Skype vraag, ben ik nou verwijderd?

16-07-2015 17:46 16 berichten
Oke, mijn skype staat aan en ik zie een bepaald persoon online komen. Ik hou er niet van om mensen gelijk te bespringen zodra ze ergens inloggen dus ik ging verder waar ik mee bezig was. Na een half uurtje ofzo wilde ik even hallo zeggen en nu zie ik dat deze persoon ineens aangeeft dat ze geen details meer met mij delen. De profielfoto is nu een standaard grijs poppetje en er staat een vraagtekentje bij.



Dit betreft iemand met wie ik bijna dagelijks spreek en een goede band mee heb. Er is verder ook niets voorgevallen. Daarom vind ik het vreemd. Betekent dit altijd dat iemand je verwijderd heeft of kan het ook iets anders zijn?
Alle reacties Link kopieren
Stuur diegene een printscreen via FB of Whatsapp.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Storing? Zichzelf verwijderd van Skype?



Ik kreeg gisteren op FB van iemand een uitnodiging terwijl ze de dag ervoor nog in mijn lijst stond. Was ze gewoon ineens al haar contacten kwijt. Zoiets?
Zichzelf verwijderd, nee. Deze persoon leeft zowat op skype en is (net als ik) dagelijks online om met vrienden en familie verspreid over de aarde te kunnen praten. Gisteravond nog een heel gezellig gesprek gehad. Daarom snap ik het niet. Ik heb dit nog nooit eerder bij de hand gehad en deze persoon is ook de enige in mijn hele vriendenlijst die er zo bijstaat. Bij een storing zou je toch meerdere verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Nou als het contact verder goed is zou ik toch eerder aan een storing denken dan aan dat je verwijderd zou zijn?
Alle reacties Link kopieren
Als je contact zo enorm goed is, dan kun je dat toch gewoon vragen?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Nee, er word niet gereageerd. Uiteraard heb ik al een berichtje gestuurd.
En ik kan nu niet zien of de persoon online is of niet, dus weet ik nog niets.
Kun je haar ook gewoon bellen of sms'en of appen ? Dan kan je het haar vragen toch ?
Ik zou haar kunnen bellen of sms-en, echter is dat erg duur internationaal en ik wil ook niet meteen als een drama queen overkomen. Al twijfel ik wel aangezien het me niet lekker zit. Er is in het verleden weleens vaker iets voorgevallen vanuit het niets. Vandaar mijn vraagteken in dit geheel.

Whatsapp gebruikt ze niet aangezien ze overtuigd is dat "men" haar kan tracen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 16 juli 2015 @ 18:29:

Ik zou haar kunnen bellen of sms-en, echter is dat erg duur internationaal en ik wil ook niet meteen als een drama queen overkomen. Al twijfel ik wel aangezien het me niet lekker zit. Er is in het verleden weleens vaker iets voorgevallen vanuit het niets. Vandaar mijn vraagteken in dit geheel.

Whatsapp gebruikt ze niet aangezien ze overtuigd is dat "men" haar kan tracen.Dat vermoeden had ik al, van het verleden. Ik hoop dat je snel iets hoort
Anders stuur je over een paar dagen een smsje. Wel flauw, die onzekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft dua af en toe issues? Maar ik zou het even afwachten, bij ons gebeuren ook rare dingen met skype. Dat iemand offline is terwijl dat niet zo is bijvoorbeeld. Meestal is het een netwerkprobleem.
Alle reacties Link kopieren
Een smsje is helemaal niet duur en een email kost niks.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
misschien heeft die persoon wel even haar buik vol van sociale contacten en heeft ze haar account tijdelijk op non actief gezet?
Ze kwam eerder vanavond gewoon online en was haar vrolijke zelf. Ze snapt het zelf ook niet. Bij haar sta ik wel normaal in de lijst. Heel raar dit. Het zal wel een dingetje zijn in skype dan. Nou ja, ik ben in elk geval blij dat het geen drama was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven