Zwanger worden vanaf augustus '14 doorstart

31-08-2014 12:08 2001 berichten
Hallo dames,



Hierbij een nieuw topic, omdat we dan met zijn alle een tabel kunnen bijhouden.

Voor inloggen:

gebr. naam: Aug14

ww: aug14





NaamLeeftijd+partnerNODRondeBijzonderh. Vlasje88 26+30 rond 17-1 5 uitgerekende datum 27-9-2015 zwanger2805 24+35 10-09-2014 216-5 bevallen van een dochter Pluisje 22+27 22 maart 715 april eerste afspraak ziekenhuis lilly1980 33+45 13-05-2015 Hou ik niet bij pinguin00 21+30 26-05-2015 10? 18 mei zkh Chloeev 22+27 23-11-2014 4 23-11 positieve test Diamondgloss 25+34 22 januari 2015 6 van plan pil weer te gaan slikken daardbei27+2909-09-20141 Uitgerekende datum 16 mei 2015EvenWatAnders32+3304-06-20158? 03-06 positieve test!!exquise29+3022 juni9 25-6 positieve test zwangerwordenvanaf201432+3413-08138 juli onderzoeken gehad bij de gynaecoloog en 14 augustus terug voor de uitslagenJuffrouw2323+28+\- 14-04-20159 13-04-2015 positieve test
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat voetjes in de lucht werkt!! Hoe was de partnerles?? Wad dit de eerste?? En echt een geniaal idee van je bad hahaha!! Wat is de status van de badkamer ondertussen??



Hier nu op 8 dpo of 5 dpo. Voorgaande rondes had ik op 8 dpo al gevoelige borsten en nu nog niet dus vermoed dat ik dan toch op 5 dpo zit. Ik ga er dan vanaf nu maar gewoon voor de zekerheid vanuit dat mn nod 15 juli is ipv de 12de!! Hoorde gisteren trouwens dat een vriendin zwanger is!! Super leuk voor haar!! Zij is nu ongeveer 3 maanden. Zou leuk zijn om een deel samen zwanger te zijn!!



Lilly, hoe is het?? Je verwachte gisteren ongesteld te worden. Is dat ook gebeurd?? Of niet?? Ben benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Zwangerworden partnerles was prima, vind alleen wel dat er onwijs veel geklets wordt tijdens de yogalessen. Goede info hoor daar niet van. Maar dan moet ik zo lang stil zitten en luisteren! Maar na de theorie is de les altijd wel erg leerzaam veel tips voor dames met bekkenklachten maar ook preventief. Tijdens de partnerles ook massagetechnieken die de man kan gebruiken gekregen en iets met drukpunten. Manlief vond het leuker dan gedacht (gelukkig!)



Vandaag weer een hete dag, regen en het slechte weer lijken ons voorbij te gaan. Zit dus weer in het bad heb dr ijsklontjes in gegooid. De zon had het bad al behoorlijk opgewarmd. Staat ern parasol naast me want ja volle zon is dus echt niks!



Lilly ben ook erg benieuwd!



Zwangerworden nog ff geduld dus! Wachten, wachten, wachten!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Helaas ongesteld geworden vanmorgen!
Alle reacties Link kopieren
Jammer zeg lilly!!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
shit hee, dikke knuf

Ik heb het net aan collega verteld, zit nu in Roemenie, hij zal z'n mond houden. Maar verwacht, net als ik, dat mijn contract nu niet verlengd gaat worden. Nou ja, we zullen zien, ben ook al aan het kijken voor ander werk. Eerst maar eens zwanger blijven lijkt me zo.



Ik lees welmee deze week maar weet niet hoe vaak ik kan reageren.
Alle reacties Link kopieren
Evenwatanders wat balen van je contract, maar je hebt een jaarcontract toch? Dus even snel gerekend loopt je contract af als je in je zwangerschapsverlof zit? Das wel balen.. Eigenlijk zouden ze wel dom zijn, want dan zijn ze je dus kwijt als je eigenlijk weer zou gaan werken.. Maar goed wie ben ik
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Dames ik wil even laten weten dat ik helemaal stop met het topic. Heel misschien sluit ik me nog aan bij een groep " na 1 jaar niet zwanger .." maar ook daar twijfel ik nog wel aan.



Ik vind het gewoon heel erg moeilijk om te lezen dat iedereen om me heen zwanger word en dat het ons niet lukt. Het is gewoon te confronterend en merk dat ik het steeds moeilijker vind om mee om te gaan. Sorry!



Iedereen heel veel succes met de zwangerschap en Zwanger worden met het proberen!
Alle reacties Link kopieren
Lilly wat rot zeg! Ik hoop zo dat je binnenkort zwanger wordt! Maar snap het wel, komt je wel buurten als je wel zwanger bent. Want dat gun ik je zo en wil ik ook graag weten eigenlijk!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ahhh jammer Lilly, maar ik snap je wel... zou gezellig zijn als je in de andere groep mee komt schrijven. Ik heb daar veel steun aan en als daar een zwangere is voelt het toch anders omdat sommige al wel 2 jaar bezig zijn. Ik wens je in ieder geval heeft veel goed toe en hoop dat je snel zwanger bent!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks dames! Ik zal met regelmaat nog aan jullie denken hoor, uit het oog is niet uit het hart bij mij!



Hopelijk ben ik gewoon snel eens terug met een hele leuke mededeling en dan wil ik ook allemaal juichende poppetjes zien.

Als deze ronde ( 14 alweer!) niet raak is, dan ga ik begin augustus een afspraak maken bij de gyn. Mijn man laat zich onderzoeken en ik ga aan de gyn vragen of ze ook alles bij mij wilt onderzoeken nu. Ik heb destijds alleen een echo gehad met die cyste. Mocht daar iets uitkomen dan laat ik het weten!



Zwangerworden, ik denk dat ik me wel bij die groep ga voegen over een tijdje. Eerst even afstand nemen. Merk dat ik het heel moeilijk heb nu we dat jaar naderen. Ben echt toe aan onderzoek. Merk dat mijn man nu ook wel steeds meer zich afvraagt of er iets is. Hij vroeg gisteren op de bank of ik echt wel bij hem blijf als het helemaal verkeerd zit bij hem . Omdat er vrouwen zijn bij wie het echt een dealbreaker is. Uiteraard blijven wij voor altijd samen, de basis zijn wij!!



En zwangere dames een appje met een geboortekaartje wil ik wel echt ontvangen hoor!! En stiekem lees ik vast eens bij hoor! Geniet van jullie zwangerschap.



Hopelijk toch tot snel
Alle reacties Link kopieren
Lilly hopelijk komt er uit de onderzoeken wat en kunnen die jullie verder helpen! Dat zou wel echt fijn zijn!

Hopelijk vind je je rust en komt er (snel) positief nieuws!

Geboortekaartje zal ik sturen tzt, maar leuker zou het zijn als je dan gewoon weer in ons groepje zit dat hoop ik echt!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
dag lilly

ben echt verdrietig voor je! Hopelijk mag het ooit zo zijn voor jullie. Zou het heeel leuk vinden om af en toe nog iets van je te horen! Heel veel liefs meid, succes!
Alle reacties Link kopieren
Tis gelijk stil gevallen hier!



Exquise ben je dr al aan gewend dat je zwanger bent?!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
*jeej* de badkamerman is begonnen met tegelen
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Vlasje, wat fijn dat de badkamerman aan het tegelen is begonnen!! Hoe zit het er nu uit?? App je anders ff een foto?? En ja het is meteen was stiller hier he. EWA die in het buitenland zit, Lilly die niet meer meeschrijft en de rest op de app.. Maar goed voor EWA en Lilly (als ze nog meeleest) dan wel even hier mijn update over de gyn.



Vanochtend naar de gynaecoloog geweest. Het ging allemaal goed. Ik was eigenlijk best ontspannen en er is al veel gedaan aan onderzoek / in werking gezet. Anamnese gehad, uitstrijkje (had ik nog niet laten doen toen ik 30 werd, oeps...), inwendige echo van baarmoeder en eierstokken en bloedafname voor onderzoek naar chlamydia, hepatitis en omdat ik op cyclus dag 23 zit ook meteen naar de hoeveelheid progesteron. Mijn vriend heeft alles mee voor het inleveren van zaad voor onderzoek. Baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit op de echo. Ik kon mee kijken en hij benoemde wat wat was en ik had echt zoiets van oke ik haal het er niet uit haha. Ook zag de gyn dat mijn baarmoederslijmvlies dikker is zoals hoort op dit moment van mijn cyclus. De gyn begon ook even over invriezen van zaad ivm de medische achtergrond van vriend maar na overleg met arts van vriend bleek dit nu nog niet nodig te zijn. De medicatie die mijn vriend gaat krijgen schijnt geen invloed te hebben op de zaadkwaliteit. We moeten in augustus terug, afspraak krijg ik per brief thuis gestuurd. Ik ben super tevreden over de aanpak en blij dat de eerste dingen positief zijn.
Alle reacties Link kopieren
Fijn hoor zwangerworden! Klinkt goed



Gisteren geen foto gemaakt en ben niet thuis, vanavond zal ik een foto maken als hij wat verder is. Dan zal ik hem ff in de app gooien
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Update, hier vandaag lichte buikkrampjes en heel klein beetje bruine afscheiding. En dat 2 dagen voor nod zoals iedere ronde… temp is gewoon nog hoog en met 0.1 gestegen vandaag, maar 2 dagen voor nod is mijn temp eigenlijk altijd nog bij mij.. dus helaas mag ik vermoedelijk door naar ronde 13…
Alle reacties Link kopieren
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Wat jammer zwangerworden....



Lieve Lilly,



Het spijt me zo voor je dat je je zo voelt. Snap dan ook wel dat je afstand wil en gaat nemen.

Ik hoop dat je dit nog leest. Ik zal vanavond een mooie kaars voor je aansteken en aan je denken.

Door het samen praten hier lijkt het net alsof ik je toch een beetje echt ken, en vind het zo naar voor je.

Ik ben er van overtuigd dat jou tijd komt. Je man en jij zijn voor elkaar bestemd. En misschien duurt het lang, maar ik denk het echt zeker te weten dat die liefde bekroont gaat worden.



Heel veel liefs en een dikke kus van mij. (ik ga je dit ook in pb sturen, mocht je hier niet meer lezen)
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de Het is nog wel even spannend hier.... vandaag wel een daling van 2 tiende (van 37.2 naar 37.0), maar moest al vroeg meten ivm werk en had slecht geslapen en heb ook nog steeds lichte buikkrampjes. Het bruinverlies is niet wat het normaal een dag voor nod is.. het is minimaal en eigenlijk amper te zien… dus het is nog even spannend maar ik ga maar van een menstruatie uit hier…
Dan gaat er naast het kaarsje voor lily, ook een kaarsje voor jou aan.

Ik duim voor je, wie weet.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je ewa! Ik kan me er helemaal bij aansluiten, maar dat had ik lilly al in de app gezegd



Hoe is het met jou ewa?



Zwangerworden, we wachten maar weer verder dan..



Hier echt op, schoonzusje, zwager, schoonvader, vriendin en hun zoontje zijn wezen bbqen. Toch wel erg pittig, merk dat het toch allemaal wat zwaarder wordt. Pff nu ff met de voetjes omhoog en zo lekker slapen!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
EWA, hoe was het in Roemenie?? En hoe is het verder met je?? Hoeveel weken ben je nu??



En Vlasje, klinkt gezellig die bbq!! En luister naar je lichaam!! Niet te veel meer doen en rust pakken als het nodig is!! Maar goed dat doe jij wel!!



En volgens mij stuurde iedereen lieve berichten naar Lilly!! Wat gunnen we het haar toch!! Hopelijk is het nu ze wat afstand neemt snel raak en komt ze gezellig terug!!



Het begint hier nu wel spannend te worden hoor!! Er zet geen menstruatie door en mijn lichaamstemperatuur is nu gestegen naar 37.3 (gisteren 37..0 na daling met 0.2 graad) !! Vandaag is mijn nod of woensdag. Temperatuur steeg zondag de 28 met 0.3 graad maar dinsdag de 30ste had ik buikpijn (dacht toen aan een blaasontsteking) en steeg mn temp nog eens met 0.4 graad de volgende dag. Dus ik wacht nog even tot woensdag Maar goed heb al wel vanaf vrijdag lichte buikkrampjes kan allemaal een goed teken zij natuurlijk!! Nog even geduld ;)
Spannend zeg zwangerworden, klinkt hoopvol. Ik ga over uren voor je duimen!



Hier alles wel goed, dinsdag termijn echo. Dan ben ik 10 week. Gaat zo snel. Ben nog steeds erg moe, vooral in Roemenie, bijna niet te doen. Het was daar overdag rond de 39 graden en op werk in de productiehal zat natuulijk geen airco. Dus was een zware week, maar wel erg leuk. Om 15.00 sloot de fabriek, dan gingen wij eerst naar hotel, waar collega mij compleet vertroetelde met kopje thee, iets lekker halen, etc. Werkzaamheden afronden, verslag schrijven. Rond een uur of 19 terras op voor eten en daarna lekker lang wanelen door de straatjes van het stadje. Was erg leuk. Hij vond het wel leuk dat hij nu met een vrouw was daar, een zwangere zelfs, dus dronk zelf nauwelijks en paste zich aan aan mijn ritme. Zo lief, had niet gedacht dat mannen zo zorgzaam kunnen zijn voor de vrouw van een ander hahahah.



Lichamelijk gaat het wel. Ben van cup 70B naar 80 C gegaan, en ben nu 1.3 kilo aangekomen.

Heb het de hardloopbuuf verteld, heb gelijk haar zwangerschapskleding en meegroeiBH's gekregen. Zij heeft een zoontje uit januari, dus qua soort kleding past het in het seizoen. En zelfde maten ongeveer. Wel erg lief van dr, die was ook blij! Hoorde dat de overbuurvrouw nog op zoek is naar nieuwe gast kinderen, komt dat even mooi uit!



Die je rustig aan Vlas?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven