Goede whitelist app gezocht

14-07-2015 11:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede app die het mogelijk maakt dat bepaalde telefoontjes doorkomen, zelfs wanneer de telefoon op stil staat. Ik ben erachter dat deze functie whitelist heet, maar er zijn zoveel apps dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wie van jullie gebruikt er zo'n app en is tevreden ermee? Ik heb een Android telefoon. Alvast bedankt!
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Als ik zeg dat iOS je ideale app is, is dat zeker niet grappig?
Alle reacties Link kopieren
Kun je dit niet gewoon op je telefoon bij de instellingen aangeven? Iets als 'uitzonderingen' bij 'niet storen'?
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 14 juli 2015 @ 11:16:

Als ik zeg dat iOS je ideale app is, is dat zeker niet grappig?Is dat grappig bedoeld dan? Geef mij maar Android en dat is geen grapje.
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 14 juli 2015 @ 11:16:

Als ik zeg dat iOS je ideale app is, is dat zeker niet grappig?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:Roelfien schreef op 14 juli 2015 @ 11:16:

Kun je dit niet gewoon op je telefoon bij de instellingen aangeven? Iets als 'uitzonderingen' bij 'niet storen'?Heb ik naar gezocht, maar kan ik tot op heden niet vinden. Maar misschien kijk ik daar gigantisch overheen of zo....
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 14 juli 2015 @ 11:36:

[...]





[afbeelding]

Sorry, kon het niet laten



TO, misschien heb je hier iets aan?

https://blogs.library.ucs ... 7/do-not-disturb-android/

Alle reacties Link kopieren
Ik kan het hebben . Dank voor de link. Ik ga hem even bekijken
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zit de gouden tip er wel tussen JeMappelle. In het artikel hebben ze het over Auto Ring en die heb ik nu geïnstalleerd. De eerste tests zijn geslaagd, dus wie weet is het wat.



Heb inmiddels ook wel de instellingen gevonden waar Roelfien het over had, maar op de een of andere manier werkte dat niet goed. Daar doe ik dus iets niet goed, maar weet nog niet wat
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
quote:Roelfien schreef op 14 juli 2015 @ 11:19:

[...]



Is dat grappig bedoeld dan? Geef mij maar Android en dat is geen grapje.humor die je moet uitleggen is zelden grappig. iOS heeft deze voorziening standaard.
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn JollyJ, maar aangezien ik Android heb en never nooit meer terug ga naar Apple (eens maar nooit weer), heb ik niet zoveel aan dat nieuws
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 14 juli 2015 @ 12:20:

Volgens mij zit de gouden tip er wel tussen JeMappelle. In het artikel hebben ze het over Auto Ring en die heb ik nu geïnstalleerd. De eerste tests zijn geslaagd, dus wie weet is het wat.



Heb inmiddels ook wel de instellingen gevonden waar Roelfien het over had, maar op de een of andere manier werkte dat niet goed. Daar doe ik dus iets niet goed, maar weet nog niet watHa, fijn!

quote:GarciaCM schreef op 14 juli 2015 @ 13:25:

Dat is fijn JollyJ, maar aangezien ik Android heb en never nooit meer terug ga naar Apple (eens maar nooit weer), heb ik niet zoveel aan dat nieuws daarom was het ook een grapje. Dat natuurlijk verloren ging toen roelfien het niet herkende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven