Whatsapps profielnaam zien

11-07-2015 15:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe telefoon kopen, is er een ander merk dan Iphone waarmee je die profielnaam van Whatsapp weergegeven ziet bij het ontvangen van een bericht? In plaats van de naam die je zelf opslaat.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Mijn HTC iig niet. Maar waarom zou je dat willen? Gewoon nieuwsgierig..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit een naam ingegeven bij Whatsapp dus dan zal die naam ook niet bij een ander verschijnen?
Ik heb ook geen naam opgegeven bij WA.



Vind het wel een bijzondere vraag, hoe kom je hier eigenlijk op?
Volgens mij komt de naam tevoorschijn waaronder jouw telefoonnummer in de contactenlijst van de ontvanger staat opgeslagen.
quote:Bij_Zonder schreef op 11 juli 2015 @ 18:57:

Volgens mij komt de naam tevoorschijn waaronder jouw telefoonnummer in de contactenlijst van de ontvanger staat opgeslagen.



precies.



als ik jou pietje noem, dan staat er pietje in de whatsapp als je mij iets stuurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom bij deze vraag, omdat je dit bij iphone wel ziet. Dus stel je slaat iemand op als pietje maar als whatsapp profielnaam heeft hij bijv P. , dan zie je P. staan in de voorvertoning en niet pietje. Deze naam zie je bij de instellingen waar je ook je profielfoto kunt veranderen.
quote:Matia123 schreef op 11 juli 2015 @ 19:13:

Ik kom bij deze vraag, omdat je dit bij iphone wel ziet. Dus stel je slaat iemand op als pietje maar als whatsapp profielnaam heeft hij bijv P. , dan zie je P. staan in de voorvertoning en niet pietje. Deze naam zie je bij de instellingen waar je ook je profielfoto kunt veranderen.ik heb een iphone en ik zie pietje gewoon als pietje als ik hem zo heb opgeslagen hoor, en niet als p.
Alle reacties Link kopieren
Ook in de voorvertoning? Dus bijv wanneer je het bericht op je scherm ziet , terwijl de telefoon nog vergrendeld is
die optie heb ik uitgezet
Alle reacties Link kopieren
Misschien gebruikt iPhone in de voorvertoning alleen maar de P ipv de hele Piet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iPhone en zie inderdaad in de voorvertoning de naam die iemand zelf heeft ingesteld. Geen idee bij welke telefoons dat nog meer is.
Het lijkt mij inderdaad de meest interessante feature van een telefoon, de expressie van een WA contact

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven