Kan jij altijd alles vinden thuis?

07-05-2015 16:01 103 berichten
Kan jij altijd alles vinden thuis zonder eerst uren kwijt te zijn met zoeken? Zo ja, heb je tips?

Ruim je alles meteen op als je ermee klaar bent? Heeft alles een vaste plek? Heb je geen (rommelige) hobby's? Hoeveel tijd besteed je per dag aan opruimen?
Alle reacties Link kopieren
En wat heb je van je VVV-bonnen gekocht?
Alle reacties Link kopieren
ik ben meestal alleen wat kwijt als ik erbij denk "dit is belangrijk/duur, dat moet ik goed opbergen" - dan leg ik het meestal zo goed weg dat ik daarna niet meer weet waar ik het heb geduwd



voor alle overige dingen heb ik vaste plekken en ik maak inderdaad 's avonds een kort rondje om alles even goed weg te leggen - de rommel van mijn dochter die beneden aan het rondslingeren is, gooi ik dan op de trap, kan ze het zelf opruimen (of in haar kamer dumpen naar eigen goeddunken)



het enige wat hier altijd verdwijnt in zwarte gaten zijn nagelknippers - er moeten ondertussen al zeker zeven van die krengen door huis heen slingeren, maar gek genoeg mag je blij zijn als je er één kunt vinden (meestal het exemplaar in mijn handtas)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
@Mjdlh, in de keuken heeft alles een vaste plek! Ik heb geen band met keukenspullen, dus als ze niet gebruikt worden, doe ik ze heel makkelijk weg. Dat geeft ruimte.

16 ingepakte dozen, dat is meer dan ik hier heb staan. Ik ben aan het sparen voor een Pax-kast, lekker zelf bepalen wat er in moet en het gaat dan zeker passen! (Jammer dat Ikea geen VVV-bonnen accepteert, had ik meteen een doel!)



@Belgali, herkenbaar! Zo ben ik heel vaak mijn externe harde schijf kwijt. Dan heb ik die weer ergens verstopt voor de potentiële inbrekers. Gelukkig heb ik tegenwoordig Dropbox. En van nagelknippers heb je toch nooit genoeg? Ik koop elke vakantie een nieuwe...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven