Telefoon kapot zonder reden. HELP AUB

05-07-2015 16:50 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben paar uur geleden weer gaan slapen, laptop lag naast me in de lader met mijn telefoon eraan het opladen, telefoon is samsung galaxy s4. Nu word ik wakker en wil mijn telefoon checken en hij doet het gewoon niet. Is uit en wil niet meer aan? Ik heb alles geprobeerd. Accu erin en er weer uit halen, hij is gewoon dood zomaar zonder reden er is niks gebeurd ik sliep!Q!. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen dit is gewoon een nachtmerrie.
Twerking My Way To The Top
Alle reacties Link kopieren
Is er misschien ergens onweer op je electranetwerk geslagen? Dan heeft je telefoon misschien een te hoge spanning gehad en is ie nu overleden.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds doet hij niks morgen een nieuwe batterij halen hopen dat die het dan wel doet.
Twerking My Way To The Top
Alle reacties Link kopieren
quote:Boarn schreef op 05 juli 2015 @ 18:17:

Is er misschien ergens onweer op je electranetwerk geslagen? Dan heeft je telefoon misschien een te hoge spanning gehad en is ie nu overleden.Niet dat ik weet.
Twerking My Way To The Top
Alle reacties Link kopieren
quote:Twerkgirl schreef op 05 juli 2015 @ 21:45:

Nog steeds doet hij niks morgen een nieuwe batterij halen hopen dat die het dan wel doet.Balen hoor. Hoop voor je dat de accu is. Ging je telefoon de laatste tijd snel leeg?
Alle reacties Link kopieren
En de laptop is niet in de slaapstand gegaan waardoor de USB-poorten geen spanning meer kregen en je telefoon nu leeg is in plaats van opgeladen ?



Probeer je telefoon eens met een normale oplader een uurtje of 2 op te laden en kijk dan nog eens of hij aan wil gaan.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Je foto's staan waarschijnlijk op de SD-kaart dus die neem je gewoon mee naar een nieuw toestel
Niet geschoten is altijd mis
Misschien is de oplader stuk? Dan kun je willen opladen wat je wilt maar dan gaat dat niet gebeuren. Ander kabeltje proberen?

Is de batterij wat boller? Zo ja dan is die kapot.

Vaak kunnen ze in de telefoon winkel wel bij je gegevens, jaren terug laptop gecrasht en kon mijn gegevens eraf halen ondanks dat die niet meer aanging.
quote:KiaOraHoi schreef op 06 juli 2015 @ 00:41:

Vaak kunnen ze in de telefoon winkel wel bij je gegevens, jaren terug laptop gecrasht en kon mijn gegevens eraf halen ondanks dat die niet meer aanging.Bij een telefoon is dat niet zo makkelijk als bij een laptop.
Alle reacties Link kopieren
Aggossie. Je hebt wel een andere telefoon maar die vind je lelijk. Wat een luxe problemen zijn er toch.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Is de oplader niet het probleem?
Alle reacties Link kopieren
Doe nog 1x de batterij in en uit, vervolgens druk je volume knop omhoog (vasthouden), home en dan de aan/uit knop.

Dus links, midden, rechts de drie knoppen tegelijk een paar seconden vast meestal gaat je telefoon dan aan. Geen rare dingen doen met je telefoon verder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het afgelopen met je telefoon?
Kan het niet zijn dat hij een harde reset nodig heeft? (weet het bij een samsung niet maar is vast te googlen)

Hier stond mijn Nokia Lumia ook een keer helemaal op zwart terwijl ik zeker wist dat hij vlak daarvoor nog halfvol was qua stroom. Bleek het ding gewoon gecrasht. Door 10 seconden twee bepaalde knopjes ingedrukt te houden ging hij rebooten.
Alle reacties Link kopieren
Update, hij doet het weer oplossing was een nieuwe accu. Bedankt voor het meedenken nog
Twerking My Way To The Top
quote:Twerkgirl schreef op 16 juli 2015 @ 14:51:

Update, hij doet het weer oplossing was een nieuwe accu. Bedankt voor het meedenken nog Mazzel! Scheelt een hoop geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven