Seks
alle pijlers
Hoelang bij elkaar voor 1e keer sex?
zaterdag 6 september 2008 om 22:02
mmmm bij ons was het bij de eerste keer. Had manlief eerder ontmoet op een feestje en op de eerste date zou hij blijven slapen. (hij had een luchtbed mee voor als het niet zou klikken ik had alvast een luchtbed opgepompt mocht het niets zijn). Uiteindelijk zijn we samen in bed beland. We waren ook mid twintig, misschien scheelt het dat we geen tieners waren.
Nu zijn we getrouwd en hebben een kindje. De tweede is onderweg.
Nu zijn we getrouwd en hebben een kindje. De tweede is onderweg.
zaterdag 6 september 2008 om 22:06
Ik persoonlijk vindt dat er nogal snel en ook onbeschermd sexuele handelingen worden verricht tussen tieners. Maar dat wordt ook als normaal gepropagandeerd in de muziek etc. Het is jammer dat het niet meer als byzonder en intiem wordt ervaren. Ouderwetse opvattingen is niets mis mee. Blijft het tenminste ook nog een beetje spannend allemaal.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 6 september 2008 om 22:08
zaterdag 6 september 2008 om 22:11
Ik ben daar heel makkelijk in. Ik kan gewoon niet wachten
Mijn vorige lange relatie was dan ook het resultaat van een one night stand
Gisteren nog iemand ontmoet en ik heb zo'n gevoel dat het wel iets kan worden
Dan kun je maar beter meteen weten wat je inhuis bed hebt
Maar goed, doe gewoon waar jij je fijn bij voelt. Als jij vind dat het tijd is, ga je gang en geniet ervan!
Mijn vorige lange relatie was dan ook het resultaat van een one night stand
Gisteren nog iemand ontmoet en ik heb zo'n gevoel dat het wel iets kan worden
Dan kun je maar beter meteen weten wat je in
Maar goed, doe gewoon waar jij je fijn bij voelt. Als jij vind dat het tijd is, ga je gang en geniet ervan!
zaterdag 6 september 2008 om 22:13
zaterdag 6 september 2008 om 22:15
Sja, zelfde hier..
Doe waar je je goed bij voelt.
Je geeft aan dat je het nog te vroeg vindt, dan doe je het dus lekker niet! Misschien na de volgende date, of die daarna, of die daarna....
Ik heb bij m'n kersverse scharrel tegen m'n principes in na de eerste date de nacht door gebracht, en moet zeggen, geen spijt gehad ghehehe
*off topic: AgentL, Vicky, briljant! *
Doe waar je je goed bij voelt.
Je geeft aan dat je het nog te vroeg vindt, dan doe je het dus lekker niet! Misschien na de volgende date, of die daarna, of die daarna....
Ik heb bij m'n kersverse scharrel tegen m'n principes in na de eerste date de nacht door gebracht, en moet zeggen, geen spijt gehad ghehehe
*off topic: AgentL, Vicky, briljant! *
zaterdag 6 september 2008 om 22:22
zaterdag 6 september 2008 om 22:26
Ik had al ergens gelezen dat ze nog maagd is en voor mijn eerste keer seks heb ik echt wel leuke (ochtenden, middagen, avonden en) nachten gehad hoor. Zit me voor te bereiden hoe ik dat zo min mogelijk plastisch uit zou kunnen leggen, maar ik laat het toch aan je verbeelding over. Maar bij huidige vriend was ik ook erg ongeduldig (meer nog dan hij!) en ik geloof niet dat hij me een week tegen heeft kunnen houden.
zaterdag 6 september 2008 om 22:44
Naski,
Dat is nou ook wel iets wat ik gewoon wil.
Vorige week ook gedaan, beetje strelen , arm om elkaar en slapen.
Dus eigenlijk wil ik dat nog wel een paar keer gewoon.
Je omschrijft het wel mooi!
(zomaar een vriend, iedereen en alles woont vrij ver weg,maar is de band ook niet mee dat ik blijf slapen, en ouders weten al dat ik met meerdere vrienden eerst heb afgesproken, maar niet dat ik daarna nog naar zijn huis ga.)
Dat is nou ook wel iets wat ik gewoon wil.
Vorige week ook gedaan, beetje strelen , arm om elkaar en slapen.
Dus eigenlijk wil ik dat nog wel een paar keer gewoon.
Je omschrijft het wel mooi!
(zomaar een vriend, iedereen en alles woont vrij ver weg,maar is de band ook niet mee dat ik blijf slapen, en ouders weten al dat ik met meerdere vrienden eerst heb afgesproken, maar niet dat ik daarna nog naar zijn huis ga.)
zaterdag 6 september 2008 om 22:50
Dat zou ik wel vertellen, omdat je nog thuis woont en ze zich natuurlijk zorgen gaan maken als je zonder iets te zeggen een nacht wegblijft. En daarbij, ze zullen toch ook wel snappen dat je niet eeuwig vrijgezel blijft? Je hoeft niet gelijk uit de doeken te doen over hoe en wat, maar gewoon zeggen dat je bij een (of jouw) vriend blijft slapen.
zaterdag 6 september 2008 om 22:52
Joukje je bent 24, je kan toch gewoon zeggen, dat je bij iemand blijft slapen. Verwachten je ouders dat je verantwoording aflegt.
Doe vooral waar jij je goed bij voelt, als jij het niet wilt niet doen.
Ik heb 2 maanden voor m'n 18 verjaardag voor het eerst sex gehad, en toen hadden we 3 weken iets. Hij is ook de enige met wie ik sex heb gehad, daarvoor was het al een ''goede'' vriend.
Doe vooral waar jij je goed bij voelt, als jij het niet wilt niet doen.
Ik heb 2 maanden voor m'n 18 verjaardag voor het eerst sex gehad, en toen hadden we 3 weken iets. Hij is ook de enige met wie ik sex heb gehad, daarvoor was het al een ''goede'' vriend.