Wakker?? Voor iedereen een hapje en een drankje

08-06-2015 02:04 3012 berichten




Kun je niet slapen? Schuif gezellig aan bij onze Bar. Al vele jaren kletsen we hier over de zinnige en onzinnige zaken des levens.



Aanmelden en afmelden hoeft niet. Wil je een keertje meekletsen of van je afschrijven? Wees welkom.

Consumpties schrijven we op de bon, betalen komt later wel.



Veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 07 juli 2015 @ 05:10:

[...]



Ja dat mag, dat zou fijn zijn!Help me even herinneren he!!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MnePokhuyu schreef op 07 juli 2015 @ 05:22:

[...]





Ik ben allergisch voor pinda's.Sorry, dat is te mild.
MV komt goed!

Praadje, pasje .
Alle reacties Link kopieren
Jamie is toch wel leuk he. Nee ik ga niet vreemd, Rudolph vind ik geweldig maar Jamie ook wel een beetje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind Ainsley leuk .
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 07 juli 2015 @ 05:31:

Ik vind Ainsley leuk .Ja die heeft wel humor, maar of hij nou echt geweldig is weet ik niet want heb hem alleen gezien in de rol van presentator.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juli 2015 @ 05:33:

[...]





Ja die heeft wel humor, maar of hij nou echt geweldig is weet ik niet want heb hem alleen gezien in de rol van presentator.Geen idee maar ik vind zijn uitstraling geweldig. Hij mag best komen presenteren als ik sta te koken .
Jamie vind ik ook leuk hoor hier een kookboek van hem staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 07 juli 2015 @ 05:35:

[...]



Geen idee maar ik vind zijn uitstraling geweldig. Hij mag best komen presenteren als ik sta te koken .







Nee dan weet ik leukere.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juli 2015 @ 05:37:

[...]









Nee dan weet ik leukere.Vertel vertel vertel! Nieuwsgierig hier
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 07 juli 2015 @ 05:37:

Jamie vind ik ook leuk hoor hier een kookboek van hem staan.Ik heb er maar 1 van hem, een vriendin van mij heeft die voor mij gekocht bij de Kringloop maar is in het engels, en ik heb geen problemen met de taal maar toch met die afmetingen loop ik te kloten dat ik er niets uit maak. Hij ligt bij het toilet. Om gewoon te lezen als ik daar zit. Maar helaas is het hier zwaan-kleef-aan met de boys dus echt lekker lezen is er niet bij, dat is wel jammer. Ernaast staat een potje eetbare lijm. Waarom die in mijn badkamer staat weet ik niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jeroen, die is pas leuk. Van Dagelijkse kost. Met filmpjes en een prachtig Bels accent

http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost/
Hier ook zwaan kleef aan. Maar geen lijm of kookboeken op het toilet staan.



Die ken ik niet Prada. Maar ik kijk bijna nooit naar de tv, ken Jamie en Ainsley van vroeger.
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 07 juli 2015 @ 05:44:

Hier ook zwaan kleef aan. Maar geen lijm of kookboeken op het toilet staan.



Die ken ik niet Prada. Maar ik kijk bijna nooit naar de tv, ken Jamie en Ainsley van vroeger.Ik gebruik altijd het toilet in de badkamer, zo lekker ruim. Het toilet beneden gebruik ik nooit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juli 2015 @ 05:46:

[...]





Ik gebruik altijd het toilet in de badkamer, zo lekker ruim. Het toilet beneden gebruik ik nooit.Haha nee die is voor de gasten. Dat is hier ook.
quote:KiaOraHoi schreef op 07 juli 2015 @ 05:44:

Hier ook zwaan kleef aan. Maar geen lijm of kookboeken op het toilet staan.



Die ken ik niet Prada. Maar ik kijk bijna nooit naar de tv, ken Jamie en Ainsley van vroeger.Ik ben zo'n fan van hem. En hij maakt zulke simpele maar heerlijke gerechten.
MV, wtf is in vredesnaam eetbare lijm?
Ik gok lijm die geschikt is voor kinderen.
Maar waarom eten kinderen lijm?
Tja waarom eten kinderen zand?

Omdat ze gekke dingen doen en in bepaalde fases dingen in hun mond steken. Toch liever dat ze dan met eetbare lijm spelen dan met seconde lijm .
Nou, soms zou je wel willen dat ze met seconde lijm spelen.



Maar ik dacht dat het een lekkernij was ofzo. Maar ik vat hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 07 juli 2015 @ 05:41:

Jeroen, die is pas leuk. Van Dagelijkse kost. Met filmpjes en een prachtig Bels accent

http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost/Jup, één van mijn favo-belgen
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Haha Cat, lekker met oma kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 07 juli 2015 @ 06:03:

MV, wtf is in vredesnaam eetbare lijm?



Ik heb het destijds gebruikt om marsepijnen bloemetjes die ik had gemaakt vast te lijmen op een chocoladecake.



Het is lijm wat je mag eten en niet proeft snap je. Dus bij kunstige dingetjes maken is het handig.



He ik zie dat meneer al een enkeltje uitgang heeft gehad bij het bantopic.



Ik moet rennnen, ben net in slaap gevallen en bijna nu te laat voor het werk. Tot laterz.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 07 juli 2015 @ 08:59:

Haha Cat, lekker met oma kijken.



Ja, dat moet ik nodig weer eens doen



Gisteren was het de eerste verjaardag van opa zonder opa. Met vriend en oma naar de begraafplaats geweest om zijn steen te bekijken en wat plantjes neer te zetten. Wat ligt het er mooi bij.

Door de droogte is al het gras zo'n beetje dood op de begraafplaats, maar oma geeft stug 2x per dag de plantjes water. Een grote kleurige bloemenzee rondom zijn steen. Mijn moeder had vóór de hittegolf bloemen daar neergezet en oma heeft er zo goed voor gezorgd dat ze nu nog staan .
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven