Boekenclub Den Bosch

29-06-2015 22:13 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik (v,28 jr) woon al weer een tijdje in Den Bosch en het lijkt me leuk om hier wat meer mensen te leren kennen. Hiervoor woonde ik in Utrecht en had daar een erg leuke boekenclub, het lijkt me leuk om er hier ook weer 1 te hebben. Ik ben zelf dol op lezen en verlaat het huis zelden zonder boek. Ik lees van alles, thrillers, historische roman en chick lit om maar wat te noemen. Zelf lees ik vrijwel alleen in het Engels, maar dat hoeft natuurlijk niet.



Link naar mijn Goodreads account, met boekenlijst



https://www.goodreads.com ... sort=date_read&view=table



Het lijkt me leuk om maandelijks af te spreken onder het genot van een hapje/drankje en iedere maand samen een nieuw boek te kiezen. Lijkt het je wat, laat dan een berichtje achter en hopelijk kunnen we zo een clubje beginnen.



Groetjes,



Nicole
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk initiatief.

Een jaar geleden heb ik gezocht naar een boekenclub in omgeving Den Bosch maar niet echt gevonden.

Helaas heb ik het nu druk in mijn hoofd en leven waardoor ik weinig boeken meer lees. Dat is de reden waarom ik er nu naar neig dat een boekenclubje nu niet past. Maar misschien is het juist wel goed.. lastig.



Ik denk er even over na
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik loop ook al een tijdje rond met dit plan, dus ik sluit me graag aan mocht ie van de grond komen.



Geen boekenlijst helaas, maar ik lees ook graag en veel.

Lezen in het engels zou kunnen, maar heeft niet direct mijn voorkeur.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Is goed hoor Miram
Alle reacties Link kopieren
quote:Lelietje-van-Dalen schreef op 29 juni 2015 @ 22:26:

.

Lezen in het engels zou kunnen, maar heeft niet direct mijn voorkeur.Dit hoeft ook helemaal niet hoor, of je het boek nu in het NL's of Engels leest, het boek blijft hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lelietje-van-Dalen,



morgen gaan ik en een andere geïnteresseerde voor de boekenclub een drankje doen in Den Bosch om kennis te maken. Dus als je zin hebt, laat maar even weten. Dan stuur ik je de details.



Jij natuurlijk ook Miriam als je interesse hebt.



Ik hoor het graag!



Groetjes



Nicole
Alle reacties Link kopieren
Hoi nicole,



Sorry zie je bericht nu pas.....



Laat me even weten hoe het verder gaat?
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Hey dames. Is er nog een clubje gevormd ?
Alle reacties Link kopieren
Vroeg het me toevallig ook af :-)
Only dead fish go with the flow.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven