Facebook hoe aangeven dat niemand iets op je tijdlijn plaats

16-07-2015 11:25 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pf, kan het niet vinden.... Hoe stel je bij facebook in dat mensen niets op je tijdlijn mogen plaatsen?
Tijdlijn en taggen...



Rechtsboven op het driehoekje drukken
Rechtsboven het driehoekje en instellingen (vergat die stap ff )
Alle reacties Link kopieren
Gelukt, bedankt!
Zit je wel op de laptop/desktop?
Alle reacties Link kopieren
Als je op het driehoekje klikt dan instellingen staat er toch gewoon links tijdlijn en taggen?
Ik heb het ook uitgezet. Niks zo irritant alsmensen die ongevraagd dingen op je tijdlijn gooien (was hier soms gewoon reclame voorhun winkel bijv.)

Wat ik graag zou willen is de mogelijkheid dat iemand je niet zomaar aan een groep kan toevoegen - ontzettend irritant! Maar volgens mij kun je dat niet instellen.
Klopt daar is 'nog' geen optie voor. Althans ik kan hem niet vinden.



Alleen vrienden kunnen jou toevoegen dus misschien een berichtje eruit gooien dat je daar geen interesse in hebt?

Vervolgens als je de groep verlaat kun je de optie aanvinken dat mensen je ook niet meer kunnen toevoegen. Dus dat moet je dan per groep doen waar je niet in wilt zitten.
Hi Jensi, ja ik schrijf me dan meteen weer uit zo'n groep en dat men mij niet meer kan toevoegen, maar ik blijf het raar vinden dat mensen ongevraagd anderen in een groep gooien en dat je dat niet uit kunt zetten.
Ja vind ik ook hoor!



Als die functie nou eens veranderen naar : Goh vriend X denkt dat jij deze groep wel leuk vindt. Wil je lid worden?



Maar ja helaas... misschien dat ze dat ooit nog veranderen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven