Arnhem e.o.

11-04-2015 11:27 29 berichten
Hallo daar!



De zomer staat weer voor de deur, heerlijk een terrasje pakken of een leuk festival / evenement bezoeken.



Lijkt mij superleuk, alleen zijn mijn vriendinnen gesetteled (getrouwd, kinderen enz). Zelf heb ik geen kinderwens, een leuke partner is wel welkom, maar zoek op dit moment vooral vrienden om mijn kennissenkring wat uit te breiden.



Zelf ben ik een vrouw van inmiddels bijna 35 jaar, ik heb 2 katten, ben sportief ingesteld. Vind het leuk om te koken of bakken (maar sta niet dagelijks uren in de keuken



Lijkt het je leuk om eens kennis te maken en kom je ook uit arnhem of omgeving, stuur dan een berichtje of reageer op dit topic!!!



tot mails?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook voor! 30, (sinds kort weer) single en woon in het centrum van Arnhem.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ,



ook in zou graag willen aanhaken ! Geen katten , geen kids, geen partner (meer ).. Wel vriendinnen MET kinderen ;).

Werk in Arnhem , woon in Nijmegen en ben 38jr.



Mijn emailadres is : jen_977@hotmail.com



Groetjes Jennifer
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk! Alleen ik ben wat jonger ben 23..

Stuur me een bericht met mailadres dan mail ik jullie als leeftijd niet uit maakt
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden.



Ik woon in Nijmegen sinds 2013 heb geen vriendinnen daar nu maar wil heel graag vrieninnen maken!



Ik vind koken heel erg leuk om te doen lezen vind ik ook leuk, naar terras te gaan vind ik goed om te doen en ik vind andere dingen leuk om te doen.



Ik ben 26 maar deze jaar ga ik 27 worden ook ik ben Single.



Ik hoor graag van jullie



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven