eerst maten laten meten en dan kijk ik verder bedankt voor je tip.
Alle reacties Link kopieren
quote:mendy schreef op 07 juli 2015 @ 00:02:

[...]



Wat een rare post. Heb je iets tegen mensen met een grote maat, of heb je een beroerte gehad door de warmte?

Welnee deze forummer gebruikt ook de term: ' weggejorist' .

Dan weet je genoeg toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:MnePokhuyu schreef op 06 juli 2015 @ 23:43:

- weggejorist -Pas je aan of opbokken naar waar je vandaan komt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zit er op het Beukenplein niet een winkel die blin bling verkoopt? Even kijken of ik hem kan vinden...
Oh nee, City Silk verkoopt sari's. Dat is niet wat je wilt toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd een beetje medelijden met Marokkaanse bruiden, de jurken zijn dikwijls loodzwaar, drie of vier keer omkleden is geen uitzondering, na zo'n bruiloft is de bruid versleten.
verba volant, scripta manent.
Wat jammer dat je niet een kleinere maat hebt (niet rot bedoeld hoor). Ik ben half Marokkaans en heb verschillende jurken en pakken. In Marokko gemaakt, had je zo kunnen lenen van me. Maar helaas daar heb je niets aan. Succes met zoeken, plak je nog een plaatje als je de ideale jurk hebt gevonden?
Kan me trouwens herinneren dat er op de Albert Cuyp een Indiase winkel zit. Heel veel glitter en glamour.
Alle reacties Link kopieren
Hier in Rotterdam, op de West-Kruiskade, 1e Middellandstraat en Vierambachtsstraat en div. zijstraten, zijn meerdere winkels die zulke mooie jurken verkopen. Ik ken geen namen, anders zou je ze kunnen bellen of ze iets in je maat hebben. Misschien eens via googlemaps proberen om de namen van de winkels te zoeken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 07 juli 2015 @ 01:31:

[...]



Welnee deze forummer gebruikt ook de term: ' weggejorist' .

Dan weet je genoeg toch? Oooh het is een echte, orginele lolbroek? Pfoe ik was vergeten te lachen...
Alle reacties Link kopieren
[quote]prada schreef op 07 juli 2015 @ 08:56:

Wat jammer dat je niet een kleinere maat hebt (niet rot bedoeld hoor). Ik ben half Marokkaans en heb verschillende jurken en pakken. In Marokko gemaakt, had je zo kunnen lenen van me. Maar helaas daar heb je niets aan. Succes met zoeken, plak je nog een plaatje als je de ideale jurk hebt gevonden





Ja ga ik zeker doen
Alle reacties Link kopieren
Nesrine Mode aan de Kruiskade in Rotterdam. Even googelen voor telefoonnummer. Als je in Groningen woont of Maastricht moet je het waarschijnlijk dichter bij huis zoeken.
verba volant, scripta manent.
Er staat in de OP duidelijk "omgeving Amsterdam"
quote:Enn schreef op 07 juli 2015 @ 01:32:

[...]



Pas je aan of opbokken naar waar je vandaan komt. Hij zit inmiddels in het bos
quote:maccosmetics22 schreef op 07 juli 2015 @ 09:42:

[quote]prada schreef op 07 juli 2015 @ 08:56:

Wat jammer dat je niet een kleinere maat hebt (niet rot bedoeld hoor). Ik ben half Marokkaans en heb verschillende jurken en pakken. In Marokko gemaakt, had je zo kunnen lenen van me. Maar helaas daar heb je niets aan. Succes met zoeken, plak je nog een plaatje als je de ideale jurk hebt gevonden





Ja ga ik zeker doenLeuk!
Alle reacties Link kopieren
http://oi62.tinypic.com/a299av.jpg



Dit is hem geworden



http://oi57.tinypic.com/5zif6o.jpg
Alle reacties Link kopieren
Mooi en elegant.
verba volant, scripta manent.
Heel mooi TO
Alle reacties Link kopieren
Elegant en chique!
Alle reacties Link kopieren
Mooi!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 07 juli 2015 @ 10:11:

[...]





Hij zit inmiddels in het bos Niet door mij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee door de Wakkeren. We waren hem echt spuugzat. En staffen doe ik bijna nooit, maar hij verdiende het.
Supermooi, wat zal jij stralen. Heel veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
TO, erg mooi zeg. Je zult er prachtig uit zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven